Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Oon niin pettynyt itseeni, kun en saa viestittyÀ. Kaikki kasvaa pÀÀssÀ niin suureksi. Tai no, mitÀ sitÀ kieltÀmÀÀn, se, mitÀ meidÀn vÀlillÀ on, on mulle tosi tÀrkeÀÀ. Siksi tÀÀ niin vaikeata onkin.
Ei mitenkÀÀn yllÀttÀvÀÀ. Jos tÀytyy hakemalla hakea yhtymÀkohtia, niin ei tietenkÀÀn osu. SivusilmÀllÀ
YötÀ rakas. Oot aina mun mielessÀ, ihan sama mitÀ ne isot johtajat sanoo.
Aion hioa itseĂ€ni ja tekeytyĂ€ ihan viimeisen pÀÀlle tĂ€ydelliseksi jollekin joka osaa arvostaa đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ sano et haluut mut.
En halua. Ja huono biisi.
Kaikesta ei voi tykÀtÀ. Silloin ei myöskÀÀn roikuta.
Vierailija kirjoitti:
Aion hioa itseĂ€ni ja tekeytyĂ€ ihan viimeisen pÀÀlle tĂ€ydelliseksi jollekin joka osaa arvostaa đ
Se joka osaa arvostaa sinua, ei vaadi tÀydellisyyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle turvasatama.
NÀyttÀisit sen myös irl.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ taas pĂ€invastoin lasken rimaa. ĂĂ€k! đđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka osaa arvostaa sinua, ei vaadi tÀydellisyyttÀ.
Voi uskaltaa vaatia. Ei aina huono asia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa lĂ€ski mussukkani! Ota iltapalaa ettei tule nĂ€lkĂ€! đđ„đ§đđđ„đđ„©đźđđ°đŹđŠ
đ„±
Kiitoksia Pena, otan vielĂ€ sen yhden suklaalevyn pÀÀlle, mutta tĂ€ytyy jĂ€ttÀÀ se toinen syömĂ€ttĂ€ ettei vaan tuu liikakiloja. Muista sinĂ€ nĂ€lkiintyĂ€, jotta susta ei vaan tuu potraa pientĂ€ poikaa, muuten et saa jyystettyĂ€ kuuluisaa paaluasi naisiin, kun nehĂ€n ei oikein pulskista pojista tykkÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ sano et haluut mut.
En halua. Ja huono biisi.
Kaikesta ei voi tykÀtÀ. Silloin ei myöskÀÀn roikuta.
Sinustako? đđ€Ł
Tekis mieli kaivattua, huoh!
Vierailija kirjoitti:
SillÀ aasilla oli toi sama rusetti iha(naa)!
Tee musta laulu. Tee se mulle. Tee se sulta. Anna sen kuulostaa rakkaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt itseeni, kun en saa viestittyÀ. Kaikki kasvaa pÀÀssÀ niin suureksi. Tai no, mitÀ sitÀ kieltÀmÀÀn, se, mitÀ meidÀn vÀlillÀ on, on mulle tosi tÀrkeÀÀ. Siksi tÀÀ niin vaikeata onkin.
Kenelle kirjoitat?
Ihan tosi? TÀÀllÀkö? :0