Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
Olen kyllÀstynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vÀÀriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin ettÀ kaikki eivÀt kestÀ vÀlttÀmÀttÀ minkÀÀnlaista kritiikkiÀ joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitÀisi esimerkiksi siitÀ ettÀ minua kehutaan ilman oikeaa syytÀ, koen sen hÀpeÀlliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.
TÀytyypÀs keitellÀ kuppi kahvia. KÀvÀisin jo suihkussakin ja pesukone pyörii. Mukavaa aamua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
joo tÀÀ ei kyl oo multa
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀstynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vÀÀriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin ettÀ kaikki eivÀt kestÀ vÀlttÀmÀttÀ minkÀÀnlaista kritiikkiÀ joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitÀisi esimerkiksi siitÀ ettÀ minua kehutaan ilman oikeaa syytÀ, koen sen hÀpeÀlliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.
Globaali ongelma. NÀiden ongelmien juuret yltÀvÀt erittÀin syvÀlle ja laajalle. Ihminen on hÀiriinnyttÀnyt tapansa elÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
OhispaskalĂ€ssytykset ei minultađ
SÀ oot aina mun vierellÀ vaik olisin kuinka tyhmÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Globaali ongelma. NÀiden ongelmien juuret yltÀvÀt erittÀin syvÀlle ja laajalle. Ihminen on hÀiriinnyttÀnyt tapansa elÀÀ.
KyllÀ onkin globaali ongelma. Voisimme Suomessa keskittyÀ fiksumpina poistamaan tÀtÀ ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhispaskalĂ€ssytykset ei minultađ
Totta. Minulta nuo aamun varsinaiset lÀssytykset. Kahvi on tippunut ja pyykit ovat kuivumassa. Heippa sullekin.
Onpa tÀÀllÀ valoisa ja mukava ilmapiiri jo heti aamusta! TÀysikuukin nÀkyi vielÀ taivaalla ja pikainen lenkki pakkasessa lumi alla naristen. Pidin vÀhÀn taukoa unettomuuden takia, onneksi alkaa helpottaa. Menin kerran kokeeksi toisen paikkakunnan kampaajalle, jolla olikin parantajan kykyjÀ. Outoa kyllÀ, mutta kÀynti auttoi ja sain taas nukuttua. YmpÀristön vaihdoskin auttaisi, mutta nÀin pakkasilla hankala lÀhteÀ ajamaan kauas.
SÀikÀhdin muuten illalla kun ovikello soi aika voimallisesti hieman ennen klo 23. Jumalauta ettÀ sÀikÀhdin. Ei rappuun pitÀisi kenenkÀÀn pÀÀstÀ. Olin jo valmistautumassa tappelemaan jonkun roiston kanssa. Naapuri kyllÀ kertoi nÀhneensÀ taas hyvÀnnÀköisiÀ poliiseja eilen aiemmin. MitÀhÀn tÀÀllÀkin taas tapahtuu.
Taidanpa jatkaa sitten taukoa tÀÀltÀ, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta.
Aina kun kirjoitellaan mukavia asioita hyvÀssÀ hengessÀ nÀmÀ jotkut tyypit tulevat kiusaamaan ja hÀÀtÀmÀÀn muita. Ovat ilmeisesti kateellisia meille jotka osaamme olla normaalissa vuorovaikutuksessa ja olemme tasapainoisempia ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvÀssÀ hengessÀ", ovat todellisuudessa tekopyhiÀ ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiÀ kirjoittavat!
MinÀ en ainakaan ole ettÀ varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiÀ. IlkeyksiÀ kirjoittava henkilö on jo selkeÀsti paha ihminen, kukaan hyvÀ ihminen ei kirjoita ilkeyksiÀ nettiinkÀÀn.
Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.
TÀmÀ ei multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvÀssÀ hengessÀ", ovat todellisuudessa tekopyhiÀ ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiÀ kirjoittavat!
MinÀ en ainakaan ole ettÀ varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiÀ. IlkeyksiÀ kirjoittava henkilö on jo selkeÀsti paha ihminen, kukaan hyvÀ ihminen ei kirjoita ilkeyksiÀ nettiinkÀÀn.
Olet ihminen joka ei pysty lopettamaan lÀssytystÀ!! Tee oma ketju!!
Projisaatio jatkuu. Navat eivĂ€t sovi yhteen. Mukavaa pĂ€ivÀÀ mussukka. đ€
Olet pahimman luokan netti kiusaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa jatkaa sitten taukoa tÀÀltÀ, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta.
SinÀ et pidÀ siitÀ ettÀ huonosta kÀytöksestÀ mainitaan. Kiusanteko ei ole aikuisillekaan sallittua, ei edes netissÀ. Voisit olla normaalisti mukana keskustelemassa, emme ole tyhmiÀ ihmisiÀ vaan ihan tavallisia. Kaikille ei sovi negatiivinen elÀmÀntyyli, se on ahdistavaa.
En ole tÀnne kirjoitellut negatiivisia viestejÀ enkÀ kÀyttÀydy huonosti. MinÀhÀn juuri kehuin tÀtÀ valoisaa ilmapiiriÀ. SiitÀkin jo suututtiin. Parempi poistua ÀkkiÀ.
Lukekaa otsikko!!! TÀmÀ on kaipaus ketju!!
Haluaisin kirjoittaa runollisiakin asioita. Huomasin muuten ettÀ vapaa tekeminen monessa asiassa kiinnostaa muitakin, uskon ettÀ vapaassa ilmapiirissÀ luovuus kukoistaisi paremmin. Vapaa rento ilmapiiri antaa luvan jokaiselle omanlaiseen tekemiseen koska stressi, kiire, painostus ja hÀpeÀkin poistuvat helpommin.