Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5975)
Ihana aurinkoinen! Sinua onkin kaivattu. Kun sinÀ ilmestyit, ehkÀpÀ kaivattukin tulee esiin.
Tulinkin jÀrkiini enkÀ lÀhde tÀnÀÀn mihinkÀÀn. Tai korkeintaan illasta kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
PitkÀÀn olen ollut rouva. Pian musta tule erouva.
Ai, nÀin siis taas enneunia yks yö.
Olen jo pari vuotta ollut hieman ihastunut viehÀttÀvÀÀn yh naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla rouva (mennÀ naimisiin), jos on jo rouva (naimisissa)? Ei kai Suomessa saa mennÀ naimisiin, jos on jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla rouva (mennÀ naimisiin), jos on jo rouva (naimisissa)? Ei kai Suomessa saa mennÀ naimisiin, jos on jo naimisissa.
Erouva varmaan tarkoittaa sitÀ, ettÀ hÀnestÀ tulee pian e[ronnut]rouva.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa sun vauva.
Haluat syliin ja tissiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. MinÀ luulin ettÀ se oli kirjoitusvirhe. EttÀ piti olla "tulee rouva", mutta lipsahti vÀli vÀÀrÀÀn kohtaan ja siksi luki "tule erouva"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Erouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
EttÀ kaivattu oli menossa naimisiin.
Se pieni ja ohimenevÀ kosketus on vielÀkin mielessÀ. Haaveilen halaamisestasi ja siitÀ, ettÀ ilostuisit minusta. Ja ettÀ edes joku ilahtuisi. On kovin yksinÀisiÀ aikoja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Se pieni ja ohimenevÀ kosketus on vielÀkin mielessÀ. Haaveilen halaamisestasi ja siitÀ, ettÀ ilostuisit minusta. Ja ettÀ edes joku ilahtuisi. On kovin yksinÀisiÀ aikoja ollut.
Ollaanko me joskus kosketettu?
Olin hetken aikaa tosi ihastunut, jÀnnittynyt ja odotukset oli korkealla. Luulin, ettÀ sinÀ tunsit samoin. Nyt on jÀljellÀ enÀÀ tyhjÀ, surumielinen olo. Edelleen mietin sinua, mutta en kai koskaan enÀÀ nÀe enkÀ kuule sinusta.
Kukaan ei kukaan voisi ymmÀrtÀÀ ettÀ sydÀmeni sait sekaisin. Kaipaan sinua todella kovasti! Kyyneleet vain valuvat.
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken aikaa tosi ihastunut, jÀnnittynyt ja odotukset oli korkealla. Luulin, ettÀ sinÀ tunsit samoin. Nyt on jÀljellÀ enÀÀ tyhjÀ, surumielinen olo. Edelleen mietin sinua, mutta en kai koskaan enÀÀ nÀe enkÀ kuule sinusta.
Kukaan ei kukaan voisi ymmÀrtÀÀ ettÀ sydÀmeni sait sekaisin. Kaipaan sinua todella kovasti! Kyyneleet vain valuvat.
Tunsin samoin! Kerroinhan sen sinulle. SinÀ perÀÀnnyit.
Vierailija kirjoitti:
Jos uskallat laittaa irl viestin niin nÀet. Se nÀkeminen on vain yhden viestin pÀÀssÀ.