Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ T, kun sen aika koittaa.
Ei halua sinulta minkÀÀnlaisia toivotuksia. Katso sanakirjasta sana yk-si-puo-li-nen. Katso sitten myös pakkomielteinen - liittyen omaan kÀytökseesi. Toivota jatkossa jollekin muulle.
TÀÀllÀ olet siis.
MinÀkin olen T. Mutta maailmassahan meitÀ on vain yksi, ja just palstalla vain yksi. Ja sehÀn on just se oikea. Joten jatkakaa. Sivusta
Nukun puntari sÀngyn alla.
TÀstÀ lÀhtien rukoilen vain sitÀ, ettÀ pÀÀsen nÀistÀ tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin vaan kokeilla onko mun mahdollista ottaa kontaksia ihmisiin. No eipÀ nÀemmÀ ole.
MinÀ taas olin tÀnÀÀnkin rohkealla tuulella. TÀytyy muistaa olla asiallisen kohtelias.
MĂ€ oon kohtelias omalla tavallani.
Joo niin minÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saavat toisensa, sinÀ et edes halua.
Joo tÀmÀ ei multa
Vierailija kirjoitti:
palanein polkuanturoin
tallustelen
kaipauksen savuavissa raunioissa
HÀntÀ pystyyn, kun kuitenkin selvisit.
EikÀ multa. Mut hiekka ja kivi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ÀmpÀriin kivet sitten hiekka, jos laittaa hiekan ensin ei mahdu kivet
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ lÀhtien rukoilen vain sitÀ, ettÀ pÀÀsen nÀistÀ tunteista.
Miksi
Muistaako kukaan, kun kerroin pari kk sitten, toivovani veljeni (T) ja hĂ€nen vaimonsa(narsisti) eroavan. Sain ennen joulua tiedon ettĂ€ eroavat đ„đ jiihuu đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi torjut mut aina đ luulis ettĂ€ miestĂ€ kiinnostais edes yksi sala pano mut ei đ
đđvoi v-ttu teidĂ€n kanssa sivusta tĂ€mĂ€
Joo, aika epĂ€toivoinen tunnelma tuossa jo đ sivusta tĂ€mĂ€kin
TietÀisin mitÀ ajattelisin ja tuntisin vasta nÀhdessÀ ja jutellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ÀmpÀriin kivet sitten hiekka, jos laittaa hiekan ensin ei mahdu kivet
Totta. VettÀ voi vÀhÀn laittaa myös, puol ÀmpÀriÀ.
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€..-Anneli đ
Kenelle terveisiĂ€? Annelille terveisiĂ€ (ja keneltĂ€) vai Annelilo lĂ€hettÀÀ jollekin? EpĂ€selvÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tÀmÀkÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tÀmÀkÀÀn
Ei multakaan. En jaksa tÀtÀ palstaa enÀÀ. Ota jo yhteys!! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti moni ei kÀytÀ sua hyvÀksi, koska olet niin por*on nÀköinen. Toivottavasti moni/joku huomaa, miten hieno ihminen olet. Huumori, nopeaÀlyisyys, kauneus, kiinnostavuus. Ne tulee jonkun spesiaalin huomata. HyvÀÀ yötÀ. <3
Por*on nÀköinen ei kyllÀ mairittele ketÀÀn. Olipa sitten tÀhden paikalla N tai T.
Naisena tÀysin samaa mieltÀ, koska oon kuullut tota koko helv**in aikuisuuden, kaiken maailman seksitisillÀ kierto ilmaisuilla. Ja ei, kukaan mies ei oo ikinÀ nÀhny minussa siksi mitÀÀn muuta ku "kuuman panon", jota on kiva "kisutella", ja saada "sulka hattuun", kun on pÀÀssyt haarojen vÀliin. Voi luoja, kuinka olisin edes kerran halunnu kuulevani olevani jotain muuta ku "kuumottava pano". Tappo multa kaikki seksi halut, kun itse tarvitsen tunteita seksiin. Olisin vaan halunnut m
TÀmÀ. Niin totta. TyhmiÀ noi miehet jotka vaan etsii sopivan himoittavaa pantavaa naista.
KyllÀ alkaa tÀÀllÀkin olla jo aika kylmÀt fiilikset miehistÀ eipÀ enÀÀ kiinnosta miehet jotka ei kÀsitÀ sanasta rakkaus yhtikÀs mitÀÀn.
HyvÀÀ yötÀ sinne etÀÀlle kaivattu mies x x .