Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa se, ettÀ ratkaisee asian, joka ahdistusta aiheuttaa. Jos gradu on kesken, tekee sen gradun valmiiksi. NÀin opetti Keltikangas-JÀrvinen.
EntÀs jos on ihmisuhdehuolia tai terveyshuolia? EivÀt vÀlttÀmÀttÀ ratkea suitsait sukkelaan.
Liisa tietÀÀ, minÀ en. Siksi tuo kuulostikin yksinkertaistukselta.
Haluatko viestin, muurahaiseni?
Vaikka yksiportainen tunniste ei olekaan tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttÀ eikÀ jupisisi tÀÀllÀ. Itse en ota yhteyttÀ koska se johti tÀnne.
MikÀ johti tÀnne? Yhteydenottosi vai mikÀ?
Ihastuminen. Tai ihan mikÀ tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. EnkÀ osaa enÀÀ puhua, yrittÀÀ mitÀÀn.
Ei tÀmÀ ole ihmisarvoista elÀmÀÀ.
MikÀÀn mitÀ yritÀn johtaa vain syvemmÀlle suohon.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enÀÀ jaksa. En jaksa enÀÀ tÀtÀ tyhjyyttÀ minkÀ elÀmÀ eteeni työntÀÀ.
KetÀ kaipaat?
IhmistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista hankirallia đ tuo liikkuminen nykyisissĂ€ tieoloissa. Paras pysyĂ€ kotosalla ja hoppa tallissa kevĂ€ttĂ€ odottamassa.
- EnpÀ joutunutkaan kattokerhoon, eli pitÀÀhÀn sitÀ pÀÀstÀ vuoden ympÀri paikasta A paikkaan B. LisÀÀ vaan talviajoa, vaikka naisihmisenÀ vÀhÀn pelottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Ajattelen sinua, kaunis keski-ikĂ€inen muruseni đ„°
MikÀ ikÀ on tarkalleen?67
Tuo ei ole keski-ikÀinen. Sivusta
Tarvitaan kaksivaiheinen vahvistus.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin, tÀÀllÀ vaan lunta pyryttelee.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan kaksivaiheinen vahvistus.
Anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ,. MitÀ asiaa?
Oletkos todellakin tÀmÀ mysteerinen Jooseppi???
Jesh
Vierailija kirjoitti:
...ja jos sanoo kaipaavansa 31v vanhaa, muutaman viestin sisÀÀn "joku" (ketjuasukki) on ettÀ hep! PÀtee kaikkiin tunnisteisiin.
hep!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Ollaan tÀnÀÀn kilttejÀ toisillemme. IkÀÀnkuin olisi joulu, vaikka en joulusta erityisemmin pidÀkÀÀn.
Oikea periaate. Joskus taitaa tÀÀllÀkin olla tosin vÀhÀn kireÀ ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttÀ eikÀ jupisisi tÀÀllÀ. Itse en ota yhteyttÀ koska se johti tÀnne.
Olen ottanut.
Hienoa. EhkÀ et kertonut hÀnelle tarkemmin mitÀ haluat vaan liian ympÀripyöreÀsti?
Ei halunnut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ johti tÀnne? Yhteydenottosi vai mikÀ?
Jupina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut.
Hienoa. EhkÀ et kertonut hÀnelle tarkemmin mitÀ haluat vaan liian ympÀripyöreÀsti?
Ei halunnut kuunnella.
Olet sivusta. Miksi et voi tehdÀ omaa aloitustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ,. MitÀ asiaa?
Oletkos todellakin tÀmÀ mysteerinen Jooseppi???
Jesh
Vihdoinkin osui. Jokin ihmeellinen vaisto sanoikin, ettÀ alkaisi J-kirjaimella.
Chunky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀrkeintÀ on periaate. PidÀ se! PÀÀset varmasti pitkÀlle pyrkimyksissÀsi.
HyvĂ€n tahtoni toivottavasti jokin kaunis pĂ€ivĂ€ suurenmoinen otaku-gimmani tulevaisuudessa huomaa. TĂ€mĂ€ saru on luotu suhteeseen. đ
Miksi loit uuden tilin?
Ahaa.. etsinpÀ sitten kakkosesta!