Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
14201/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa runollisiakin asioita. Huomasin muuten että vapaa tekeminen monessa asiassa kiinnostaa muitakin, uskon että vapaassa ilmapiirissä luovuus kukoistaisi paremmin. Vapaa rento ilmapiiri antaa luvan jokaiselle omanlaiseen tekemiseen koska stressi, kiire, painostus ja häpeäkin poistuvat helpommin.

Vierailija
14202/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vääriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin että kaikki eivät kestä välttämättä minkäänlaista kritiikkiä joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitäisi esimerkiksi siitä että minua kehutaan ilman oikeaa syytä, koen sen häpeälliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14203/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypäs keitellä kuppi kahvia. Käväisin jo suihkussakin ja pesukone pyörii. Mukavaa aamua kaikille.

Vierailija
14204/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

joo tää ei kyl oo multa

Vierailija
14205/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt jatkuvaan arvosteluun, pelkkien virheiden etsimiseen ja vääriin asioihin keskittymiseen Suomessa. Toisaalta on taas niinkin että kaikki eivät kestä välttämättä minkäänlaista kritiikkiä joka taas johtaa hyvesignalointiin ja kaikkeen valheelliseen toimintaan. En itse pitäisi esimerkiksi siitä että minua kehutaan ilman oikeaa syytä, koen sen häpeälliseksi. Rehellisyys on parempi ja turvallisempi.

Globaali ongelma. Näiden ongelmien juuret yltävät erittäin syvälle ja laajalle. Ihminen on häiriinnyttänyt tapansa elää.

Vierailija
14206/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohispaskalässytykset ei minulta👋

Vierailija
14207/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot aina mun vierellä vaik olisin kuinka tyhmä

Vierailija
14208/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globaali ongelma. Näiden ongelmien juuret yltävät erittäin syvälle ja laajalle. Ihminen on häiriinnyttänyt tapansa elää.

Kyllä onkin globaali ongelma. Voisimme Suomessa keskittyä fiksumpina poistamaan tätä ongelmaa.

Vierailija
14209/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohispaskalässytykset ei minulta👋

Totta. Minulta nuo aamun varsinaiset lässytykset. Kahvi on tippunut ja pyykit ovat kuivumassa. Heippa sullekin.

Vierailija
14210/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä valoisa ja mukava ilmapiiri jo heti aamusta!  Täysikuukin näkyi vielä taivaalla ja pikainen lenkki pakkasessa lumi alla naristen. Pidin vähän taukoa unettomuuden takia, onneksi alkaa helpottaa.  Menin kerran kokeeksi toisen paikkakunnan kampaajalle, jolla olikin parantajan kykyjä. Outoa kyllä, mutta käynti auttoi ja sain taas nukuttua. Ympäristön vaihdoskin auttaisi, mutta näin pakkasilla hankala lähteä ajamaan kauas. 

Vierailija
14211/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin muuten illalla kun ovikello soi aika voimallisesti hieman ennen klo 23. Jumalauta että säikähdin. Ei rappuun pitäisi kenenkään päästä. Olin jo valmistautumassa tappelemaan jonkun roiston kanssa. Naapuri kyllä kertoi nähneensä taas hyvännäköisiä poliiseja eilen aiemmin. Mitähän täälläkin taas tapahtuu.

Vierailija
14212/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa jatkaa sitten taukoa täältä, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta. 

Vierailija
14213/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kirjoitellaan mukavia asioita hyvässä hengessä nämä jotkut tyypit tulevat kiusaamaan ja häätämään muita. Ovat ilmeisesti kateellisia meille jotka osaamme olla normaalissa vuorovaikutuksessa ja olemme tasapainoisempia ihmisiä.

Vierailija
14214/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvässä hengessä", ovat todellisuudessa tekopyhiä ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiä kirjoittavat!

Minä en ainakaan ole että varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiä. Ilkeyksiä kirjoittava henkilö on jo selkeästi paha ihminen, kukaan hyvä ihminen ei kirjoita ilkeyksiä nettiinkään.

Vierailija
14215/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄH LÄMIT POIS SUOMESTA!

Vierailija
14216/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.

Vierailija
14217/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mammoille. Lenkille niinkuin olis jo. Pusu ja hali.

Tämä ei multa

Vierailija
14218/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jotka kirjoittavat asioita "mukavassa hyvässä hengessä", ovat todellisuudessa tekopyhiä ja oikeasti ovat julmempia kuin jotkut ilkeyksiä kirjoittavat!

Minä en ainakaan ole että varmasti maailmaan mahtuu ihan kaikenlaisia ihmisiä. Ilkeyksiä kirjoittava henkilö on jo selkeästi paha ihminen, kukaan hyvä ihminen ei kirjoita ilkeyksiä nettiinkään.

Olet ihminen joka ei pysty lopettamaan lässytystä!! Tee oma ketju!!

Projisaatio jatkuu. Navat eivät sovi yhteen. Mukavaa päivää mussukka. 🖤

Olet pahimman luokan netti kiusaaja!

Vierailija
14219/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa jatkaa sitten taukoa täältä, kun heti tulee lunta tupaan jo aamusta. 

Sinä et pidä siitä että huonosta käytöksestä mainitaan. Kiusanteko ei ole aikuisillekaan sallittua, ei edes netissä. Voisit olla normaalisti mukana keskustelemassa, emme ole tyhmiä ihmisiä vaan ihan tavallisia. Kaikille ei sovi negatiivinen elämäntyyli, se on ahdistavaa.

En ole tänne kirjoitellut negatiivisia viestejä enkä käyttäydy huonosti. Minähän juuri kehuin tätä valoisaa ilmapiiriä. Siitäkin jo suututtiin. Parempi poistua äkkiä.

Vierailija
14220/28822 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa otsikko!!! Tämä on kaipaus ketju!! 

Ketju on lukittu.