Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
MissÀs olet ojentanut?
Joko saa kaipaa? Ilman puuttumatta?
Repsahdin. MyönnÀn. Et kuitenkaan saa minua kiinni. MinÀ en ole tÀÀllÀ.
Rakkaus mitataan siinÀ kuinka monta epÀsuotuisaa paljastusta se kestÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja jos sanoo kaipaavansa 31v vanhaa, muutaman viestin sisÀÀn "joku" (ketjuasukki) on ettÀ hep! PÀtee kaikkiin tunnisteisiin.
hep!
Ei pidĂ€ paikkaansa, mulle ei ole heppiĂ€ tippunut đ€Ł
Puolentoista tunnin pÀÀstÀ olis katastrofia tarjolla. En tosin ole draaman perÀssÀ, mut siellÀ olen luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko viestin, muurahaiseni?
EnemmÀn kuin tiedÀtkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Puolentoista tunnin pÀÀstÀ olis katastrofia tarjolla. En tosin ole draaman perÀssÀ, mut siellÀ olen luultavasti.
Haikeudella tulee ikÀvöityÀ katastrofaalista nuoruutta kyllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski ikÀinen 35-60.
50 is the new 30.
Niin tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Haluatko viestin, muurahaiseni?
Haluan.
Huh, onneksi en ole setÀ enkÀ eno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski ikÀinen 35-60.
50 is the new 30.
Niin tuntuu olevan.
Minua ÀrsyttÀÀ tuo hokema. Jos ihmisen henkkareissa on ikÀ 50 niin silloin se on 50 vee eikÀ piiruakaan alle tai pÀÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni ensimmÀinen
Toisen nimeni toinen
Ja toisen nimeni kolmas kirjain
MitÀ se on suomeksi?Muurahainen
Vtustako tÀÀllĂ€ sun nimeĂ€ tiedetÀÀn ???! đ€Š
Olet yhtÀ sivusta kuin lukutaidoton. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, setÀ haluaisi nuolla sun sisÀreisiÀ ja haaroja ja sitÀ silleen ettÀ sÀnkiparta tuntuu siinÀ samalla ja kauan. Lopuksi setÀ haluaisi laueta pitkÀÀn sÀilötyt lastit syvÀlle sun kurkkuun ja mahd katsoa kun nielet ne, huh.
MinĂ€ haluaisin tehdĂ€ sulle samat. Voin laueta anukseesikin vĂ€lillĂ€ đ
T. Arto-setÀ
Ei siellĂ€ henkkareissa ikÀÀ lue vaan syntymĂ€aika đ€·
Syyllisyys on ollut lÀsnÀ koko elÀmÀni eli kantanut muidenkin synnit ja syyllisyydet harteillani. Kaivatun kohdalla jÀrkyttÀvÀ taistelu syyllisyyden ja tunteiden kanssa. Kuin pÀÀnsisÀinen karhunpaini.
YmmÀrrÀn, ihan tuttua. Jos vain mahdollista, kannattaa hoitaa kaikkia asioita mahdollisimman pitkÀlle jotta ne eivÀt niin paljon painaisi.
Se, ettÀ myöntÀÀ syyllisyytensÀ, ei vÀlttÀmÀttÀ vapauta seurauksista tai ran
Syyllisyyden tunteet ovat itsessÀÀn jo raskas rangaistus. Valintojen seuraukset kantaa jokainen joka tÀÀllÀ elÀÀ. Joskus ne ovat oikeudenmukaisia ja joskus hyvin epÀoikeudenmukaisia. Maagisiin rangaistuksiin uskova on lopulta sydÀmmetön, sillÀ kaikki elÀmÀ tÀÀllÀ on inhimillistÀ, erehtyvÀistÀ ja oppii teoistaan. Toki ÀÀriteot on sitten erikseen.
50 is the new 30.