Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16063)

Vierailija
13721/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat olla hellÀ ja rakastava, mutta osaat olla myös julma. Vaikeinta on se, ettÀ sinuun ei voi vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta vaikuttaa muulla tavoin kuin, ettÀ tulisin kuulluksi ja toiveisiini vastattaisiin. Olet jÀrÀhtÀmÀtön etkÀ pysty joustamaan, jos sinua ei huvita. Varmasti huvittaa heidÀn kanssaan, joille haluat olla hyvÀ. Minua kohtaan en ole sellaista motivaatiota nÀhnyt. TÀmÀ on suurin asia, joka luo nÀitÀ konflikteja. Olet seinÀ, ja sellaisena taidat pysyÀkin. SeinÀÀn voi ehkÀ nojata, mutta seinÀÀ ei voi halata. Seinille voi kyllÀ puhua, mutta ne eivÀt puhu, korkeintaan kaiku vastaa tyhjÀssÀ huoneessa. SeiniÀ on neljÀ, oviaukkoa ei ole.

Voi, taas nĂ€itĂ€ syytöksiĂ€ oikein tulvii. 

Vierailija
13722/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat olla hellÀ ja rakastava, mutta osaat olla myös julma. Vaikeinta on se, ettÀ sinuun ei voi vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta vaikuttaa muulla tavoin kuin, ettÀ tulisin kuulluksi ja toiveisiini vastattaisiin. Olet jÀrÀhtÀmÀtön etkÀ pysty joustamaan, jos sinua ei huvita. Varmasti huvittaa heidÀn kanssaan, joille haluat olla hyvÀ. Minua kohtaan en ole sellaista motivaatiota nÀhnyt. TÀmÀ on suurin asia, joka luo nÀitÀ konflikteja. Olet seinÀ, ja sellaisena taidat pysyÀkin. SeinÀÀn voi ehkÀ nojata, mutta seinÀÀ ei voi halata. Seinille voi kyllÀ puhua, mutta ne eivÀt puhu, korkeintaan kaiku vastaa tyhjÀssÀ huoneessa. SeiniÀ on neljÀ, oviaukkoa ei ole.

TylyÀ tekstiÀ. Toivottavasti et ole kaivattuni.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13723/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MissÀ ja miksi

Vierailija
13724/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, taas nĂ€itĂ€ syytöksiĂ€ oikein tulvii. 

Ei ole kyse syytöksistÀ vaan kokemuksestani. TÀllainen kokemus minulle on syntynyt vuosien varrella hÀnestÀ ja hÀnen kÀytöksestÀÀn. SitÀ paitsi hÀn kysyi, miten voisi kehittÀÀ itseÀÀn.

Vierailija
13725/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pusuja mulle đŸ„°

Vierailija
13726/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*LĂ€pĂ€llĂ€ tuo ege-merkki. 

â‚ŹđŸ„že

Vierailija
13727/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ on syynÀ, ettÀ sinuun ei saa yhteyttÀ? Kerro rehellisesti.

Vierailija
13728/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€hĂ€n oon aina saatavilla. 

Vierailija
13729/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ on syynÀ, ettÀ sinuun ei saa yhteyttÀ? Kerro rehellisesti.

KyllÀ minuun saa yhteyden. Aina vastaan ja otan yhteyttÀ itsekin. En ole kaivattusi, onneksi.

Vierailija
13730/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on siitÀ kökkö, ettÀ se pÀÀttyy aina suruun. Joko rakkaan ihmisen hautakummulle tai rakkauden hautakummulle.

Paitsi jos kuolee ite ensin

Vierailija
13731/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MyönnÀn olevani raskas ihminen, kun tunteet vievÀt syvÀlle. Toki olet sen havainnutkin. Ei saisi tarvita, ei saisi toivoa tulevansa rakastetuksi, pitÀisi itse rakastaa itse itseÀnsÀ niin helvatan paljon, ettÀ olisi kuin terÀstÀ, joka on kylmÀ ja kova eikÀ tarvitse inhimillisyyttÀ, lÀmpöÀ tai edes lÀheisyyttÀ. On vÀÀrin kaivata rakkautta ja ihmistÀ rinnalleen tÀssÀ kylmÀssÀ maailmassa. PitÀisi olla robotti, mutta valitetettavasti olen ihminen.

