Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16421)

Vierailija
13741/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki mitÀ teet yhdenmiehen sodassasi, on rikos rauhan aikana (Muokattu sitaatti: Helen McCloy )

MitĂ€ jĂ€rjen lahjalla on arvoa, jos ihmistĂ€ ohjaa ja motivoi lopulta vain vĂ€kivallan voima ( Vapaa suomennos lausahduksestaan: Leo Tolstoi ) 

Todellisuudessa rikkaat ovat ne jotka kÀyvÀt sotaa, kun taas oikeasti köyhÀt kÀrsivÀt sotahullujen hiekkalaatikko leikeistÀ." JeanPaul Sartre

Verenhimoiset pÀÀt julistavat ja hautovat sotaa kabineteissaan, nuoret sydÀmet taas vuotavat verta sen tÀhden, mitÀ he eivÀt koskaan ole valinneet. - (Herbert C. Hoover)

VĂ€kivalta ja sodankĂ€ynti ovat kyvyttömien viimeinen turvapaikka. VĂ€kivalta ja sodan julistukset ovat sitĂ€, mihin turvautuvat vain ne, jolla ei ole parempia keinoja. 

Kun jĂ€rki loppuu, kostonhimo astuu esiin se on kyvyttömyyden viimeisin ja ultimaattisin keino ja muoto. Isaac Asimov 

Maailma palaa ja on synkkÀ ja toivoton vain sellaisten silmissÀ, jotka nÀkevÀt vain uhkia ja eivÀt kykene elÀmÀÀn sovussa edes itsensÀ kanssa.

Vierailija
13742/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saavatko he joskus toisensa, kuin Ansa ennen Taunonsa niin kuin kreivi Katariinansa

mietin saavatko he toisensa Saavatko he joskus toisensa kuin Ansa ennen Taunonsa niin kuin kreivi Katariinansa mietin saavatko he toisensa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muumilaakson suuntaan terkkuja.

Vierailija
13744/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luvannut -20 astetta koko viikoksi.đŸ„¶ Saako kaivata kesÀÀ?

Vierailija
13745/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi ladella tÀnne pitkiÀ ja katkeria syytöksiÀ. Jos/kun kaivattu minut hylkÀÀ, kÀrsisin vain hiljaa itsekseni valittaen ÀÀneti sydÀnsuruani ja itkisin piilossa.

Vierailija
13746/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EtpÀ taida tietÀÀ, ****, kuinka ihana olet.

Vierailija
13747/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. EihÀn siihen ole kuitenkaan nyt vain enÀÀ kuin noin 5 kuukautta, koska nyt on 5. tammikuuta. Tai tarkemmin ottaen 4,5/5,5 kuukautta riippuen tÀysin siitÀ miten katsotaan asiaa.

Vierailija
13748/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrot minusta tÀysin valheellisen tarinan, valitettavasti joudun kertomaan sinusta mahdollisimman rehellisesti. TÀmÀ varmasti lisÀÀ tuskaasi ja katkeruuttasi, sen ymmÀrrÀn mutta et jÀtÀ minulle vaihtoehtoja. En haluaisi kertoa sinusta tÀysin rehellisesti mutta tarinasi pitkittyessÀ pakotat minua tÀyteen avoimuuteen ja rehellisyyteen sinustakin. Voisitko siis jo vÀhintÀÀnkin lopettaa tuon haitallisen toimintasi? Kiitos.

Samat sanat sinne. Jos olet kaivattuni, olet jo valehdellut niin monta kertaa poliisille asti, ettei sulla ole varaa sanoa aiheesta tĂ€hĂ€n suuntaan yhtÀÀn mitÀÀn. 

Alkoholin suurkulutus saa ihmisen masentuneeksi ja harhaiseksi. Joillain on pitkÀt pyhÀt takana ja sen huomaa nÀistÀ mongerruksista.

Vierailija
13749/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suukko suulle kÀy kiitoksesta.

Vierailija
13750/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ladella tÀnne pitkiÀ ja katkeria syytöksiÀ. Jos/kun kaivattu minut hylkÀÀ, kÀrsisin vain hiljaa itsekseni valittaen ÀÀneti sydÀnsuruani ja itkisin piilossa.

Oi, sinÀ jalo ja nöyrÀ kÀrsijÀ, saatko kruunun tÀstÀ?

Vierailija
13751/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, ettÀ valtaosa naisista ei nauti seksistÀ

Osa esittÀÀ "girl bossia" ja muka haluavat seksiÀ usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kÀvisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistÀÀ kaikki naiset, he eivÀt aidosti nauti seksistÀ. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikÀ yksikÀÀn ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistÀ. TÀllÀisen kun löytÀÀ, niin on vaikea pÀÀstÀÀ irti, vaikka suhteet nÀiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Vierailija
13752/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrot minusta tÀysin valheellisen tarinan, valitettavasti joudun kertomaan sinusta mahdollisimman rehellisesti. TÀmÀ varmasti lisÀÀ tuskaasi ja katkeruuttasi, sen ymmÀrrÀn mutta et jÀtÀ minulle vaihtoehtoja. En haluaisi kertoa sinusta tÀysin rehellisesti mutta tarinasi pitkittyessÀ pakotat minua tÀyteen avoimuuteen ja rehellisyyteen sinustakin. Voisitko siis jo vÀhintÀÀnkin lopettaa tuon haitallisen toimintasi? Kiitos.

Samat sanat sinne. Jos olet kaivattuni, olet jo valehdellut niin monta kertaa poliisille asti, ettei sulla ole varaa sanoa aiheesta tĂ€hĂ€n suuntaan yhtÀÀn mitÀÀn. 

Alkoholin suurkulutus saa ihmisen masentuneeksi ja harhaiseksi. Joillain on pitkÀt pyhÀt takana ja sen huomaa nÀistÀ mongerruksista.

Iltaa kohti pahenee kun ne joilla sattuu olemaan työn kaltainen hakevat pitkĂ€ripaisesta oman ilon lĂ€hteensĂ€ 

Ja ei - palsta-asukkius ei ole työ

Vierailija
13753/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€hĂ€n oon aina saatavilla. 

Kaipausketjussa? đŸ€Ł

Niin. Olisin muuallakin jos sovittaisiin. 

Se on osoittautunut miltei mahdottomaksi vuosien saatossa. Sanoille pitÀisi olla vastinetta.

Vierailija
13754/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut satojen naisten kanssa, eikÀ yksikÀÀn ole saanut orgasmia.

Tota, ei ole tullut mieleen missÀÀn vaiheessa vilkaista peiliin ja miettiĂ€ mitĂ€ teet vÀÀrin. 

Vierailija
13755/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀinhÀn tÀssÀ on jo kÀynytkin. Totuutta on tuotu julki sieltÀ valheellisten tarujen joukosta. RehellisellÀ taas ei ole mitÀÀn pelÀttÀvÀÀ.

Vierailija
13756/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu mielessÀ pienessÀ.

SinÀ myös. Onko mieli pieni, jos kaivattu vie koko tilan vai kaivattu niin vaikutusvaltainen?

Vierailija
13757/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa kaivettua.

Olisi helppo homma erÀÀlle.

Vierailija
13758/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Nyt nautitaan talvesta.

Vierailija
13759/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Herkkunasukka 😘 

Vierailija
13760/16421 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhtain kaunein karitsa hyvÀÀ maanantaita.