Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (16063)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Muistakaapa se aamupano.
Ei multa tämä
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Muistakaapa se aamupano.
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihohoho
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa otsikko!!! Tämä on kaipaus ketju!!
Kaipaan vanhoja, wokettomia, hyviä aikoja. Ja jambo-sulaapatukoita sekä fatserin raitatoffeeta.
Häiriköstä, sekä toimimattomasta ylläpidosta laitettu äsken nettivinkki poliisille. E
Siinäs kuulitte häiriköt!!!
Jumala on varmaa kääntäny selkänsä mulle ku mul on elämäs vaikeuksii nyt niin paljon ja pelottaa että teen ittelleni jotain pahaa
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Mainitse jokin asia/henkilö/tavara tms. joka oli paikalla kun viimeksi kohtasitte.
Minä aloitan: karhu.
Lucia
Vierailija kirjoitti:
Jumala on varmaa kääntäny selkänsä mulle ku mul on elämäs vaikeuksii nyt niin paljon ja pelottaa että teen ittelleni jotain pahaa
Sä kasvat henkisesti vaikeuksien kautta.Sä selviät niistä niin kuin muutkin.Ota jo tänään se ensimmäinen askel asioiden selvittämiseksi.Ihminen on valintojensa summa Jumala ei hylkää.
Vierailija kirjoitti:
Häiriköstä, sekä toimimattomasta ylläpidosta laitettu äsken nettivinkki poliisille. E
Poliisia v#itut kiinnostaa jonkun mamman yhyy-vinkit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö huomenna?
Kysy irl niin se tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkeli ei pääse yli funny guy!!!
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa otsikko!!! Tämä on kaipaus ketju!!
Tarkoita sanasi sitten niille tosi häiriköille ja ilkeilijöille äläkä viattomille palstalaisille!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Mainitse jokin asia/henkilö/tavara tms. joka oli paikalla kun viimeksi kohtasitte.
Minä aloitan: karhu.
Viimeinen työpäivä.
*Vuoden viimeinen työpäivä.
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Sinun uskosi on horjunut
Kaipaan sinua, vaikka toivoa ei ole.
tämä on multa