Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16929)

Vierailija
13781/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, ettÀ valtaosa naisista ei nauti seksistÀ

Osa esittÀÀ "girl bossia" ja muka haluavat seksiÀ usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kÀvisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistÀÀ kaikki naiset, he eivÀt aidosti nauti seksistÀ. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikÀ yksikÀÀn ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistÀ. TÀllÀisen kun löytÀÀ, niin on vaikea pÀÀstÀÀ irti, vaikka suhteet nÀiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Aika paljon alapÀÀtÀ, ja alatÀÀtÀ tuon miehen viestillÀ, vaikka hullupanokaipuu on todellinen ilmiö

Vierailija
13782/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen kipiĂ€ ja sinĂ€ olet hoitsu...đŸ€’

Vierailija
13784/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Vierailija
13785/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ pÀÀstÀÀn maaliin kahdella tavalla: joko hyvÀllÀ tai huonolla. Huono on se, ettÀ teet mulle jonkin tylyn tempun oikeassa elÀmÀssÀ. HyvÀ taas se, ettÀ ojentaudut kohti. Kumpi on helpompi?

Ajattelit itse vain odotella?

Vierailija
13786/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀÀssÀ olevalle pipille en mahda mitÀÀn.

Vierailija
13787/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko avata kÀdet, jotka on sidottu selÀn taakse? MinÀkin osaan, mutten omiani. Avaa solmimasi.

Vierailija
13788/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinÀ itse tehnyt hÀnnelle jonkun tylyn tempun aiemmin? Tuli vain mieleeni ettÀ ehkÀ siksi et uskalla katsoa saatko saman kohtelun takaisin.

Itse en jaksaisi tuollaisia miettiÀ kunhan lÀhestyminen on rehellinen.

Sivu.

Vierailija
13789/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÀÀssÀ olevalle pipille en mahda mitÀÀn.

Huono hoitsu olet jos et pÀÀnsĂ€rkyyn ja kurkkukipuun keksi keinoja 

Vierailija
13790/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TylyistÀ tempuista ei aiheudu sulle seurauksia, mutta minulle aiheutuisi, vaikka temppuni olisi hyvÀntahtoinen. Temppuile siinÀ sitten.

Vierailija
13791/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n

Vierailija
13792/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ihana turkulainen kypsĂ€ ja upea opettajanainen 💓

59-Äriga, eller hur?

Vierailija
13793/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea otsikon?!?! Mene muualle!! 👋

Vierailija
13794/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei puhuta deittailuista vaan otsikon mukaan, kaipailusta. +Ohis. KetÀ kaipaat, sinÀ uusi tulokas, miten löysit ketjuun ?

Vierailija
13795/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko avata kÀdet, jotka on sidottu selÀn taakse? MinÀkin osaan, mutten omiani. Avaa solmimasi.

Eiih ei puhuta solmuista. T. Jalat solmussa mut heikosti

Sivullinen ongelma

Vierailija
13796/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LĂ€hestyminenkin voi olla tyly temppu. Yksi muiden joukossa, jos aikeet ovat tarpeeksi pahat.

Vierailija
13797/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole handu sun henk koht ketju tÀmÀ. Saa tÀnne tulla kuka vaan.

Vierailija
13798/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu.

Vierailija
13799/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n

Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17

Vierailija
13800/16929 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis pÀÀssytkÀÀ ryhmÀÀ no moikkis vaa!

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kahdeksan yhdeksÀn