Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa se, että ratkaisee asian, joka ahdistusta aiheuttaa. Jos gradu on kesken, tekee sen gradun valmiiksi. Näin opetti Keltikangas-Järvinen.
Entäs jos on ihmisuhdehuolia tai terveyshuolia? Eivät välttämättä ratkea suitsait sukkelaan.
Liisa tietää, minä en. Siksi tuo kuulostikin yksinkertaistukselta.
Haluatko viestin, muurahaiseni?
Vaikka yksiportainen tunniste ei olekaan tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttä? En usko, kun hylkäät mahdollisuuden kerta toisensa jälkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttä eikä jupisisi täällä. Itse en ota yhteyttä koska se johti tänne.
Mikä johti tänne? Yhteydenottosi vai mikä?
Ihastuminen. Tai ihan mikä tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. Enkä osaa enää puhua, yrittää mitään.
Ei tämä ole ihmisarvoista elämää.
Mikään mitä yritän johtaa vain syvemmälle suohon.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enää jaksa. En jaksa enää tätä tyhjyyttä minkä elämä eteeni työntää.
Ketä kaipaat?
Ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista hankirallia 🚗 tuo liikkuminen nykyisissä tieoloissa. Paras pysyä kotosalla ja hoppa tallissa kevättä odottamassa.
- Enpä joutunutkaan kattokerhoon, eli pitäähän sitä päästä vuoden ympäri paikasta A paikkaan B. Lisää vaan talviajoa, vaikka naisihmisenä vähän pelottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 💞
Ajattelen sinua, kaunis keski-ikäinen muruseni 🥰
Mikä ikä on tarkalleen?67
Tuo ei ole keski-ikäinen. Sivusta
Tarvitaan kaksivaiheinen vahvistus.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Kiitos samoin, täällä vaan lunta pyryttelee.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan kaksivaiheinen vahvistus.
Anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä,. Mitä asiaa?
Oletkos todellakin tämä mysteerinen Jooseppi???
Jesh
Vierailija kirjoitti:
...ja jos sanoo kaipaavansa 31v vanhaa, muutaman viestin sisään "joku" (ketjuasukki) on että hep! Pätee kaikkiin tunnisteisiin.
hep!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Ollaan tänään kilttejä toisillemme. Ikäänkuin olisi joulu, vaikka en joulusta erityisemmin pidäkään.
Oikea periaate. Joskus taitaa täälläkin olla tosin vähän kireä ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttä? En usko, kun hylkäät mahdollisuuden kerta toisensa jälkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttä eikä jupisisi täällä. Itse en ota yhteyttä koska se johti tänne.
Olen ottanut.
Hienoa. Ehkä et kertonut hänelle tarkemmin mitä haluat vaan liian ympäripyöreästi?
Ei halunnut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä johti tänne? Yhteydenottosi vai mikä?
Jupina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut.
Hienoa. Ehkä et kertonut hänelle tarkemmin mitä haluat vaan liian ympäripyöreästi?
Ei halunnut kuunnella.
Olet sivusta. Miksi et voi tehdä omaa aloitustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä,. Mitä asiaa?
Oletkos todellakin tämä mysteerinen Jooseppi???
Jesh
Vihdoinkin osui. Jokin ihmeellinen vaisto sanoikin, että alkaisi J-kirjaimella.
Chunky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on periaate. Pidä se! Pääset varmasti pitkälle pyrkimyksissäsi.
Hyvän tahtoni toivottavasti jokin kaunis päivä suurenmoinen otaku-gimmani tulevaisuudessa huomaa. Tämä saru on luotu suhteeseen. 💕
Miksi loit uuden tilin?
Ahaa.. etsinpä sitten kakkosesta!