Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttÀ eikÀ jupisisi tÀÀllÀ. Itse en ota yhteyttÀ koska se johti tÀnne.
Olen ottanut.
Hienoa. EhkÀ et kertonut hÀnelle tarkemmin mitÀ haluat vaan liian ympÀripyöreÀsti?
Huomenta! Uusi vuosi ja uudet kujeet, eikös asian laita olekin nÀin? Mulla ei ole kaivattua ja luottamus yhteisöjÀni kohtaan rapautui. Kehoni kertoo, ettei kannata antautua heidÀn luottamuksen arvolleen.
Kuitenkaan en ole menettĂ€nyt toivoani löytÀÀ iki-ihanaa, ihmeteltĂ€vÀÀ Ihanatarta (eli oikein kunnon animepimua) vierelleni, kyljelleni. Toivon kipinĂ€ ja fantasiani kannattelevat minua. Minimalistista, sÀÀdyllistĂ€ ja luokatonta yksinĂ€istĂ€ tuppisuista sutta. Mukavaa alkanutta vuotta kaikille! đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttÀ eikÀ jupisisi tÀÀllÀ. Itse en ota yhteyttÀ koska se johti tÀnne.
Olen ottanut.
Hienoa. EhkÀ et kertonut hÀnelle tarkemmin mitÀ haluat vaan liian ympÀripyöreÀsti?
Ihan sama mitÀ olisin kertonut. Jos kerran tiedÀt, mitÀ olisi pitÀnyt kertoa, asiahan on kerrottu.
TÀrkeintÀ on periaate. PidÀ se! PÀÀset varmasti pitkÀlle pyrkimyksissÀsi.
En pÀrjÀÀ kanssasi. Jos ei voi neuvotella eikÀ ole minkÀÀnlaista joustoa, on mahdotonta tehdÀ yhtÀÀn mitÀÀn. Annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ johti tÀnne? Yhteydenottosi vai mikÀ?
Toisen nimeni ensimmÀinen
Toisen nimeni toinen
Ja toisen nimeni kolmas kirjain
MitÀ se on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
MitÀ se on suomeksi?
Muurahainen
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen. Tai ihan mikÀ tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. EnkÀ osaa enÀÀ puhua, yrittÀÀ mitÀÀn.
Ei tÀmÀ ole ihmisarvoista elÀmÀÀ.
MikÀÀn mitÀ yritÀn johtaa vain syvemmÀlle suohon.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enÀÀ jaksa. En jaksa enÀÀ tÀtÀ tyhjyyttÀ minkÀ elÀmÀ eteeni työntÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen. Tai ihan mikÀ tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. EnkÀ osaa enÀÀ puhua, yrittÀÀ mitÀÀn.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enÀÀ jaksa. En jaksa enÀÀ tÀtÀ tyhjyyttÀ minkÀ elÀmÀ eteeni työntÀÀ.
KetÀ kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
katastrooffi
Kaipaatko katastrofia ? đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KetÀ kaipaat?
Mirkkua. Jonka Pekka vei.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa se, ettÀ ratkaisee asian, joka ahdistusta aiheuttaa. Jos gradu on kesken, tekee sen gradun valmiiksi. NÀin opetti Keltikangas-JÀrvinen.
EntÀs jos on ihmisuhdehuolia tai terveyshuolia? EivÀt vÀlttÀmÀttÀ ratkea suitsait sukkelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
MitÀ se on suomeksi?Muurahainen
Vtustako tÀÀllĂ€ sun nimeĂ€ tiedetÀÀn ???! đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
MitÀ se on suomeksi?Muurahainen
Vtustako tÀÀllĂ€ sun nimeĂ€ tiedetÀÀn ???! đ€Š
Etsit vÀÀrÀstÀ paikasta.
Vierailija kirjoitti:
TÀrkeintÀ on periaate. PidÀ se! PÀÀset varmasti pitkÀlle pyrkimyksissÀsi.
HyvĂ€n tahtoni toivottavasti jokin kaunis pĂ€ivĂ€ suurenmoinen otaku-gimmani tulevaisuudessa huomaa. TĂ€mĂ€ saru on luotu suhteeseen. đ
Olen ottanut.