Nuorten joukkohäiriökäyttäytymistä selitellään usein sillä että pitäähän nuorilla joku kokoontumispaikka olla
Minusta tuo on hölynpölyä. Ei me ainakaan nuorina varta vasten jättimäisellä joukolla kokoonnuttu jonnekin maleksimaan. Oltiin lähinnä muutaman kaverin porukoissa eikä koettu tarvetta että pitäisi olla ympärillä joku satapäinen joukko.
Kommentit (17)
Mopoilijoille voisi järkätä rälläys- ja kokoontumispaikan johonkin korpeen, josta mopojen pärinä ei kuulu yhteenkään asuintaloon.
Märisevät, että ei ne ymmärrä meitä. No ei me ymmärretä. Piste.
Oli tuo ihan tuttua kautaa ennenkin. Suomessa on esim kokoonnottu kylien toreille ja menty jopa tappelee toisten kylien toreille jo iät ja ajat joka viikonloppu. Kauppoihin ja ostoskeskuksiin myös kokoonnuttiin ja ties minne. Ellei ole ihan ämpärissä kasvanut niin pitäisi olla tuttuja juttuja
Nuoret mitään tarvi. Somessa ne roikkuu ja jos joku paikka olisi, niin puhelin kädessä kuitenkin. Ihan turhaa.
Eivät
kä ne osaa nykyään edes lukea tai kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli tuo ihan tuttua kautaa ennenkin. Suomessa on esim kokoonnottu kylien toreille ja menty jopa tappelee toisten kylien toreille jo iät ja ajat joka viikonloppu. Kauppoihin ja ostoskeskuksiin myös kokoonnuttiin ja ties minne. Ellei ole ihan ämpärissä kasvanut niin pitäisi olla tuttuja juttuja
Tuttua kauraa*
Ja sitten jos järjestetään kokoontumispaikka, niin kukaan ei tule sinne. Mieluummin jatketaan samaa häiritsevää rälläämistä ja häiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Omassa nuoruudessa tapahtu kaikki samat asiat mitä nykyäänkin tapahtuu
Jaoitko teinitussuasi jännäpojille pusikossa :p
En. Mä olen mies, mä olen se joka otti niitä. Ketuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Mopoilijoille voisi järkätä rälläys- ja kokoontumispaikan johonkin korpeen, josta mopojen pärinä ei kuulu yhteenkään asuintaloon.
Kaikkialla asuu ihmisiä. Ja entä eläimet? Nekin tarvitsevat rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaoitko teinitussuasi jännäpojille pusikossa :p
En. Mä olen mies, mä olen se joka otti niitä. Ketuttaako?
Ja nyt vedät vuokrayksiössäsi händyyn ja luet vauvapalstaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, se häiriön aiheuttaminen on niiden kokoontumisten tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla asuu ihmisiä. Ja entä eläimet? Nekin tarvitsevat rauhaa.
Ei asu kaikkialla. Mene Lappiin oikeaan paikkaan, niin voisit piirtää neliön, jonka sivun pituus on useita kymmeniä kilometrejä, eikä sen neliön sisällä asuisi ainuttakaan ihmistä.
Kannattaisi varmaan lähettää tuo porukka takaisin kehitysmaihinsa.
Send them back!
En tiedä mistä johtuu, mutta kun nuorille on rakennettu erilaisia tiloja esim, harrastuksia varten, niin ei kestä kauaakaan, kun joku porukka on pistänyt titlan säpäleiksi. Kyllä siinä kaupunginkin innostus järjestää tiloja alkaa hiipua. Ihan hyvä, jos K-marketit hoitavat nuorisotilan puutteen iloiten. Ehkä kaikki asiakkat eivät uksalla tulla asioimaan, kun välillä on levotonta, VAikka suurin osa nuorista käyttäytyy ihan asiallisesti-
Kokoontumisvapaus Eikö sitä ole Suomessa?