Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, setÀ haluaisi nuolla sun sisÀreisiÀ ja haaroja ja sitÀ silleen ettÀ sÀnkiparta tuntuu siinÀ samalla ja kauan. Lopuksi setÀ haluaisi laueta pitkÀÀn sÀilötyt lastit syvÀlle sun kurkkuun ja mahd katsoa kun nielet ne, huh.
TÀtiversiota kellÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, setÀ haluaisi nuolla sun sisÀreisiÀ ja haaroja ja sitÀ silleen ettÀ sÀnkiparta tuntuu siinÀ samalla ja kauan. Lopuksi setÀ haluaisi laueta pitkÀÀn sÀilötyt lastit syvÀlle sun kurkkuun ja mahd katsoa kun nielet ne, huh.
TÀtiversiota kellÀÀn?
TĂ€dit ei ole noin pervoja
EiköhÀn tÀÀ ketju nyt ole nÀhty. Kaipaamisiin irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀtiversiota kellÀÀn?
TĂ€dit ei ole noin pervoja
Jotkut on
Pahimmat pervot on ne joista vÀhiten odotatte.
Wikipediasta:
Epifenomenalismi on mielenfilosofinen nÀkemys, jonka mukaan mielen ja ruumiin kausaalinen vuorovaikutus on yksisuuntaista: aivoissa tapahtuvat muutokset voivat vaikuttaa mieleen/tajuntaan, mutta mieli/tajunta ei voi vaikuttaa aivoihin eikÀ ihmisen kÀyttÀytymiseen. Mielentilat ovat siis vain fysikaalisen aivotoiminnan sivutuotteita.
TÀtÀ ajatusta kÀytetÀÀn paljon hyvÀksi nykyisin kun selitellÀÀn omia toimia ja omaa itseÀ muutenkin. Vakavaa, ajatelkaa lukemianne asioita ja sitÀ mitÀ opiskelette tai opetatte vielÀpÀ toisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen maailma, hyvistÀ luullaan pahaa ja pahoista luullaan hyvÀÀ. Kaikki on vinksin vonksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen maailma, hyvistÀ luullaan pahaa ja pahoista luullaan hyvÀÀ. Kaikki on vinksin vonksin.
Kuka sanoi, ettÀ tÀmÀ on pahaa?
YmmÀrrÀ lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus mitataan siinÀ kuinka monta epÀsuotuisaa paljastusta se kestÀÀ.
Kolmansien osapuolien paljastukset ovat sama kuin pala tyhjÀÀ paperia. SisÀlukutaito arvossaan, oma lehmÀ ojassa niin monella nykyÀÀn.
Ire
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀ lukemaasi.
Ahh!!
SisÀlukutaitoon liittyy myös henkilön koko sisÀinen maailma, sis. persoonallisuusasiat.
Olkaa hyvÀt ja saa opiskella lisÀÀ sitÀkin kannattaako totuuksia kieltÀÀ vai kannattaisiko tuntea tuskaakin totuuksien takia.
Asiaa voi ajatella positiivisesti siltÀ kantilta ettÀ "mitÀ minÀ hyödyn totuudesta itse" ja siltÀ kantilta ettÀ "miksi valheellisuus on minulle epÀedullista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakin heikun keikun.
Arvaas oikun eikun, kuka oon, joko arvaat sen ?
Vierailija kirjoitti:
Laita ymmÀrtÀmÀÀn.
Olen yrittÀnyt jo piippuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀtiversiota kellÀÀn?
TÀti haluaa pitÀÀ lievÀn mysteerisyyden auran aiheen ympÀrillÀ ja kertoo tarinat vasta ihollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ryhdy arvailemaan koska en tunne ketjulaisia. Te ehkÀ tiedÀtte jotakin minusta koska olen kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus mitataan siinÀ kuinka monta epÀsuotuisaa paljastusta se kestÀÀ.
Riippuu kai siitÀ, miten paljon ne rikkovat toista osapuolta? SenkÀÀn jÀlkeen rakkaus ei vÀlttÀmÀttÀ lopu, mutta luottamus ja kyky olla toisen lÀhellÀ saattavat loppua. Melkein kaikilla on joku murtumispiste. Joillakin harvoilla ei ole, jos on saanut etuoikeuden kasvaa olosuhteissa, joissa oppii rakastamaan itseÀÀn lujasti kyseenalaistamatta. Tai on pystynyt myöhemmin oppimaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sivusta. Ap