Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ootko perhees kanssa kiltisti huomisen illan?
LÀhen baariin. MitÀ siitÀ sanot?
Minulla on tunne, ettÀ vastaus tulee eri suunnalta kuin mistÀ on odotettu ja toivottu. Mutta vastaus tulee. Se ei ole minun eikÀ sinun ratkaisu, mutta ratkaisu se on.
Kuntosalilla on minunkin ihastus đ„°
Vierailija kirjoitti:
olen, mut en yritÀ olla kiltti ja muitakin paikalla
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ, rakas. Suudelmia kaulallesi.
Uuuuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn ÀlÀ huoli
Voisit tulla vastaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon
TylsÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn ÀlÀ huoli
đđœ
Niin kylmĂ€, ettĂ€ kaipauskin huuruaa đ„¶
HyvÀÀ yötÀ lÀmpimin ajatuksin
n 2 n
Kuntosali on vihoviimeinen paikka jossa haluaisi tavata ketÀÀn. SiellÀ treenataan ja mieluiten ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn ÀlÀ huoli
Voisit tulla vastaan siis?
Edellinen sivusta
Voispa tÀn elÀmÀn restartata
Vierailija kirjoitti:
Voispa tÀn elÀmÀn skipata. Next ->
Tuskin ne kuntosaliÀijÀt tÀÀllÀ pyörii
oman itseni kanssa olen kiltisti tuhmailematta vuoden loppuun saakka
Mun tarvii mun hullut harrastukset lopettaa ja alkaa vaan jahtaamaan komeita miehiÀ kellÀ on nauravat silmÀt. HyvÀÀ ötyÀ.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tekisit toisin?
Moderni nainen.
https://www.youtube.com/shorts/YZPALcJgxYo