Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16913)
MitÀ sinÀ haluaisit minusta vai haluatko mitÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tuo trolli. PÀÀsi jotenkin ihoni alle. TÀmÀn takia painotin deittailun tÀrkeyttÀ!
ĂlĂ€ pÀÀstĂ€ trillia ihon alle. HĂ€n on vaan tylsĂ€ kakara, joka yrittÀÀ olla hauska.
MÀ olin jo kirjoittamassa wapissa viestiÀ. Pyyhin pois, kun en uskaltanutkaan painaa sendiÀ. Voi hitto kun harmittaa. Kaivattu on liian komea, huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Kammottava tuo trolli. PÀÀsi jotenkin ihoni alle. TÀmÀn takia painotin deittailun tÀrkeyttÀ!
MitÀ trollia siinÀ on jos joku tykkÀÀ ulkomaalaisista?
MinkÀlainen sielusi eli persoonasi on? Saako tÀstÀ keskustella?
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluaisin takaisin mun parhaan ystÀvÀn. Se olit minulle, jos oot hÀn.
Vierailija kirjoitti:
PimeÀ.
Uusi pÀivÀ oli tÀynnÀ puuhia. Ihan hyvÀ kuitenkin, tylsyys tappaa varmemmin pystyyn ainakin. Mieluiten puuhastelen hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Saa toisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukahtaa viereesi.
TiedĂ€n đ€
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla edes kahviseuraksi aikaa... Rupeat mun terapeuttiVilleks. đ
Vierailija kirjoitti:
MÀ olin jo kirjoittamassa wapissa viestiÀ. Pyyhin pois, kun en uskaltanutkaan painaa sendiÀ. Voi hitto kun harmittaa. Kaivattu on liian komea, huokaus.
Kai tiedÀt, et jos hÀn kÀy paikalla wa, hÀn nÀkee ketjulistasta et x kirjoittaa ? Meinaan et jos et sit lÀhetÀkÀÀn sitÀ niin ehkÀ vÀhÀn outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ trollia siinÀ on jos joku tykkÀÀ ulkomaalaisista?
Tarkoitin sitÀ toista. Minuun vetoaa vÀÀrÀnlaiset tyypit vÀlillÀ ja sen takia trollit pÀÀsevÀt ihon alle.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
EivÀt ole tÀysin sama asia.
Vastaan kuitenkin ettÀ persoonani on tÀysin tavallinen, minussa ei ole mitÀÀn erikoisia varsinaisia persoonallisuuspiirteitÀ. Tietoa ja ymmÀrrystÀ löytyy sisÀltÀ.