Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ootko perhees kanssa kiltisti huomisen illan?
Lähen baariin. Mitä siitä sanot?
Minulla on tunne, että vastaus tulee eri suunnalta kuin mistä on odotettu ja toivottu. Mutta vastaus tulee. Se ei ole minun eikä sinun ratkaisu, mutta ratkaisu se on.
Kuntosalilla on minunkin ihastus 🥰
Vierailija kirjoitti:
olen, mut en yritä olla kiltti ja muitakin paikalla
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Suudelmia kaulallesi.
Uuuuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tässä ei ole kyse periaatteesta vaan siitä, että en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessä voisi olla paljon iloa ja onnea. Edellyttää, että kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittäin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittämiin. Toivon, että ymmärtäisit asian kannaltani.
Ymmärrän älä huoli
Voisit tulla vastaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon
Tylsää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tässä ei ole kyse periaatteesta vaan siitä, että en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessä voisi olla paljon iloa ja onnea. Edellyttää, että kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittäin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittämiin. Toivon, että ymmärtäisit asian kannaltani.
Ymmärrän älä huoli
🙏🏽
Niin kylmä, että kaipauskin huuruaa 🥶
Hyvää yötä lämpimin ajatuksin
n 2 n
Kuntosali on vihoviimeinen paikka jossa haluaisi tavata ketään. Siellä treenataan ja mieluiten ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän älä huoli
Voisit tulla vastaan siis?
Edellinen sivusta
Voispa tän elämän restartata
Vierailija kirjoitti:
Voispa tän elämän skipata. Next ->
Tuskin ne kuntosaliäijät täällä pyörii
oman itseni kanssa olen kiltisti tuhmailematta vuoden loppuun saakka
Mun tarvii mun hullut harrastukset lopettaa ja alkaa vaan jahtaamaan komeita miehiä kellä on nauravat silmät. Hyvää ötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit toisin?
Moderni nainen.
https://www.youtube.com/shorts/YZPALcJgxYo