Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen idiootti đđ
KyllĂ€, olet oikeassa đđ Mua idiootimpaa nĂ€in korkeella Ă€lykkyysosamÀÀrĂ€llĂ€ joutuu tovin etsimÀÀn.
Ei kovin korkealta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuut kotiin, laitat syötÀvÀÀ, ajattelet mua.
Menen sohvalle syömÀÀn, ajattelen sua.
Peset hampaita, ajattelet mua,Laitan pÀÀn tyynyyn, ajattelen sua.
Kuvittelet mut siihen sun viereen, ajattelet mua.Suljen silmÀt ja kuvittelen sinut siihen ihan liki, ajattelen sua.
Juuri nÀin. Miksei olla saman katon alla?
Siksi kun sinÀ lÀhdit sinne ja minÀ jÀin tÀnne.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nker pĂ„ dig đ„°
Till den svensksprÄkiga i à bo eller pks?
Vierailija kirjoitti:
LÀhdetÀÀn jo yhteiseen seikkailuun!
Tutkimusmatka sinuun kiinnostaa eniten. Sitten myöhemmin voidaan avartua kohti ulkomaailmaa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen idiootti đđ
Et taatusti ole hÀn.
Oikeassa olet, tuo oli nyt jonkun muun spĂ€mmi. Sulla on hyvĂ€t visuaalisiset lahjat đ€đđ pÀÀasia et sĂ€ erotat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi persus, kun yhden viestin lÀhettÀminen voi olla vaikeeta.
Ei tarvi lĂ€hettÀÀ enÀÀ. Mulla on uus kierroksessa đ€€đđđ
Ja tuo ei todellakaan oo multa. Ei oo ketÀÀn muita enkÀ pysty ajattelemaankaan yhtÀÀn ketÀÀn toista. Nainen sivu
MĂ€ valkkaan nĂ€istĂ€ tĂ€n viimeisimmĂ€n ja mieluisamman vastauksen ja kuvittelen, et se on hĂ€neltĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen idiootti đđ
KyllĂ€, olet oikeassa đđ Mua idiootimpaa nĂ€in korkeella Ă€lykkyysosamÀÀrĂ€llĂ€ joutuu tovin etsimÀÀn.
Ei kovin korkealta vaikuta.
Ei ollut tarkoituskaan noilla viesteillĂ€ vaikuttaa Ă€lykkÀÀltĂ€, luulitko tosiaan ettĂ€ oli đ€Ł
TeidÀn tulee kuitenkin tietÀÀ, ettÀ jokaisen miehen pÀÀ on Kristus, naisen pÀÀ on mies ja Kristuksen pÀÀ on Jumala (1.Kor.11:3).
Sun nÀkeminen saa aina mitÀjossittelemaan. Sussa on edelleen joku outo magneetti, mutta jÀrki sanoo ettÀ meidÀn tilaisuus meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet mut siihen sun viereen, ajattelet mua.Suljen silmÀt ja kuvittelen sinut siihen ihan liki, ajattelen sua.
En ole lÀhtenyt mihinkÀÀn. Olen nainen ja kaipaan miestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sun nÀkeminen saa aina mitÀjossittelemaan. Sussa on edelleen joku outo magneetti, mutta jÀrki sanoo ettÀ meidÀn tilaisuus meni jo.
miksi jÀrki sanoo niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sivusta tuli edellinen kommentoimaan, ihan kuin sillÀ nyt olis jotain vÀliÀ. Mun puolesta tarina saa elÀÀ eri suuntiin. Jotain mun aloitus on silloin vastaajassa koskettanut. Ap
Tulisitpa joskus sinne, jossa on nÀhty pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenjuttuni on se, etten enÀÀ kerro asioitani. Hyvin hyvin harva saa tietÀÀ menoistani tÀstÀ lÀhtien.
Muista kertoa toi juttu Insta stooreissa kaikille niin eivÀt hÀtÀÀnny!
En voi unohtaa sitÀ kemiaa. EnkÀ sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi jÀrki sanoo niin?
Koska siitÀ kipinöinnistÀ on niin pitkÀ aika eikÀ sellanen ihminen pysy vapaana niin pitkÀÀn mitenkÀÀn. Jos edes oli vapaa silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lđđ
Pusuja sulle! Mutta milloin nÀhtiin viimeks?
MitÀhÀn sÀ musta haluaisit
Uudenvuodenjuttuni on se, etten enÀÀ kerro asioitani. Hyvin hyvin harva saa tietÀÀ menoistani tÀstÀ lÀhtien.