Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Vierailija kirjoitti:
LĂ€hestyminenkin voi olla tyly temppu. Yksi muiden joukossa, jos aikeet ovat tarpeeksi pahat.
No ei kai kenellÀkÀÀn ole kaivattuaan kohtaan pahat aikeet??
Vierailija kirjoitti:
Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki đMist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ đł sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit
Uus? Onx sul dementia? Joka pÀivÀ sun viestei on tÀs ketjus
Luoja miten vaikeaa kaikki on ollut. Olen niin romahtanut. Haluaisin vain tietÀÀ totuuden. n28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?
Hullu.
JÀrkevintÀ olisi ratkaista asiat keskustelemalla kuten aikuiset ihmiset.
Mutta sehÀn ei onnistu, koska erÀs osapuoli on noin 3-vuotias ikuisesti. Talloo hiekkalaatikolla muiden hiekkakakut ja heittÀÀ hiekkaa muiden lasten silmiin heti, jos he rakentavat jotain muuta kuin hÀnen hiekkalinnaansa. TÀytyy tehdÀ joku tyly temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LĂ€hestyminenkin voi olla tyly temppu. Yksi muiden joukossa, jos aikeet ovat tarpeeksi pahat.
Jos romanttisessa mielessÀ lÀhestyy, kukaan ei ole pahoin aikein liikkeellÀ.
Moni on.
MitÀ enemmÀn tiedÀn, sitÀ enemmÀn hajoan kun kaksi eri todellisuutta törmÀÀvÀt eivÀtkÀ yhdisty. TÀssÀ ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ. Ja miten taitavasti erinÀiset sattumat ovat tanssittaneet minua kuin se valheellinen todellisuuteni olisi oikea.
On kylmÀ. Todella KylmÀ.
The truth will set you free.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?
Hullu.
Mutta sehÀn ei onnistu, koska erÀs osapuoli on noin 3-vuotias ikuisesti. Talloo hiekkalaatikolla muiden hiekkakakut ja heittÀÀ hiekkaa muiden lasten silmiin heti, jos he rakentavat jotain muuta kuin hÀnen hiekkalinnaansa. TÀytyy tehdÀ joku tyly temppu.
Haukkumalla ja mustamaalamallakin pÀÀsee maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on.
Ei minua ainakaan kukaan aikuinen ole lÀhestynyt pahoin aikein. Ei romanttisesti eikÀ muutoin. YlÀasteella koulukiusaaja ja sekin vain haki kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu.
Haukkumalla ja mustamaalamallakin pÀÀsee maaliin.
KokemusperÀistÀ tietoa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn tiedÀn, sitÀ enemmÀn hajoan kun kaksi eri todellisuutta törmÀÀvÀt eivÀtkÀ yhdisty. TÀssÀ ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ. Ja miten taitavasti erinÀiset sattumat ovat tanssittaneet minua kuin se valheellinen todellisuuteni olisi oikea.
On kylmÀ. Todella KylmÀ.
Sama juttu. Toivoin kaiken vielÀ synkronoituvan, mutta ei onnistu, vaikka kuinka yrittÀisin.
Vierailija kirjoitti:
On kylmÀ. Todella KylmÀ.
VÀhÀn samat fiilikset tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki đMist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ đł sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit
Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n
Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17
Hei, olet hyvin nuori joten tarkkaile miltÀ ihmiset sinusta tuntuvat. Jos joku ihminen tuntuu sinusta epÀmiellyttÀvÀltÀ, ahdistavalta, pelottavalta tms. niin pysy poissa nÀistÀ ihmisistÀ. On hyvÀ myös tarkkailla ympÀristöÀ, elÀmÀÀ yleisesti ja haluta oppia siitÀ mahdollisimman paljon. JÀrki on hyvÀ pitÀÀ kaikessa mukana ja kannattaa olla avoin lÀheisille omista asioista. Turvalliset lÀheiset ovat elÀmÀssÀsi suuri tukipilari ja turvapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kylmÀ. Todella KylmÀ.
VÀhÀn samat fiilikset tÀÀllÀ.
Sama. Ne voi aistia ja ne tarttuu.
Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.
TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta.
Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta.
Riippuu siitÀ, mihin viittaat "kaikella"?
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.
VenÀlÀisiÀ koneita ei pÀÀstetÀ edes ilmatilaan, vielÀ vÀhemmÀn laskeutumaan.