Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LĂ€hdetÀÀnkö johonkin aurinkoon? đđ
KyllÀ kelpaisi, mutta kÀytÀnnössÀhÀn tuo on tÀysin mahdotonta. Unelmointi onneksi on ilmaista.
Kaikki on mahdollista đ
Vierailija kirjoitti:
Eija kyllÀ.
KetÀ Eija kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀt ehkÀ, ettÀ kÀyn kÀhmimÀÀn.
Kuules, olen haaveillut siitÀ ettÀ tulisit neuvomaan minua oikein kÀdestÀ pitÀen siellÀ.
Itse olen haaveillut siitÀ, ettÀ tulisit pyytÀmÀÀn apua tai neuvoa johonkin. Tai muuten vain kysymÀÀn jotain siihen paikkaan liittyvÀÀ.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen huomisilta tulossa!
Ois jotain tapahtumaa vaan en ole menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LĂ€hdetÀÀnkö johonkin aurinkoon? đđ
KyllÀ kelpaisi, mutta kÀytÀnnössÀhÀn tuo on tÀysin mahdotonta. Unelmointi onneksi on ilmaista.
Kaikki on mahdollista đ
No tuo nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan museokortin pukinkonttiin ja aloitan siveellinsen elÀmÀn.
Korreloiko nÀmÀ asiat jotenkin keskenÀÀn?
KyllÀ vain.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
SeitsemÀn syytÀ kaivata sinua?
Ei nÀin vaikeita kysymyksiÀ pls.
MÀ oon kans söpö ja ihana.
En osaa sanoin kuvailla, mitÀ tunnen, kun nÀen sinut edes vilaukselta. Uskon, ettÀ olet sen huomannutkin, kuinka vaikeaa minun on olla lÀhellÀsi.
Olen ihastunut haavekuviin sinusta, ajatuksiin ja olettamuksiin, muiden puheisiin. EihÀn me edes tunneta.
Ja ehkÀ nÀin on parempi. Tai nÀin yritÀn ainakin itselleni uskotella. Et varmaan edes ole noteerannut minua, olen sinulle kuin kuka tahansa vastaantulija.
Ja silti etsin katseestasi merkkejÀ, jos tunnetkin samoin.
"Huomenta!" huikkaan nopeasti ja vilkaisen salamannopeasti silmiisi.
Haluaisin katsoa silmiisi pitempÀÀn, mutta en kehtaa tuijottaa. EnkÀ kyllÀ pystyisikÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoin kuvailla, mitÀ tunnen, kun nÀen sinut edes vilaukselta. Uskon, ettÀ olet sen huomannutkin, kuinka vaikeaa minun on olla lÀhellÀsi.
Olen ihastunut haavekuviin sinusta, ajatuksiin ja olettamuksiin, muiden puheisiin. EihÀn me edes tunneta.
Ja ehkÀ nÀin on parempi. Tai nÀin yritÀn ainakin itselleni uskotella. Et varmaan edes ole noteerannut minua, olen sinulle kuin kuka tahansa vastaantulija.
Haluaisin katsoa silmiisi pitempÀÀn, mutta en kehtaa tuijottaa. EnkÀ kyllÀ pystyisikÀÀn.
EhkÀ en ole hÀn, mutta huomaan sut jo kaukaa ja olet erityinen. Tunnen samoin, vaikka vain vilkaisenkin, etten paljastu. Varmaan joskus vielÀ kunnollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀt ehkÀ, ettÀ kÀyn kÀhmimÀÀn.
Kuules, olen haaveillut siitÀ ettÀ tulisit neuvomaan minua oikein kÀdestÀ pitÀen siellÀ.
Itse olen haaveillut siitÀ, ettÀ tulisit pyytÀmÀÀn apua tai neuvoa johonkin. Tai muuten vain kysymÀÀn jotain siihen paikkaan liittyvÀÀ.
-eri
Tarkoitus olikin viime kerralla kysyÀ jotain, mutta ei ollut tilaisuutta. Nyt vain jossittelen. EhkÀ ensi kerralla onnistaa.
-eri2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ en ole hÀn, mutta huomaan sut jo kaukaa ja olet erityinen. Tunnen samoin, vaikka vain vilkaisenkin, etten paljastu. Varmaan joskus vielÀ kunnollakin.
<3
Miksi et itse ole kertonut?