Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
I, en unohda sua ikinÀ.
En ymmÀrrÀ sua... en pysty irl perusteella mitenkÀÀn ajattelemaan ettÀ ajattelisit noin. Niin kai haluutkin. ....
Vierailija kirjoitti:
Sattuman kauppaa koko elÀmÀ on
Voi siihen vÀhÀn onneksi itsekin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Jos asioissa nÀkee isomman kÀden jÀljen, silloin ei ole ja on helppo hyvÀksyÀ asiat annettuina. Aina ei nÀe.
Tajusin yhestÀ jutusta ettÀ oot eronnut. Se antoi rohkeutta. Eikö me voitais nÀhdÀ?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhestÀ jutusta ettÀ oot eronnut. Se antoi rohkeutta. Eikö me voitais nÀhdÀ?
Oletko itse varattu vai sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pska mikÀ pska.
Ajattele, ennen kuin haukut.
Höpö höp. Sivistyneetkin kĂ€yttÀÀ tuota ilmaisua. Kuten esim mun lÀÀkĂ€ri đ
MinÀkin mietin, ettÀ tÀllÀ viikolla voisi tavata kaivatun kanssa, jos...
Murhemielin. TÀÀllÀkin on vaan nÀitÀ jotka kaivattunsa unohtaa kun vuosi vaihtuu. Mun kaivattu lienee siinÀ joukossa. Mulle ei kainalopaikkaa tÀnÀkÀÀn vuonna irronnut, tilaisuuksia olis ollut. NÀillÀ sitten. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse varattu vai sinkku?
Eroprosessia lÀpikÀymÀssÀ
Vierailija kirjoitti:
VinkkiÀ ? Tunniste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VinkkiÀ ? Tunniste
Miehelle jonka kanssa ei olla nÀhty vuosiin.
IkÀvÀÀ jo vuodesta 2020, ihastusta jo varhemmin ja kiinnostusta vielÀ paljon aikaisemmin. Rakkautta kaikki tyyni. HyvÀÀ yötÀ.
Huomenna mökille pilkkimÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ kaipaan ja pakenen
Ei ollut vaikea arvata.
Vierailija kirjoitti:
Uu uu ruik ruik, ne oli ne
Hitto olet lapsellinen.