Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pÀÀse lÀhelle eikö luokse mutta ei irti tai eroonkaan. VinkkejÀ?
Oletko kysynyt kasvotusten?
Erisivu
MitÀ pitÀisi kysyÀ?
Ei vauvalla vikisemĂ€llĂ€ pÀÀse luoksensa đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt kasvotusten?
Erisivu
MitÀ pitÀisi kysyÀ?
Ei vauvalla vikisemĂ€llĂ€ pÀÀse luoksensa đ€Š
Unohdit kertoa, mitÀ hÀneltÀ pitÀisi kysyÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ kaipaan sitÀ tunnetta kun edes joku vÀlittÀis ja olis kiinnostunut minusta. Ei kai tÀllainen totaali yksinhuoltaja enÀÀ ketÀÀn voi kiinnostaa. Olen tosi surullinen nykyÀÀn vaikka esitÀn pirteÀÀ koko ajan.
Olen myös yh. KyllĂ€ kiinnostuu kun vaan avaat oikeat kanavat. Liikut oikeissa paikoissa jne. Luo deittiprofiili, niin nĂ€et kuinka moni on kiinnostunut đđ
Olet harha-askeleeni. Askel ei-mihinkÀÀn. Kun luulee ottavansa askeleen tukevalle maalle, astuukin tyhjyyteen. Sinne jÀin pyörimÀÀn, painottumuuteen, jossa mistÀÀn ei saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ kaipaan sitÀ tunnetta kun edes joku vÀlittÀis ja olis kiinnostunut minusta. Ei kai tÀllainen totaali yksinhuoltaja enÀÀ ketÀÀn voi kiinnostaa. Olen tosi surullinen nykyÀÀn vaikka esitÀn pirteÀÀ koko ajan.
Olen myös yh. KyllĂ€ kiinnostuu kun vaan avaat oikeat kanavat. Liikut oikeissa paikoissa jne. Luo deittiprofiili, niin nĂ€et kuinka moni on kiinnostunut đđ
Voi olla ettÀ yksinhuoltajakaan ei kelpaa jos on ihan masentava ihminen ja aina surullinen sekÀ esittÀÀ koko ajan jotakin. Se esittÀminen alkaa monia sitten masentamaan. Yksinhuoltajat kiinnostavat rahan ja hyödyn takia monia muuten helposti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen menee ohi puolessatoista vuodessa, sanotaan. Muistelenko myöhemmin, kuinka jÀtin ruokkimatta tunteitani? KiitÀnkö itseÀni, etten antautunut tunteille, kertonut kaipaavani sinua? MitÀ siitÀ, vaikket haluaisi mua loppuelÀmÀksesi - voisinko olla sun edes pienen hetken tÀllÀ aikajanalla?
Mulla ihastuminen kesti huomattavasti pidempÀÀn. Taidan olla poikkeustapaus ja turhan sitoutuva. EhkÀ ensi kerralla on parempi flaksi.
Uudet seinÀt
VÀhÀn kuin, tarvitsevat uutta puhtia vÀrin ja muodon muodossa.
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy mennÀ asioiden lÀvitse. Haasteet ovat tehty voitettaviksi. Ihan normaali tilanne monen elÀmÀssÀ aina joskus.
Joskus tulee pyörteitÀ ja on vain podettava ja kÀytÀvÀ se kaikki lÀpi.
Aina ei kannata pÀÀstÀ suoraan eroon kaikesta vaan tehdÀ vaikka helkutisti töitÀ jotta työ ei enÀÀ palaa eikÀ vaivaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet harha-askeleeni. Askel ei-mihinkÀÀn. Kun luulee ottavansa askeleen tukevalle maalle, astuukin tyhjyyteen. Sinne jÀin pyörimÀÀn, painottumuuteen, jossa mistÀÀn ei saa kiinni.
TÀytyy osata ensin lentÀÀ, ennen kuin voi hypÀtÀ tyhjÀn pÀÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope + ope = TRUE
Kerro lisÀÀ. t. à pe
L Äpe ta.
Mennyt on historiaa. Mennyt ei enÀÀ vaivaa. Sen tuntee joka solussa ja sen aistii joka aistilla. Olo on selkeÀsti raikkaampi ja turvallisempi.
KĂ€visit juttelemassa ohimennen.
Ruotsinkieli pitÀisi keskeyttÀÀ. ErÀskin Ä openi oli hirviö.
Ahdistus voi olla hyvin paha asia. Se voi viedÀ jopa kaiken luottamuksen koko elÀmÀÀn. Raju ahdistus saattaa myllertÀÀ ihmisen mieltÀ niin rankasti ettÀ hÀn menee tÀysin tilanteen mukana. TsemppiÀ jokaiselle joka kÀrsii ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tÀnÀÀn kotona.
En tiedÀ missÀ asut. Muuten tulisin pilailee.
HyvÀ etten tiedÀ
Ihana parta đ