Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16992)

Vierailija
13821/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?

Sun ketjuharhaa.

Vierailija
13822/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei voi saavuttaa, mutta selvisi, ettei voi edes lÀhestyÀ. Et anna lÀhestymistapaa. Olen kierrellyt ja kaarrellut, mennyt kauemmaksi ja kysynyt uudestaan, mutta aina sama vastaus. Mulla on vissiin porttikielto tÀlle kentÀlle.

VenĂ€lĂ€isiĂ€ koneita ei pÀÀstetĂ€ edes ilmatilaan, vielĂ€ vĂ€hemmĂ€n laskeutumaan. 

Miksi haukut koko ajan?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tietÀÀ, mikÀ on ollut todellinen ajatuksesi tÀstÀ. Onko tÀmÀ draamaa eli tarinaa todellisuuden tuolla puolen, larppausta, tunteiden purkua, toivetta ihmissuhteista vai mitÀ?

Molemminpuolista outoa vetovoimaa. Kohtalo.

Miksi kukaan larppaisi tai draamailisi? 

Vierailija
13824/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n

Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17

Hei, olet hyvin nuori joten tarkkaile miltÀ ihmiset sinusta tuntuvat. Jos joku ihminen tuntuu sinusta epÀmiellyttÀvÀltÀ, ahdistavalta, pelottavalta tms. niin pysy poissa nÀistÀ ihmisistÀ. On hyvÀ myös tarkkailla ympÀristöÀ, elÀmÀÀ yleisesti ja haluta oppia siitÀ mahdollisimman paljon. JÀrki on hyvÀ pitÀÀ kaikessa mukana ja kannattaa olla avoin lÀheisille omista asioista. Turvalliset lÀheiset ovat elÀmÀssÀsi suuri tukipilari ja turvapa

Trolli se on, ei mikÀÀn nuori.

Vierailija
13825/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka kaipausketju vaikuttaa viattomalta verrattuna somen muuhun rĂ€hinÀÀn, on tĂ€mĂ€ ehkĂ€ kammottavin ketju koko sivustolla juuri harhaantumisen vuoksi. 

Vierailija
13826/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TylyistÀ tempuista ei aiheudu sulle seurauksia, mutta minulle aiheutuisi, vaikka temppuni olisi hyvÀntahtoinen. Temppuile siinÀ sitten.

HĂ€n kertoisi sun vaimolle?

Vierailija
13827/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut satojen naisten kanssa, eikÀ yksikÀÀn ole saanut orgasmia.

Tota, ei ole tullut mieleen missÀÀn vaiheessa vilkaista peiliin ja miettiĂ€ mitĂ€ teet vÀÀrin. 

TĂ€mĂ€! 

Vierailija
13828/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YritĂ€n pÀÀstĂ€ pinnalle ja ihan todellisuuteen.  Usein outouden tunne vaan tavoittaa minut ja en tiedĂ€ mikĂ€ on totta ja mikĂ€ ei. 

Vierailija
13829/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moro nÀÀs.

Vierailija
13830/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ ainakin tiedÀn on, ettÀ en ole yksin. On muitakin, jotka ovat uponneet tÀhÀn suohon. EiköhÀn pÀÀstÀ kaikki vielÀ tÀstÀ kuiville!

Vierailija
13831/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tÀstÀ tule mitÀÀn.

Vierailija
13832/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi meistÀ on valehdellut ympÀriinsÀ, kuten Putin tekee? Kumpi on kÀÀntÀnyt kuvion pÀÀlaelleen saadakseen sympatiat? Kumpi kÀrsii vahingot?

KeistĂ€ meistĂ€? No jos asia on niin ja olet hyvĂ€ntahtoinen, niin sovitaan nyt Ă€kkiĂ€ jotain, jotta elĂ€mÀÀ voidaan jatkaa mahdollisimman normaalisti... Vai olenko minĂ€ se putin tĂ€ssĂ€? 

Vierailija
13833/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi meistÀ on valehdellut ympÀriinsÀ, kuten Putin tekee? Kumpi on kÀÀntÀnyt kuvion pÀÀlaelleen saadakseen sympatiat? Kumpi kÀrsii vahingot?

KeistĂ€ meistĂ€? No jos asia on niin ja olet hyvĂ€ntahtoinen, niin sovitaan nyt Ă€kkiĂ€ jotain, jotta elĂ€mÀÀ voidaan jatkaa mahdollisimman normaalisti... Vai olenko minĂ€ se putin tĂ€ssĂ€? 

En tiedÀ mistÀÀn mitÀÀn. Minua on tÀÀllÀ syytelty putinistiksi ja ties miksikÀ. En jaksa tÀtÀ ketjua enÀÀ sekuntiakaan.

Vierailija
13834/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli suuri virhe alkaa etsiÀ reittiÀ luoksesi. EtsintÀ johti tÀnne, mutta ei sinun luoksesi. Sekin selvisi, miksi reittiÀ ei löydy: sitÀ ei ole.

Vierailija
13835/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TykkÀÀtkö musta kaikesta huolimatta. 

KyllĂ€ tykkÀÀn vaikka kuinka, kaikesta riippumatta. 

Vierailija
13836/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon uus tĂ€ssĂ€ ketjus, moikkis kaikki 🙃Mist tÀÀl puhutaa? Puhutaax deittailust? MitkĂ€ on red flĂ€gei teil? Mul ei oo yhtÀÀ 🏳 sen haluun 100% sano mitĂ€ sanotaa siit 

Hei, tervetuloa ketjuun! Ootko mies vai nainen ? Ja ikÀ ? T. T 43n

Kiittikset ryhmÀÀ pÀÀsystÀ! Oon n17

Eli Repa 67 v.

Vierailija
13837/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suljit huolellisesti joka raon, josta olisi voinut yhteyttÀ rakentaa.

Vierailija
13838/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljit huolellisesti joka raon, josta olisi voinut yhteyttÀ rakentaa.

Syyttele lisÀÀ, trolli. 

Vierailija
13839/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun sanoo yhtÀ ja tekee toista, homma ei toimi.

Vierailija
13840/16992 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kipiĂ€ ja sinĂ€ olet hoitsu...đŸ€’

Hoitaisin kyllĂ€ sinut kaikella hellyydellĂ€ kuntoon. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn seitsemÀn viisi