Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.
VenÀlÀisiÀ koneita ei pÀÀstetÀ edes ilmatilaan, vielÀ vÀhemmÀn laskeutumaan.
Miksi haukut koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?
Molemminpuolista outoa vetovoimaa. Kohtalo.
Miksi kukaan larppaisi tai draamailisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki đMist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ đł sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit
Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n
Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17
Hei, olet hyvin nuori joten tarkkaile miltÀ ihmiset sinusta tuntuvat. Jos joku ihminen tuntuu sinusta epÀmiellyttÀvÀltÀ, ahdistavalta, pelottavalta tms. niin pysy poissa nÀistÀ ihmisistÀ. On hyvÀ myös tarkkailla ympÀristöÀ, elÀmÀÀ yleisesti ja haluta oppia siitÀ mahdollisimman paljon. JÀrki on hyvÀ pitÀÀ kaikessa mukana ja kannattaa olla avoin lÀheisille omista asioista. Turvalliset lÀheiset ovat elÀmÀssÀsi suuri tukipilari ja turvapa
Trolli se on, ei mikÀÀn nuori.
Vaikka kaipausketju vaikuttaa viattomalta verrattuna somen muuhun rÀhinÀÀn, on tÀmÀ ehkÀ kammottavin ketju koko sivustolla juuri harhaantumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
TylyistÀ tempuista ei aiheudu sulle seurauksia, mutta minulle aiheutuisi, vaikka temppuni olisi hyvÀntahtoinen. Temppuile siinÀ sitten.
HĂ€n kertoisi sun vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut satojen naisten kanssa, eikÀ yksikÀÀn ole saanut orgasmia.
Tota, ei ole tullut mieleen missÀÀn vaiheessa vilkaista peiliin ja miettiÀ mitÀ teet vÀÀrin.
TÀmÀ!
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?
YritÀn pÀÀstÀ pinnalle ja ihan todellisuuteen. Usein outouden tunne vaan tavoittaa minut ja en tiedÀ mikÀ on totta ja mikÀ ei.
MitÀ ainakin tiedÀn on, ettÀ en ole yksin. On muitakin, jotka ovat uponneet tÀhÀn suohon. EiköhÀn pÀÀstÀ kaikki vielÀ tÀstÀ kuiville!
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistÀ on valehdellut ympÀriinsÀ, kuten Putin tekee? Kumpi on kÀÀntÀnyt kuvion pÀÀlaelleen saadakseen sympatiat? Kumpi kÀrsii vahingot?
KeistÀ meistÀ? No jos asia on niin ja olet hyvÀntahtoinen, niin sovitaan nyt ÀkkiÀ jotain, jotta elÀmÀÀ voidaan jatkaa mahdollisimman normaalisti... Vai olenko minÀ se putin tÀssÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistÀ on valehdellut ympÀriinsÀ, kuten Putin tekee? Kumpi on kÀÀntÀnyt kuvion pÀÀlaelleen saadakseen sympatiat? Kumpi kÀrsii vahingot?
KeistÀ meistÀ? No jos asia on niin ja olet hyvÀntahtoinen, niin sovitaan nyt ÀkkiÀ jotain, jotta elÀmÀÀ voidaan jatkaa mahdollisimman normaalisti... Vai olenko minÀ se putin tÀssÀ?
En tiedÀ mistÀÀn mitÀÀn. Minua on tÀÀllÀ syytelty putinistiksi ja ties miksikÀ. En jaksa tÀtÀ ketjua enÀÀ sekuntiakaan.
Oli suuri virhe alkaa etsiÀ reittiÀ luoksesi. EtsintÀ johti tÀnne, mutta ei sinun luoksesi. Sekin selvisi, miksi reittiÀ ei löydy: sitÀ ei ole.
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta.
KyllÀ tykkÀÀn vaikka kuinka, kaikesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki đMist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ đł sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit
Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n
Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17
Eli Repa 67 v.
Suljit huolellisesti joka raon, josta olisi voinut yhteyttÀ rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Suljit huolellisesti joka raon, josta olisi voinut yhteyttÀ rakentaa.
Syyttele lisÀÀ, trolli.
Kun sanoo yhtÀ ja tekee toista, homma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kipiĂ€ ja sinĂ€ olet hoitsu...đ€
Hoitaisin kyllÀ sinut kaikella hellyydellÀ kuntoon.
Sun ketjuharhaa.