Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16421)

Vierailija
14201/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa runollisiakin asioita. Huomasin muuten ettÀ vapaa tekeminen monessa asiassa kiinnostaa muitakin, uskon ettÀ vapaassa ilmapiirissÀ luovuus kukoistaisi paremmin. Vapaa rento ilmapiiri antaa luvan jokaiselle omanlaiseen tekemiseen koska stressi, kiire, painostus ja hÀpeÀkin poistuvat helpommin.

Vierailija
14202/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen kyllÀstynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vÀÀriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin ettÀ kaikki eivÀt kestÀ vÀlttÀmÀttÀ minkÀÀnlaista kritiikkiÀ joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitÀisi esimerkiksi siitÀ ettÀ minua kehutaan ilman oikeaa syytÀ, koen sen hÀpeÀlliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14203/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀytyypÀs keitellÀ kuppi kahvia. KÀvÀisin jo suihkussakin ja pesukone pyörii. Mukavaa aamua kaikille.

Vierailija
14204/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

joo tÀÀ ei kyl oo multa

Vierailija
14205/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllÀstynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vÀÀriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin ettÀ kaikki eivÀt kestÀ vÀlttÀmÀttÀ minkÀÀnlaista kritiikkiÀ joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitÀisi esimerkiksi siitÀ ettÀ minua kehutaan ilman oikeaa syytÀ, koen sen hÀpeÀlliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.

Globaali ongelma. NÀiden ongelmien juuret yltÀvÀt erittÀin syvÀlle ja laajalle. Ihminen on hÀiriinnyttÀnyt tapansa elÀÀ.

Vierailija
14206/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OhispaskalĂ€ssytykset ei minulta👋

Vierailija
14207/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SÀ oot aina mun vierellÀ vaik olisin kuinka tyhmÀ

Vierailija
14208/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globaali ongelma. NÀiden ongelmien juuret yltÀvÀt erittÀin syvÀlle ja laajalle. Ihminen on hÀiriinnyttÀnyt tapansa elÀÀ.

KyllÀ onkin globaali ongelma. Voisimme Suomessa keskittyÀ fiksumpina poistamaan tÀtÀ ongelmaa.

Vierailija
14209/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OhispaskalĂ€ssytykset ei minulta👋

Totta. Minulta nuo aamun varsinaiset lÀssytykset. Kahvi on tippunut ja pyykit ovat kuivumassa. Heippa sullekin.

Vierailija
14210/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpa tÀÀllĂ€ valoisa ja mukava ilmapiiri jo heti aamusta!  TĂ€ysikuukin nĂ€kyi vielĂ€ taivaalla ja pikainen lenkki pakkasessa lumi alla naristen. Pidin vĂ€hĂ€n taukoa unettomuuden takia, onneksi alkaa helpottaa.  Menin kerran kokeeksi toisen paikkakunnan kampaajalle, jolla olikin parantajan kykyjĂ€. Outoa kyllĂ€, mutta kĂ€ynti auttoi ja sain taas nukuttua. YmpĂ€ristön vaihdoskin auttaisi, mutta nĂ€in pakkasilla hankala lĂ€hteĂ€ ajamaan kauas. 

Vierailija
14211/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SÀikÀhdin muuten illalla kun ovikello soi aika voimallisesti hieman ennen klo 23. Jumalauta ettÀ sÀikÀhdin. Ei rappuun pitÀisi kenenkÀÀn pÀÀstÀ. Olin jo valmistautumassa tappelemaan jonkun roiston kanssa. Naapuri kyllÀ kertoi nÀhneensÀ taas hyvÀnnÀköisiÀ poliiseja eilen aiemmin. MitÀhÀn tÀÀllÀkin taas tapahtuu.

Vierailija
14212/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taidanpa jatkaa sitten taukoa tÀÀltĂ€, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta. 

Vierailija
14213/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun kirjoitellaan mukavia asioita hyvÀssÀ hengessÀ nÀmÀ jotkut tyypit tulevat kiusaamaan ja hÀÀtÀmÀÀn muita. Ovat ilmeisesti kateellisia meille jotka osaamme olla normaalissa vuorovaikutuksessa ja olemme tasapainoisempia ihmisiÀ.

Vierailija
14214/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvÀssÀ hengessÀ", ovat todellisuudessa tekopyhiÀ ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiÀ kirjoittavat!

MinÀ en ainakaan ole ettÀ varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiÀ. IlkeyksiÀ kirjoittava henkilö on jo selkeÀsti paha ihminen, kukaan hyvÀ ihminen ei kirjoita ilkeyksiÀ nettiinkÀÀn.

Vierailija
14215/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄH LÄMIT POIS SUOMESTA!

Vierailija
14216/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.

Vierailija
14217/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.

TÀmÀ ei multa

Vierailija
14218/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvÀssÀ hengessÀ", ovat todellisuudessa tekopyhiÀ ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiÀ kirjoittavat!

MinÀ en ainakaan ole ettÀ varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiÀ. IlkeyksiÀ kirjoittava henkilö on jo selkeÀsti paha ihminen, kukaan hyvÀ ihminen ei kirjoita ilkeyksiÀ nettiinkÀÀn.

Olet ihminen joka ei pysty lopettamaan lÀssytystÀ!! Tee oma ketju!!

Projisaatio jatkuu. Navat eivĂ€t sovi yhteen. Mukavaa pĂ€ivÀÀ mussukka. đŸ–€

Olet pahimman luokan netti kiusaaja!

Vierailija
14219/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa jatkaa sitten taukoa tÀÀltĂ€, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta. 

SinÀ et pidÀ siitÀ ettÀ huonosta kÀytöksestÀ mainitaan. Kiusanteko ei ole aikuisillekaan sallittua, ei edes netissÀ. Voisit olla normaalisti mukana keskustelemassa, emme ole tyhmiÀ ihmisiÀ vaan ihan tavallisia. Kaikille ei sovi negatiivinen elÀmÀntyyli, se on ahdistavaa.

En ole tÀnne kirjoitellut negatiivisia viestejÀ enkÀ kÀyttÀydy huonosti. MinÀhÀn juuri kehuin tÀtÀ valoisaa ilmapiiriÀ. SiitÀkin jo suututtiin. Parempi poistua ÀkkiÀ.

Vierailija
14220/16421 |
06.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lukekaa otsikko!!! TÀmÀ on kaipaus ketju!!