Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (5975)
Nythän mä Veera tajusin. Sä olet ujo ja varovainen selvinpäin mutta pikku viinissä syöjätär jonka pauloihin minäkin lankesin
MM
Vierailija kirjoitti:
Pitkään olen ollut rouva. Pian musta tule erouva.
Ollin kurjuus.
Vierailija kirjoitti:
Poronsarvijuttuja ja piipunrassia tänään.
Jouluaskartelua? Lasten kanssako?
Hyvä idea tuo että jäädään kummittelemaan tänne. Sitten on aikaa olla toisten seurassa. Tosin kummitukset ei taida voida halata. Menevät toistensa läpi. Se on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤯
Vierailija kirjoitti:
Se pieni ja ohimenevä kosketus on vieläkin mielessä. Haaveilen halaamisestasi ja siitä, että ilostuisit minusta. Ja että edes joku ilahtuisi. On kovin yksinäisiä aikoja ollut.
Halusin koskettaa sinua niin paljon, että se pelottaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Hissikollegalle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mun muija rauhaan M!
En jätä
M
Parempi olis.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti halunnut nähdä, niin olisit kai voinut edes täällä vain meidän tietämin tunnistein kertoa ajan.
Ei oikeestaan kannata, kyllä täällä on ollu niin selkeitä ja vahvoja tunnisteita, mistä olen tunnistanut itseni ja kaivattuni, (kaivattuni kirjoittamana), mutta ne tunnisteet, tilanteet ja paikat, sekä tapahtumat,ovat alkaneet leijaileen muiden näppiksillä. Eikä sitä uskoisi, ellei sitä oikeesti ole kokenut, kuinka sekopäistä porukkaa täällä on.
Kannattaa olla irl rohkee, pääsee vaan vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa sun vauva.
Haluat syliin ja tissiä?
Joo
Nappaisit sinut äärettömän mielelläni syleilyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään olen ollut rouva. Pian musta tule erouva.
Ollin kurjuus.
En ole ikinä ollut sen orja, mutta se on minun.
Vierailija kirjoitti:
En ole sun Muijas idiootti. M on sitäpaitsi jo minun toimesta moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. Meillä on yhteinen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sun Muijas idiootti. M on sitäpaitsi jo minun toimesta moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. Meillä on yhteinen tulevaisuus.
Ootko M?
Mammat, olis aamupuuroa tarjolla.