Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen huomisilta tulossa!
Niin on! MistÀ tiesit
Vierailija kirjoitti:
On tÀysin selvÀÀ ettei kukaan kaipaa ja hyvÀ niin. Vuosikausien jÀlkeen loppui vihdoin omakin kaipuu ja siitÀ olen iloinen. Ihmettelen lÀhinnÀ, mikÀ laittoi aivokemiat niin pahoin sekaisin. Oma puoliso tuntuu kaiken sen jÀlkeen niin tÀydelliseltÀ kumppanilta, ettÀ ikinÀ en vaihtais.
MÀ taas en koskaan palannut tÀysin entiselleni, koska en ollut kaiken sen jÀlkeen enÀÀ sama. Valitettavasti suhde puolisoonkaan ei ole enÀÀ sama, vaikka kaivattu jÀi taakse.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ Woimattarelle Hennolta OrvokiltađŽ
Orvokki on mun kukka :p
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Viime minuuteilla ehdin toivottamaan hyvÀÀ yötÀ. Olipa ilta.
Vierailija kirjoitti:
On tÀysin selvÀÀ ettei kukaan kaipaa ja hyvÀ niin. Vuosikausien jÀlkeen loppui vihdoin omakin kaipuu ja siitÀ olen iloinen. Ihmettelen lÀhinnÀ, mikÀ laittoi aivokemiat niin pahoin sekaisin. Oma puoliso tuntuu kaiken sen jÀlkeen niin tÀydelliseltÀ kumppanilta, ettÀ ikinÀ en vaihtais.
Olen ihmeissÀni, ettÀ noin voi ajatella vuosikymmenien jÀlkeen. -sivu
Jos olisit oikeasti halunnut nÀhdÀ, niin olisit kai voinut edes tÀÀllÀ vain meidÀn tietÀmin tunnistein kertoa ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan terveenÀ ja ok
Suht ok, vakavan alipainoinen tosin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen huomisilta tulossa!
Niin on.
En enÀÀ tule tÀnne. EiköhÀn tÀmÀ nyt ole tÀssÀ. T. Orvokki
God morgon fru speciallĂ€rare đ
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et luullut, ettÀ se yks kauppaan ja huomiotta jÀttÀmiseen liittyvÀ viesti oli multa. Odotan sun nÀkemistÀ ja oon pettynyt tÀllÀ viikolla jo muutaman kerran.
Kaikki on hyvin, toivottavasti siellÀkin. Kunpa ensi vuonna olisi enemmÀn mahdollisuuksia, ainakin odotan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin vÀhÀn sua. Ihan vÀhÀn vaan. Ei kerrottais kenellekÀÀn.
Olet kuitenkin ajatuksissani pÀivin öin, eivÀtkÀ muut sitÀ arvaa.
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ on vaan liikaa sokeria.
Suolaa haavoihin?
Sulla on hyvĂ€ mies. PidĂ€ siitĂ€ kiinni đ