Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16992)

Vierailija
13801/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LĂ€hestyminenkin voi olla tyly temppu. Yksi muiden joukossa, jos aikeet ovat tarpeeksi pahat.

Jos romanttisessa mielessÀ lÀhestyy, kukaan ei ole pahoin aikein liikkeellÀ.

Vierailija
13802/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LĂ€hestyminenkin voi olla tyly temppu. Yksi muiden joukossa, jos aikeet ovat tarpeeksi pahat.

No ei kai kenellÀkÀÀn ole kaivattuaan kohtaan pahat aikeet??

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Uus? Onx sul dementia? Joka pÀivÀ sun viestei on tÀs ketjus

Vierailija
13804/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luoja miten vaikeaa kaikki on ollut. Olen niin romahtanut. Haluaisin vain tietÀÀ totuuden. n28

Vierailija
13805/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?

Hullu.

JĂ€rkevintĂ€ olisi ratkaista asiat keskustelemalla kuten aikuiset ihmiset. 

Mutta sehÀn ei onnistu, koska erÀs osapuoli on noin 3-vuotias ikuisesti. Talloo hiekkalaatikolla muiden hiekkakakut ja heittÀÀ hiekkaa muiden lasten silmiin heti, jos he rakentavat jotain muuta kuin hÀnen hiekkalinnaansa. TÀytyy tehdÀ joku tyly temppu.

Vierailija
13806/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on.

Vierailija
13807/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ enemmĂ€n tiedĂ€n, sitĂ€ enemmĂ€n hajoan kun kaksi eri todellisuutta törmÀÀvĂ€t eivĂ€tkĂ€ yhdisty. TĂ€ssĂ€ ei ole mitÀÀn jĂ€rkeĂ€. Ja miten taitavasti erinĂ€iset sattumat ovat tanssittaneet minua kuin se valheellinen todellisuuteni olisi oikea. 

On kylmÀ. Todella KylmÀ.

Vierailija
13808/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

The truth will set you free.

Vierailija
13809/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?

Hullu.

Mutta sehÀn ei onnistu, koska erÀs osapuoli on noin 3-vuotias ikuisesti. Talloo hiekkalaatikolla muiden hiekkakakut ja heittÀÀ hiekkaa muiden lasten silmiin heti, jos he rakentavat jotain muuta kuin hÀnen hiekkalinnaansa. TÀytyy tehdÀ joku tyly temppu.

Haukkumalla ja mustamaalamallakin pÀÀsee maaliin.

Vierailija
13810/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on.

Ei minua ainakaan kukaan aikuinen ole lÀhestynyt pahoin aikein. Ei romanttisesti eikÀ muutoin. YlÀasteella koulukiusaaja ja sekin vain haki kontaktia.

Vierailija
13811/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu.

Haukkumalla ja mustamaalamallakin pÀÀsee maaliin.

KokemusperĂ€istĂ€ tietoa, valitettavasti. 

Vierailija
13812/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ enemmĂ€n tiedĂ€n, sitĂ€ enemmĂ€n hajoan kun kaksi eri todellisuutta törmÀÀvĂ€t eivĂ€tkĂ€ yhdisty. TĂ€ssĂ€ ei ole mitÀÀn jĂ€rkeĂ€. Ja miten taitavasti erinĂ€iset sattumat ovat tanssittaneet minua kuin se valheellinen todellisuuteni olisi oikea. 

On kylmÀ. Todella KylmÀ.

Sama juttu. Toivoin kaiken vielÀ synkronoituvan, mutta ei onnistu, vaikka kuinka yrittÀisin.

Vierailija
13813/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kylmÀ. Todella KylmÀ.

VÀhÀn samat fiilikset tÀÀllÀ.

Vierailija
13814/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n

Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17

Hei, olet hyvin nuori joten tarkkaile miltĂ€ ihmiset sinusta tuntuvat. Jos joku ihminen tuntuu sinusta epĂ€miellyttĂ€vĂ€ltĂ€, ahdistavalta, pelottavalta tms. niin pysy poissa nĂ€istĂ€ ihmisistĂ€. On hyvĂ€ myös tarkkailla ympĂ€ristöÀ, elĂ€mÀÀ yleisesti ja haluta oppia siitĂ€ mahdollisimman paljon. JĂ€rki on hyvĂ€ pitÀÀ kaikessa mukana ja kannattaa olla avoin lĂ€heisille omista asioista. Turvalliset lĂ€heiset ovat elĂ€mĂ€ssĂ€si suuri tukipilari ja turvapaikka. 

Vierailija
13815/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmÀ. Todella KylmÀ.

VÀhÀn samat fiilikset tÀÀllÀ.

Sama. Ne voi aistia ja ne tarttuu.

Vierailija
13816/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.

Vierailija
13817/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta. 

Vierailija
13818/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?

Vierailija
13819/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta. 

Riippuu siitÀ, mihin viittaat "kaikella"?

Vierailija
13820/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.

VenĂ€lĂ€isiĂ€ koneita ei pÀÀstetĂ€ edes ilmatilaan, vielĂ€ vĂ€hemmĂ€n laskeutumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi kaksi