Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekatkaa Maslow's Pyramid / Maslown Hierarkia. TÀmÀ on niin totta. Kun alemmat tarvepyramidin tasot falskaavat, ylemmÀt eivÀt toimi. Huomaan itsessÀni kuinka toimiva rakkaus kantaa korkeampia tavoitteitani ja unelmiani ihan eri tavalla kuin kÀrsivÀ rakkaus.
MitÀ asioita luet fyysisiin tarpeisiin?
YleistettynÀ ne mitkÀ siinÀ on lueteltu. En lue fyysiseksi tarpeeksi erityistÀ luksusta, mitÀ se nyt kenellekin merkitsee.
Koko homman pointti on, ettÀ aivot priorisoivat akuutimpia ja vaistonvaraisempia tarpeita abstraktimpien laajemmin ihmisyyttÀ ja ihmiskuntaa parantavien edelle.
Koko hommalla ei ole mitÀÀn pointtia!!!
Onpas. ItsensÀ ja maailman kehittÀminen. Tarpeiden tÀyttÀmisen tÀrkeys tÀmÀn edistÀmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Viime yön oisin niin halunnu sut lusikkaan, oisin halaillu koko yön
Viime yönÀ nukuinkin suurimman (loppu-)osan yksin. Alkuyön mun ja toisen puolen sÀngystÀ erotti jÀinen muuri.
En ymmÀrrÀ tÀtÀ mun vulvodyniaa.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin aika mielenkiintoinen sairaus miehellÀ.
MÀ kaipaan sitÀ tunnetta kun edes joku vÀlittÀis ja olis kiinnostunut minusta. Ei kai tÀllainen totaali yksinhuoltaja enÀÀ ketÀÀn voi kiinnostaa. Olen tosi surullinen nykyÀÀn vaikka esitÀn pirteÀÀ koko ajan.
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
KyvyssÀni ei ole vikaa vaan siinÀ, ettÀ kortti on kuivumassa. Milloin meinasit palauttaa?
TyylikÀstÀ kun kÀsilaukku ja huppari ovat samanvÀrisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ kaipaan sitÀ tunnetta kun edes joku vÀlittÀis ja olis kiinnostunut minusta. Ei kai tÀllainen totaali yksinhuoltaja enÀÀ ketÀÀn voi kiinnostaa. Olen tosi surullinen nykyÀÀn vaikka esitÀn pirteÀÀ koko ajan.
KenestÀ itse kiinnostut? Koita lÀhestyÀ sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen!! -_-
Jos se ei satu niin se on satuu
Milloin tulet takki auki luokseni ja kierrÀt sen meidÀn molempien ympÀrille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenestÀ itse kiinnostut? Koita lÀhestyÀ sitÀ.
Kaikki kenestÀ olen vÀhÀnkÀÀn kiinnostunut on ollut varattuja. Se lisÀÀ jotenkin omaa huonoa oloa, kun kuvittelee hyviÀ parisuhteita, yhteisiÀ matkoja jne. Nyt pitÀisi vaan lopettaa ajattelu ja olla onnellinen mitÀ on. Helpommin sanottu kuin tehty.
Onko ristiriita harkittua vai sisÀisesti pakotettua?
MikÀ mussa jÀÀdyttÀÀ? Toki muakin jÀnnittÀÀ, mutta senkin uhalla haluaisin pÀÀstÀ edes pieneen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen!! -_-
Juu, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Ope + ope = TRUE
Kerro lisÀÀ. t. à pe
MinĂ€kin voisin mennĂ€ rankaisemaan itseĂ€ni taas vaihteeksi sinne kaivatun lĂ€heiselle hautausmaalle Coelhon siivittĂ€mĂ€nĂ€. đ ĂlĂ€ todellakaan kysy.