Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
O-ta pu-he-lin kÀ-teen ja vas-taa vi-es-tiin jot-ta saa-daan nor-mi-se-til-le kÀÀn-net-ty-À tÀ-mÀ !
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn hyvin. Muistatkos omat sanasi? MÀkÀÀn en uskalla uhmata niitÀ.. Jumissa ollaan..
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali on vihoviimeinen paikka jossa haluaisi tavata ketÀÀn. SiellÀ treenataan ja mieluiten ypöyksin.
MinkÀs sille voi jos siellÀ ihanuus kÀvelee vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ. Mahdatkohan olla enÀÀ missÀÀn. Kaipaan.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
TÀÀllÀ minÀ oon. VielÀ pienen hetken. En tiedÀ mitÀ ensi vuonna tapahtuu.
Onpa ikÀvÀ viesti. Uhkaus suorastaan. Parempi varmaan siis lopettaa tÀhÀn jos tuollainen on mieli.
Vierailija kirjoitti:
Menneen talven lumia.
Sama tÀÀllÀ. T
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa antaa sulle huomenna uudenvuodenpusun Olit taas niin kaunis đ„°
miksi et voisi? em kerro kellekÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn hyvin. Muistatkos omat sanasi? MÀkÀÀn en uskalla uhmata niitÀ.. Jumissa ollaan..
MitÀhÀn olen sanonut? Kerropas vaikka sanasta sanaan. En tietÀÀkseni mitÀÀn, joka estÀisi normaalin vuorovaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Mulla on vÀhÀn sama. Haaveet on vÀhÀn sellaisia, ettei niitÀ voi noin vaan ottaa puheeksi.
Yltiöraukkamaista olla ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
I, en unohda sua ikinÀ.
KeneltÀ?
Tajusin just ettei nÀhdÀ ikuisuuteen. MitÀ mun unissa tietty. HyvÀÀ yötÀ!
Vierailija kirjoitti:
O-ta pu-he-lin kÀ-teen ja vas-taa vi-es-tiin jot-ta saa-daan nor-mi-se-til-le kÀÀn-net-ty-À tÀ-mÀ !
Mihin sen laitoit ?
Yli 22 vuotta ilman parisuhdetta ja nÀkyy jatkuvan ensi vuonnakin. En edes muista miltÀ rakastaminen tuntuu. Minulla on kaivattu, mutta koska hÀn nÀköjÀÀn ei haluakaan tavata, pysyy kaipaukseni piilossa jatkossakin. EhkÀ hÀn tietÀÀ tai aavistaa. SydÀn vaikeroi mutta vaiennan sen ÀÀnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Mulla on vÀhÀn sama. Haaveet on vÀhÀn sellaisia, ettei niitÀ voi noin vaan ottaa puheeksi.
Yltiöraukkamaista olla ottamatta.
Kun kommetoit sivusta, voisitko merkitÀ sen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀtit niin. Niinkin voi toimia, jos haluaa.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Mulla on koko ajan paha olla. Ei mene pois. En enÀÀ usko ettÀ mun elÀmÀssÀ tapahtuisi mitÀÀn hyvÀÀ.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, en unohda sua ikinÀ.
KeneltÀ?
A:lta. Huomenna on vuoden viimeinen pĂ€ivĂ€. đ
Ah, sÄ. Muuttaisin monta asiaa vuosituhannen vaihteen jÀlkeen. Toisaalta sitten olisi jÀÀnyt tutustumatta muutamaan erittÀin hyvÀÀn tyyppiin.