Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
đ tÀÀllĂ€ menee kaikki sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki vaikka kertoa ihmisistĂ€ Ah, sivistyneesti nimillĂ€ tĂ€llĂ€ palstalla mitĂ€ ne on tehneet. Lupaan olla suuttumatta, kerron vaan sivistyneesti koska totuus on aina hyvĂ€ tuoda julki. đđMitĂ€s vĂ€liĂ€ vaikka tulis seuraamuksia. Lupaan ottaa ne zen-tyyneydellĂ€ vastaan.đđđ Odotan sitten sivistynyttĂ€ asian kestĂ€mistĂ€ muiltakin. Jos suututtaa niin kannattaa mennĂ€ vihanhallintakurssille. Ja opetella miten suhtautua totuuden julkituloon sivistyneesti.đđđđ€·đđ
TiedÀtkö mitÀ sivistyneesti tarkoittaa? Tuon perusteella et.
Keskustella rauhallisesti totuudesta? SitÀhÀn tuo olisi. Totuus voi joskus olla aika tiukka paikka ihmiselle, joka on tehnyt vÀÀrin. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
Jurot nuorisojulkkikset
Vierailija kirjoitti:
You are always on my mind.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti.
NiinpÀ. 8]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki vaikka kertoa ihmisistĂ€ Ah, sivistyneesti nimillĂ€ tĂ€llĂ€ palstalla mitĂ€ ne on tehneet. Lupaan olla suuttumatta, kerron vaan sivistyneesti koska totuus on aina hyvĂ€ tuoda julki. đđMitĂ€s vĂ€liĂ€ vaikka tulis seuraamuksia. Lupaan ottaa ne zen-tyyneydellĂ€ vastaan.đđđ Odotan sitten sivistynyttĂ€ asian kestĂ€mistĂ€ muiltakin. Jos suututtaa niin kannattaa mennĂ€ vihanhallintakurssille. Ja opetella miten suhtautua totuuden julkituloon sivistyneesti.đđđđ€·đđ
Keskustella rauhallisesti totuudesta? SitÀhÀn tuo olisi. Totuus voi joskus olla aika tiukka paikka ihmiselle, joka on tehnyt vÀÀrin. Niin makaa kuin petaa.
Joo, mutta siihen ei kuulu anonyymipalstalla huutelu toisten tekemisistÀ. Sivistynyt keskustelu kÀydÀÀn kyseisen henkilön kanssa kaksin rauhallisesti. Ja jÀtetÀÀn myös marttyyriys pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittele mitĂ€?đ
Onko ongelmia myös luetun ymmÀrtÀmisessÀ?
Lainaussysteemi ei toimi, niin ei voi tietÀÀ mihin vastaus aina on.
Jepjep seliseli.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mielikuvitusta vaan peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jurot nuorisojulkkikset
Hassisen kone on aina hyvÀ valinta.
Ihan sivusta
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat, kun sen aika on đ
Ennenkuin meno tÀÀllÀ villiintyy, niin
hyvÀÀ yötÀ Kaivatulle sinne etÀÀlle.
Vierailija kirjoitti:
``Ensikatseessaan jo tarkoituksen antoi hÀn mun maailmaan ei tule toista rakkautta milloinkaan Ei toiseen paikkaan ei toiseen aikaan tulevaan hÀn syömmein saa...``
SydĂ€met lyövĂ€t hiljaa samaan tahtiinđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn aidosti olla hyvÀ ihminen (kai), sillÀ tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömÀsti jos jotain epÀoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ÀrrÀpÀÀt saattaa lennellÀ mielessÀ. Huokaus. Kai se on hyvÀksyttÀvÀ ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.
Miksi meillÀ ei hyvÀksytÀ tunteita. Kostonhalu ja viha ovat ihan normaaleja tunteita . PitÀisi olla robotti?
Mun nÀkökulmasta moni nÀyttÀisi pystyvÀn sellaseen jatkuvaan rauhallisuuteen. Joko niille ei ole tapahtunut mitÀÀn ikÀvÀÀ tai niillÀ on rauhallinen temperamentti tai sitten ne on ymmÀrtÀneet jotain mitÀ minÀ en.
Niin, nuo on syntymÀominaisuuksia eikÀ toinen oo toista huonompi, kaikenlaisia ihmisiÀ tarvitaan. Itse oon rauhallinen luonteeltani niin kaikki nopeesti kilahtavat ihmiset tuntuu hassuilta koska se on niin yllÀttÀvÀn kaukana itsestÀ ettÀ viehÀttÀÀ jopa. Sivu
KĂ€vitkin siinĂ€ meidĂ€n kĂ€ytĂ€vĂ€llĂ€ pari kertaa tĂ€nÀÀn. Olit varmaan tulossa pyörĂ€htĂ€mÀÀn mun tykö, eikö?đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ kaipaamani ihminen on harhaa eikÀ vastaa sitÀ mitÀ olen kokenut, mutta kokemus on todellinen ja vastaa jotakin olemassaolevaa tÀssÀ maailmankaikkeudessa. EhkÀ tÀmÀ henkilö oli vain yksi tapa, yksi muoto tÀmÀn olemassaolevan viestiÀ energiaansa, mutta ei lopullinen.
Tee kunollinen aloite niin ei tarvi jossitella.
Olen jo tehnyt, mutta vÀÀrÀssÀ kontekstissa (ÀlÀ kysy) ja nyt en voi uudestaan.
Miksi et voisi uudestaan kokeilla?
Aina sama jankkaus tÀÀllÀ :D joka kerta.
Joka.
Kerta.
miks
Jotta se toinen tekis tietty
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vitkin siinĂ€ meidĂ€n kĂ€ytĂ€vĂ€llĂ€ pari kertaa tĂ€nÀÀn. Olit varmaan tulossa pyörĂ€htĂ€mÀÀn mun tykö, eikö?đđ
KÀvin vaan kÀytÀvÀllÀ pieraisemassa, ei viitti työpisteellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta siihen ei kuulu anonyymipalstalla huutelu toisten tekemisistÀ. Sivistynyt keskustelu kÀydÀÀn kyseisen henkilön kanssa kaksin rauhallisesti. Ja jÀtetÀÀn myös marttyyriys pois.
Sun mielestÀ ei kuuluu. Mun mielestÀ voi kuulua. Jos tekee pahoja asioita, sillon vaikkapa maineen tuhoaminen vois olla paikallaan. Noin niin kun teoreettisella tasolla.
Yhdelle Olle đ Oot mielessĂ€ usein edelleen. Millonkohan taas törmĂ€ttĂ€is, samassa kaupungissa asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀvin vaan kÀytÀvÀllÀ pieraisemassa, ei viitti työpisteellÀ.
Cittari vai Prisma tÀllÀ kertaa?
Juu, eipÀ tullut koskaan kysyttyÀ mitÀs mietit. Sivusta. :P