Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jos oli muutakin kuin đ„
Haluan sinut kokonaan itelleni loppuelÀmÀksi. Rakastan sua. Vastaa jo.
No laita vielĂ€ muutakin kuin đ„ Sit vastaan.
No en ole laittanut hÀnelle mitÀÀn tuli-emojeja. Viestin laitoin kyllÀ. Meni sitte ohi.
Mihin aikaan laitoit viestisi?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pinkki huppari ja mustat housut kuvassa jonka lĂ€hetit đ
Kiitos đ
Ollos hyvÀ!
TĂ€nne tuleminen vaan sattuu
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ olis M naiselle aina kainalopaikka peiton alla varattuna. Voitas jutella kaikki miten meillÀ on mennyt ja silittÀisin sun hiuksia hellÀsti samalla.
Ihana. <3 Mulla on sua ikÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oli elÀmÀni virhe mennÀ paikkaan, jossa kehitin tunteita ihmiseen ja ne laukaisivat hullun ketjun harhoja. No enhÀn minÀ sitÀ voinut ennakoida.
Ei ollut harhoja, jos se paikka on kuntosali.
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
Sait 20.12 irl viestin. Olisin avannut sydÀmeni. Etkö tahtonut kuulla?
Varmuutta et ole halunnut antaa, vaikka se olisi hyvin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielenkiintoja/harrastuksia ovat mm. runous, elektroninen musiikki, luova kirjoittaminen, lukeminen, videopelit (online-rĂ€iskintĂ€pelit ennen kaikkea), kĂ€vely ja matkakortin vingutus. đ
Minun leikkivÀ lapsi on loukattu ja torjuttu elÀimen pentu. Yritetty ajaa mahdollisimman ahtaalle sadistisesti. YmmÀrtÀmÀttömyys on vakavaa kÀrsimystÀ tuottava ilmiö. Siksi olisi parempi sulkea ikÀvÀt ihmiset pois elÀmÀstÀ.
<3 sydÀmiÀ ja hyvÀÀ uutta vuotta sulle tuntematon ihminen. Toivon ettei tiellesi osu yhtÀÀn kamalaa ihmistÀ enÀÀ.
Ihan oikean pÀÀtöksen tein, pyristellessĂ€ miehistĂ€ eroon toissapĂ€ivĂ€nĂ€. On kyllĂ€ ihan draamailua erÀÀltĂ€ vielĂ€kin đ€ Nyt kun eroon pÀÀsen niin muistanpahan paremmin miks yksin/sinkkuna, sitoutumattomana on parempi đ€Łđđ€Ż
Ootko perhees kanssa kiltisti huomisen illan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli elÀmÀni virhe mennÀ paikkaan, jossa kehitin tunteita ihmiseen ja ne laukaisivat hullun ketjun harhoja. No enhÀn minÀ sitÀ voinut ennakoida.
Ei ollut harhoja, jos se paikka on kuntosali.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn ÀlÀ huoli
Vierailija kirjoitti:
SÀ oot yks huomioh*mo. Todella hankala. Mieli muuttuu kuin paita pÀÀllÀ. Tai viikonpÀivÀn mukaan. PidÀbtunkkis.
Ainoa, jonka huomiota kaipaan on oma kaivattuni. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne laittoi đ„emojin.
TĂ€nnekin laittoi, onkohan sama mies kyseessĂ€. Kiertueella lienee đ
Vierailija kirjoitti:
En ku yksin. Ota yhteys
Minun mielenkiintoja/harrastuksia ovat mm. runous, elektroninen musiikki, luova kirjoittaminen, lukeminen, videopelit (online-rĂ€iskintĂ€pelit ennen kaikkea), kĂ€vely ja matkakortin vingutus. đ
Minun leikkivÀ lapsi on loukattu ja torjuttu elÀimen pentu. Yritetty ajaa mahdollisimman ahtaalle sadistisesti. YmmÀrtÀmÀttömyys on vakavaa kÀrsimystÀ tuottava ilmiö. Siksi olisi parempi sulkea ikÀvÀt ihmiset pois elÀmÀstÀ.