Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttä? En usko, kun hylkäät mahdollisuuden kerta toisensa jälkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttä eikä jupisisi täällä. Itse en ota yhteyttä koska se johti tänne.
Olen ottanut.
Hienoa. Ehkä et kertonut hänelle tarkemmin mitä haluat vaan liian ympäripyöreästi?
Huomenta! Uusi vuosi ja uudet kujeet, eikös asian laita olekin näin? Mulla ei ole kaivattua ja luottamus yhteisöjäni kohtaan rapautui. Kehoni kertoo, ettei kannata antautua heidän luottamuksen arvolleen.
Kuitenkaan en ole menettänyt toivoani löytää iki-ihanaa, ihmeteltävää Ihanatarta (eli oikein kunnon animepimua) vierelleni, kyljelleni. Toivon kipinä ja fantasiani kannattelevat minua. Minimalistista, säädyllistä ja luokatonta yksinäistä tuppisuista sutta. Mukavaa alkanutta vuotta kaikille! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttä? En usko, kun hylkäät mahdollisuuden kerta toisensa jälkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Halukas ottaisi yhteyttä eikä jupisisi täällä. Itse en ota yhteyttä koska se johti tänne.
Olen ottanut.
Hienoa. Ehkä et kertonut hänelle tarkemmin mitä haluat vaan liian ympäripyöreästi?
Ihan sama mitä olisin kertonut. Jos kerran tiedät, mitä olisi pitänyt kertoa, asiahan on kerrottu.
Tärkeintä on periaate. Pidä se! Pääset varmasti pitkälle pyrkimyksissäsi.
En pärjää kanssasi. Jos ei voi neuvotella eikä ole minkäänlaista joustoa, on mahdotonta tehdä yhtään mitään. Annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä johti tänne? Yhteydenottosi vai mikä?
Toisen nimeni ensimmäinen
Toisen nimeni toinen
Ja toisen nimeni kolmas kirjain
Mitä se on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
Mitä se on suomeksi?
Muurahainen
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen. Tai ihan mikä tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. Enkä osaa enää puhua, yrittää mitään.
Ei tämä ole ihmisarvoista elämää.
Mikään mitä yritän johtaa vain syvemmälle suohon.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enää jaksa. En jaksa enää tätä tyhjyyttä minkä elämä eteeni työntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen. Tai ihan mikä tahansa tunne ja muiden teot kun en kelpaa. Enkä osaa enää puhua, yrittää mitään.
Yritin tulla toimeen ihmisten kanssa mutta en enää jaksa. En jaksa enää tätä tyhjyyttä minkä elämä eteeni työntää.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
katastrooffi
Kaipaatko katastrofia ? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Mirkkua. Jonka Pekka vei.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa se, että ratkaisee asian, joka ahdistusta aiheuttaa. Jos gradu on kesken, tekee sen gradun valmiiksi. Näin opetti Keltikangas-Järvinen.
Entäs jos on ihmisuhdehuolia tai terveyshuolia? Eivät välttämättä ratkea suitsait sukkelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
Mitä se on suomeksi?Muurahainen
Vtustako täällä sun nimeä tiedetään ???! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen nimeni toinen
Mitä se on suomeksi?Muurahainen
Vtustako täällä sun nimeä tiedetään ???! 🤦
Etsit väärästä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on periaate. Pidä se! Pääset varmasti pitkälle pyrkimyksissäsi.
Hyvän tahtoni toivottavasti jokin kaunis päivä suurenmoinen otaku-gimmani tulevaisuudessa huomaa. Tämä saru on luotu suhteeseen. 💕
Olen ottanut.