Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Mun elÀmÀssÀ ei ole muuta sisÀltöÀ kuin työ.
NĂ€in susta unta viime yönĂ€ T. đ€©
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ. Mahdatkohan olla enÀÀ missÀÀn. Kaipaan.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
TÀÀllÀ minÀ oon. VielÀ pienen hetken. En tiedÀ mitÀ ensi vuonna tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinÀ just sinÀ hyvÀÀ tulevaa vuotta
Kiitos, sinne myös hyvÀÀ tulevaa vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Mulla on vÀhÀn sama. Haaveet on vÀhÀn sellaisia, ettei niitÀ voi noin vaan ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Iso muna tekee naiset onnelliseksiđ
EpÀilemÀttÀ ja siitÀ syystÀ sÀÀstÀn naiset laimeilta kokemuksilta.
Vierailija kirjoitti:
"Ok. ĂĂ€rettömĂ€n huono lause vaan. Ja perustelut myös. Sama kun minĂ€ sanoisin: kitos paljon kinostelee, ihan vaan siks koska en vĂ€litĂ€ puhua suomen kielellĂ€."
Mun mielestĂ€ oikein hyvĂ€ perustelu, eikĂ€ paljoa kyllĂ€ kiinnosta mitĂ€ siitĂ€ ajatellaan. EikĂ€ lauseessakaan mitÀÀn vikaa. đKohde ymmĂ€rtÀÀ sisĂ€llön oikein jos haluaa ymmĂ€rtÀÀ
Jos sun kohde taitaa englantia, niin vÀhÀn nolo lause. Miks se pitÀÀ kirjoittaa tarkoituksella vÀÀrin ? TÀysin vailla pointtia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mun elÀmÀssÀ ei ole muuta sisÀltöÀ kuin työ.
Olispa töitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ok. ĂĂ€rettömĂ€n huono lause vaan. Ja perustelut myös. Sama kun minĂ€ sanoisin: kitos paljon kinostelee, ihan vaan siks koska en vĂ€litĂ€ puhua suomen kielellĂ€."
Mun mielestĂ€ oikein hyvĂ€ perustelu, eikĂ€ paljoa kyllĂ€ kiinnosta mitĂ€ siitĂ€ ajatellaan. EikĂ€ lauseessakaan mitÀÀn vikaa. đKohde ymmĂ€rtÀÀ sisĂ€llön oikein jos haluaa ymmĂ€rtÀÀ
Jos sun kohde taitaa englantia, niin vÀhÀn nolo lause. Miks se pitÀÀ kirjoittaa tarkoituksella vÀÀrin ? TÀysin vailla pointtia. Sivusta
SyvÀ huokaus. Jos joku haluaa mut lempata epÀtÀydellisen lauseen takia joka mun mielestÀ on tÀydellinen kyl, niin sitten on todellakin parempi et lemppaa. Mulla on oikeus kÀyttÀÀ kieltÀ miten haluan, ihan sama mitÀ mieltÀ
lontoolaiset on asiastađ huomattavasti nolompaa tollanen nillittĂ€minen
Onko vedetty ananaskonvehtia niin ettÀ napa ruskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix sul on vÀli ennen kysymysmerkkiÀ tollo ma mu
Vierailija kirjoitti:
Periaatteista on hyvÀ pitÀÀ kiinni! Vaikka olisi loppuelÀmÀn onneton..
Just nÀin
KyllÀ oikea henkilö selvÀn saa : Hei, mit t viestillÀsi ? Kump asi reagoi , ek vai tok ?
Vierailija kirjoitti:
Onko vedetty ananaskonvehtia niin ettÀ napa ruskaa?
Ei, mutta Julia karkkeja senkin edestĂ€.đ€
MÀ mietin, et onks mun kaipaamani tuollainen, joka kommentoi toisten kirjoituksia tai kirjoitusvirheitÀ. En tiedÀ, kun ei tunneta. Hassua, kun joka asiasta tulee mieleen mun kaipaamani.
Vastaan jos oli muutakin kuin đ„