Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16062)
Vierailija kirjoitti:
Maailmasi ei taida jÀrkkyÀ, vaikka en lÀhettÀisi enÀÀ yhtÀÀn viestiÀ.
mun maailma ei jÀrky enÀÀ mistÀÀn, eiköhÀn tÀssÀ ole jo liikaakin koettuhieman helpottaa kun pÀÀsi syksystÀ ja joulusta, voi taas odottaa kevÀttÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjaa ajattelen.
ErÀÀllÀ Katjalla oli kaunein pillu ja karvotus
Saavutus sekin ,elÀmÀssÀ. sivu
"Jumala on itse sanonut:
MinÀ en sinua jÀtÀ,
en koskaan sinua hylkÀÀ."
Hepr. 13:5
Vierailija kirjoitti:
MihinhÀn aikaan sÀ kÀyt yleensÀ kaupassa ja minÀ pÀivÀnÀ
en tee kauppatreffejÀ, kotoa minut tavoittaa
'Olen kyllÀstynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vÀÀriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin ettÀ kaikki eivÀt kestÀ vÀlttÀmÀttÀ minkÀÀnlaista kritiikkiÀ joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitÀisi esimerkiksi siitÀ ettÀ minua kehutaan ilman oikeaa syytÀ, koen sen hÀpeÀlliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.'
'OhispaskalĂ€ssytykset ei minultađ'
Tervehdys, handuseni.
TÀmÀ on minun ainoa
kommenttini.
[VĂ€lttelen ketjua].
Muikeaa loppiaispyhÀÀ.
Kuusi mÀkeen
ja tilpehöörit kellariin.. đ
-Ă€ks
Vierailija kirjoitti:
Ihana pyllyđ
Jennifer Lopezillađ
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri salilla đ
Kultakutrin reipas ja ryhdikĂ€s olemusđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjaa ajattelen.
ErÀÀllÀ Katjalla oli kaunein pillu ja karvotus
Ok, kiitos informaatiosta. Itse en sellaisista tiedÀ ja kiinnostus henkilöön muutenkin lÀhtee ihan eri pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
SÀikÀhdin muuten illalla kun ovikello soi aika voimallisesti hieman ennen klo 23. Jumalauta ettÀ sÀikÀhdin. Ei rappuun pitÀisi kenenkÀÀn pÀÀstÀ. Olin jo valmistautumassa tappelemaan jonkun roiston kanssa. Naapuri kyllÀ kertoi nÀhneensÀ taas hyvÀnnÀköisiÀ poliiseja eilen aiemmin. MitÀhÀn tÀÀllÀkin taas tapahtuu.
Asutko Vantaalla? :D
Vierailija kirjoitti:
en tee kauppatreffejÀ, kotoa minut tavoittaa
Kun vaimo avaa oven, sanon, ettÀ tulin hakemaan miestÀ, joka teillÀ asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀikÀhdin muuten illalla kun ovikello soi aika voimallisesti hieman ennen klo 23. Jumalauta ettÀ sÀikÀhdin. Ei rappuun pitÀisi kenenkÀÀn pÀÀstÀ. Olin jo valmistautumassa tappelemaan jonkun roiston kanssa. Naapuri kyllÀ kertoi nÀhneensÀ taas hyvÀnnÀköisiÀ poliiseja eilen aiemmin. MitÀhÀn tÀÀllÀkin taas tapahtuu.
Asutko Vantaalla? :D
Tampereella asun. VÀlillÀ on tÀÀllÀkin hieman vauhdikasta elÀmÀÀ ja sattuu kaikenlaista.
Huomasin ettÀ jollakin oli somessa sama ajatus kuin minulla.
"Ole itsellesi vaativa, ÀlÀ odota muilta mitÀÀn."
Tuon ajatuksen teillekin ja suosittelen vahvasti. Joillekin tÀmÀ on hyvÀ ohje ja jopa pakollinen elÀmisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusu.
KeneltÀ? tai kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tee kauppatreffejÀ, kotoa minut tavoittaaKun vaimo avaa oven, sanon, ettÀ tulin hakemaan miestÀ, joka teillÀ asuu.
odottaako oma miehesi autossa vai jÀtitkö kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tee kauppatreffejÀ, kotoa minut tavoittaaKun vaimo avaa oven, sanon, ettÀ tulin hakemaan miestÀ, joka teillÀ asuu.
odottaako oma miehesi autossa vai jÀtitkö kotiin
Ei ole enÀÀ miestÀ. Ero astuu voimaan muutaman kuukauden pÀÀstÀ.
Suukkonen, sinua