Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tän ketjun aktiivisen seuraamisen uuteen vuoteen, ainakin vähentää roimasti
Joka vuosi porukka täällä on tehnyt samanlaisia lupauksia. Mutta sitten ne on taas täällä jo 2. tammikuuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tän ketjun aktiivisen seuraamisen uuteen vuoteen, ainakin vähentää roimasti
Joka vuosi porukka täällä on tehnyt samanlaisia lupauksia. Mutta sitten ne on taas täällä jo 2. tammikuuta
Mä en tee tyhjiä lupauksia, en edes itselleni
Vierailija kirjoitti:
Hyvä..voit sen sijaan toimia IRL
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei minulta
eikä muukaan ohispaskalässytys👋
En ole menossa naimisiin, eikä ole myöskään avioliittoa josta eroaisin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se hyvä aina yrittää toki, mutta ei täältä pääse pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä..voit sen sijaan toimia IRL
Ei taida olla hyötyä
Meidän välillä on selvä jännite. Uskallettaispa edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se hyvä aina yrittää toki, mutta ei täältä pääse pois.
Katsotaan..
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin instassa videoon, jossa joku selitti tieteellisesti tutkitun faktan, että keski-ikä on todellisuudessa 27 vuotta. Elämä on silloin kuulemma puolivälissä. Loppua kohti aika kiihtyy niin lujaa, että se viimeiset 60 vuotta tuntuu samalta ajalta kuin ensimmäiset 27. Me ollaan siis kovastikin vanhuksia jo ja silti tuhlataan aikaa näin.
Onneksi osaan venyttää ja taivuttaa aikaa. Ja onhan meillä aina seuraavat elämät. Tai voidaan jäädä kummittelemaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jo, miten tää juttu onnistuu.
Mulla on ikävä sua hassukainen!
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Nyt sitten mietin, että entä jos sinä olit kuitenkin tänään siellä ja tunnen huonoa omaatuntoa. Ei ois ihme, jos kävis niin. Kun tää on tämmöstä. Mutta jos oisin mennyt, niin silloin et ois kuitenkaan ollut siellä ja olisin turhautunut siitä. Me kun ollaan pitkään oltu ne toisiaan hylkivät magneetit.
Poronsarvijuttuja ja piipunrassia tänään.
Jos luet tämän, tule tänne! Olen yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Jos luet tämän, tule tänne! Olen yksin kotona.
Tässä on nyt häviävän pieni mahdollisuus erehtyä, jos vaikka et olekaan kaipaamani. Siitä voi seurata erikoisia tilanteita, mikäli suin päin rynnistän ovellesi.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä hello-naiselle.
No hello vaan sullekkin! đź’‹
Joo