Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
"Ihmisen ikÀvÀ toisen luo". -nÀin
Vierailija kirjoitti:
Ei köyhien kannata tÀnne lapsia tehdÀ vaikka kuinka haluaisi
Miks ei?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitÀÀ olla samalla puolella ei mua vastaan eikÀ kiusata tai vÀhÀtellÀ. HenkistÀ tai fyysistÀ vÀkivaltaa en hyvÀksy lainkaan.
EiköhÀn nÀmÀ ole ihan itsestÀÀnselvyyksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ mai mÀÀn.
Sanaton on sydÀmeni kieli.Vanha limainen vamppiko siellÀ. Sinua ei kukaan kaipaa, mutta sinÀ kaipaat ahdistelusyytettÀ.
Taitaa siellĂ€ pÀÀssĂ€ olla se "vanha limainen vamppi" đ€ ei yksikÀÀn nuori sano enÀÀ vamppi.
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
No tĂ€ssĂ€ on oikea asenne đ
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko olla kÀnnissÀ taas huomenna? Vai jo tÀnÀÀnkin?
Meinaatko taas nipottaa?
Oon pahoillani typerÀstÀ kÀytöksestÀni! TykkÀÀn susta silti! S->I
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ meinaat ? --> đ„
Tulta pÀin. Annetaanko mennÀ?
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasta en ainakaan hanki, siinÀ ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ, ei vaikka asiat olisivat "hyvin". Maailmassa ei ole.
Miten joku voi pÀÀtyĂ€ omaksumaan noin jĂ€rjettömĂ€n, pahan ja luonnottoman maailmankatsomuksen? đź ElĂ€mĂ€n tarkoitus on jatkaa elĂ€mÀÀ ja vĂ€littÀÀ hyvĂ€t asiat eteenpĂ€in. Jos hyvĂ€t ihmiset eivĂ€t tee lapsia ja vĂ€litĂ€ hyviĂ€ asioita eteenpĂ€in, maailma joutuu pahan valtaan. Siksi juuri niiden pitĂ€isi tehdĂ€ eniten lapsia jotka ovat eniten huolissaan maailmasta.
HÀ? Ei ole mitÀÀn vÀliÀ vaikka kukaan ei tekisi lapsia.
Kun en pyöreÀpÀÀtÀ saa, saisinko edes uudenkiiltÀvÀn pikku matkailuauton. Se olisi balsamia.
Vierailija kirjoitti:
Matoa koukkuun
Kyl
Vierailija kirjoitti:
``Kun mÀ sinut kohtasin, oli ilta ihanin Linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu. SinÀ sanoit menkÀÀmme maalle meidÀn landelle Mietin nyt juttu tÀÀ onnistuu...``
TÀÀ ei ainakaan ollut sulta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitÀÀ olla samalla puolella ei mua vastaan eikÀ kiusata tai vÀhÀtellÀ. HenkistÀ tai fyysistÀ vÀkivaltaa en hyvÀksy lainkaan.
Totta. Moni on suhteessa missÀ vinoillaan toiselle jatkuvasti. En voi kÀsittÀÀ!
Rauhallista yötÀ kaivattu mies siellÀ etÀÀllÀ x x .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
No tĂ€ssĂ€ on oikea asenne đ
Kirjoitusvirheet huomioiden, tuossa lukee - rakkautta ei vÀliÀ mitÀ. Huomio i ei ole englanninkielen sana vaan kirjain. I = sana. u on myös pelkkÀ kirjain. U taas on slangia. KatujengeissÀ, rikolliset, rÀppÀÀjÀt + muut sivistymÀttömÀt kÀyttÀÀ tuota, jenkeissÀ. vrt FU.
PienipĂ€iselle ja suurisuiselle naiselleđ
Tirsk tÀÀltÀ sivusta unta odotellessa
Kaikki tÀmÀ on vaan pilannut minut. 2024 oli vielÀ niitÀ luovia kirjoituksia. Nyt olen henkisesti kulutettu ja vetinen nuoti.