Vierailija
13732/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on siitÀ kökkö, ettÀ se pÀÀttyy aina suruun. Joko rakkaan ihmisen hautakummulle tai rakkauden hautakummulle.

Paitsi jos kuolee ite ensin

Joku toinen suree ehkÀ.

Vierailija
13733/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjussa? đŸ€Ł

Vierailija
13734/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ sontaketju ei ole meikÀlÀisen paikka, mutta. Sulla nÀyttÀÀ olevan ongelma sama, kuin itsellÀ vaimon kanssa. Lukkiutuu tÀysin, jos en osoita empatioita tiettyjÀ vaimolle tÀrkeitÀ tunteita kohtaan. Vuosien varrella huomattu, ettÀ pienempi vaiva se, kuin asioida seinÀn kanssa. Toivottavasti vinkistÀ on apua onnelliseen liittoon!

Vierailija
13735/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjussa? đŸ€Ł

Niin. Olisin muuallakin jos sovittaisiin. 

Vierailija
13736/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KĂ€yn tÀÀllĂ€ enÀÀ harvoin. Huomasin,  ettei tĂ€mĂ€ paikka tehnyt hyvÀÀ minulle. Kirjoitin ton Ă€skeiseen kommentin siitĂ€, ettĂ€ rakkaus on mielenhĂ€iriö.

Tekee hyvÀÀ, kun jÀttÀÀ tÀmÀn vÀhemmÀlle. Vien usein puhelimen toiseen huoneeseen ja otan kirjan. Vanhan ajan paperikirjan ja luen. On tehnyt tosi hyvÀÀ hyvÀÀ, kun olen aika herkkÀ ihminen.

Voikaa hyvin! ÄlkÀÀ riidelkö tÀÀllĂ€, kun ette voi olla edes varmoja kuka toinen edes on.

TÀÀllÀ paistaa aurinko. MinÀ lÀhden nyt ulos.

Vanhan ajan paperkirja. Miks nauroin tolle ilmaukselle 😂 Taidan olla tosi vanhanaikainen kun en muita kirjoja luekaan

Vierailija
13737/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Na rsi stin lempisana on harha. Asiasta on tutkimustakin."

Ok. Siksikö siis aloit puhua harhoista vÀittÀessÀsi ettÀ ihmisiÀ johdetaan ketjussa harhaan? No, nÀkemykseni kuitenkin on, ettÀ ihan itse niihin olet pÀÀtynyt ilman ulkoista johtotÀhteÀ.

Vierailija
13738/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivattu mielessÀ pienessÀ.

Vierailija
13739/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saispa kaivettua.

Vierailija
13740/16063 |
05.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MyönnÀn olevani raskas ihminen, kun tunteet vievÀt syvÀlle. Toki olet sen havainnutkin. Ei saisi tarvita, ei saisi toivoa tulevansa rakastetuksi, pitÀisi itse rakastaa itse itseÀnsÀ niin helvatan paljon, ettÀ olisi kuin terÀstÀ, joka on kylmÀ ja kova eikÀ tarvitse inhimillisyyttÀ, lÀmpöÀ tai edes lÀheisyyttÀ. On vÀÀrin kaivata rakkautta ja ihmistÀ rinnalleen tÀssÀ kylmÀssÀ maailmassa. PitÀisi olla robotti, mutta valitetettavasti olen ihminen.

Ihminen saa kyllÀ tuntea vaikka pohjia myöten, sitten se on koettu ja ehkÀ kestettykin. Rakkaus on vaikea ja koetteleva laji.

Voihan terĂ€kseenkin kyllĂ€ tulla murtuma, josta pÀÀsee jotain sisÀÀn. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kahdeksan kolme