Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19589)
Trollin kaikkinainen, menehÀn takaisin luolaasi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Ajattelen sinua, kaunis keski-ikĂ€inen muruseni đ„°
MikÀ ikÀ on tarkalleen?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias rouva đ
Oletko varma, ettÀ varatusta rouvasta tuntuu kivalta olla jonkun kuolaajan kohteena? Varattu on varattu. Vapaat ovat vapaita, ja siellÀ vapaissa on varmasti paljon vaihtoehtoja. Itse olen kokenut tuollaiset tosi ahdistavina irl.
SiitÀ voi lÀhteÀ, ettÀ varatulle kenelle tahansa, miehelle tai naiselle, on oma itse valittu kumppani rakas ja tÀrkein, eikÀ todellakaan joku rajaton, joka tykkÀÀ yrittÀÀ tunkea ja tuhota, vaikkei kukaan ole pyytÀnyt. Ei kyllÀ ole mitÀÀn kykyÀ empatiaan joillain, sen voi nÀhdÀ. MinÀ minÀ minÀ, minÀpÀ haluan nyt tuosta tuon varatun, minÀ minÀ minÀ. Kunnioittakaa toisten parisuhteita ja muutenkin! Muuten ei heru kunnioitusta takaisin.
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ opemies, joka voisi mennÀ naimisiin openaisen kanssa. Virallisia esteitÀ ei ole.
MeillÀ on. Puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Taitavaa niin ku aina
SisÀllÀni palaa kyltymÀtön luovuuden liekki joka haluaisi pÀÀstÀ pÀivÀnvaloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ikÀ on tarkalleen?
67
Kohta iskee kyllÀ kunnon moraalinen krapula, kun hyveelliset paheksujat taas ÀÀnessÀ. Eikös nÀillÀ ole omaa ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettÀ uskon sinun haluavan oikeaa yhteyttÀ? En usko, kun hylkÀÀt mahdollisuuden kerta toisensa jÀlkeen. Halukas tarttuisi, kun ojennetaan.
EipÀ sitÀ yhteyttÀ saa ilman nimeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ sitÀ yhteyttÀ saa ilman nimeÀ.
Ei sitÀ yhteyttÀ saa tÀÀllÀ*
Tietysti jos ilmoittaa ettÀ kaipaa Jooseppia, "Jooseppi" ilmoittautuu viiden minuutin sisÀllÀ ettÀ hep! TÀssÀ ollaan! MikÀ sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias rouva đ
Oletko varma, ettÀ varatusta rouvasta tuntuu kivalta olla jonkun kuolaajan kohteena? Varattu on varattu. Vapaat ovat vapaita, ja siellÀ vapaissa on varmasti paljon vaihtoehtoja. Itse olen kokenut tuollaiset tosi ahdistavina irl.
SiitÀ voi lÀhteÀ, ettÀ varatulle kenelle tahansa, miehelle tai naiselle, on oma itse valittu kumppani rakas ja tÀrkein, eikÀ todellakaan joku rajaton, joka tykkÀÀ yrittÀÀ tunkea ja tuhota, vaikkei kukaan ole pyytÀnyt. Ei kyllÀ ole mitÀÀn kykyÀ empatiaan joillain, sen voi nÀhdÀ. MinÀ minÀ minÀ, minÀpÀ haluan nyt tuosta tuon varatun, minÀ minÀ minÀ. Kunnioittakaa toisten parisuhteita ja muutenkin! Muuten ei heru kunnioitusta takaisin.
"Rouva"-sanalla voidaan tarkoittaa myös vain vanhempaa henkilöÀ. Ei tarvitse olla varattu. Pikaisen Googletuksen perusteella tuo voi myös olla eronnut tai leski. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ikÀ on tarkalleen?
SitÀ ei kerrota. Paljastaisi liikaa, liian pienet piirit.
Aikamoista hankirallia đ tuo liikkuminen nykyisissĂ€ tieoloissa. Paras pysyĂ€ kotosalla ja hoppa tallissa kevĂ€ttĂ€ odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ,. MitÀ asiaa?
Oletkos todellakin tÀmÀ mysteerinen Jooseppi???
...ja jos sanoo kaipaavansa 31v vanhaa, muutaman viestin sisÀÀn "joku" (ketjuasukki) on ettÀ hep! PÀtee kaikkiin tunnisteisiin.
Taitaa tuo 46-vuotiaan kaipaaja olla itse 46.
Vierailija kirjoitti:
Halukas ottaisi yhteyttÀ eikÀ jupisisi tÀÀllÀ. Itse en ota yhteyttÀ koska se johti tÀnne.
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ,. MitÀ asiaa?
Ota yhteys kaivattuusi.
MikÀ on taitavaa?