Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MeillÀ olisi jÀrisyttÀvÀÀ - sitÀ.
Aamuhalauksia 59 vuotiaalle opettajanaiselle Turkuun đ€
Vierailija kirjoitti:
SitÀkin. Omassa mielessÀ jÀrisisi jo, kun kohdattaisiin tai kun viestit vaihtuisivat.
Valvoin sua miettiessÀ. En vain pysty lopettamaan, jos sen aloitan.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sitÀ? RiitelyÀ? Fetapastaa? Rahanmenoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sitÀ? RiitelyÀ? Fetapastaa? Rahanmenoa?
FETA PASTAA đ unohda kaivattu omg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀkin. Omassa mielessÀ jÀrisisi jo, kun kohdattaisiin tai kun viestit vaihtuisivat.
YritÀtkö houkutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀtkö houkutella?
Olen yrittÀjÀluonne. Toinen juttu, kantavatko yritykset.
Vierailija kirjoitti:
MitÀs mielessÀ liikuttelit?
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Kaipaukseen liittyen on huomattavia ristiriitaisuuksia mitÀ minun on vaikea selittÀÀ. Kahden vaiheilla. Toinen totuus voi tuhota merkittÀvÀsti. Toinen rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
NÀin sinut yks pÀivÀ. HyvÀÀ yötÀ.
nÀkyilen taas hieman enemmÀn, pienesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀs mielessÀ liikuttelit?
Muistikuvia pikakelauksella.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseen liittyen on huomattavia ristiriitaisuuksia mitÀ minun on vaikea selittÀÀ. Kahden vaiheilla. Toinen totuus voi tuhota merkittÀvÀsti. Toinen rakentaa.
MillÀ tavalla se toinen totuus, mikÀ se sitten onkaan, voi tuhota?
Vierailija kirjoitti:
Tsekatkaa Maslow's Pyramid / Maslown Hierarkia. TÀmÀ on niin totta. Kun alemmat tarvepyramidin tasot falskaavat, ylemmÀt eivÀt toimi. Huomaan itsessÀni kuinka toimiva rakkaus kantaa korkeampia tavoitteitani ja unelmiani ihan eri tavalla kuin kÀrsivÀ rakkaus.
MitÀ asioita luet fyysisiin tarpeisiin?
Ihastuminen menee ohi puolessatoista vuodessa, sanotaan. Muistelenko myöhemmin, kuinka jÀtin ruokkimatta tunteitani? KiitÀnkö itseÀni, etten antautunut tunteille, kertonut kaipaavani sinua? MitÀ siitÀ, vaikket haluaisi mua loppuelÀmÀksesi - voisinko olla sun edes pienen hetken tÀllÀ aikajanalla?
Demonstroit tosin oikein. Juuri nuo ovat niitÀ fyysisiÀ tarpeita, jotka kiilaavat syvemmÀn kehityksen edelle.
Aamulenkki suoritettu pakkasessa eikÀ sÀÀ sÀikyttÀnyt. SydÀnkÀÀn ei jÀÀtynyt, siellÀ vielÀ kaipauksen kipinÀÀ.