Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ meinaat ? --> đ„
Tulta pÀin. Annetaanko mennÀ?
No anna tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas M(n) mielessÀni tosi paljon. Onkohan sulla kaikki hyvin tÀnÀ pÀivÀnÀ? LÀhetÀn helliÀ ja pitkiÀ haleja sulle ja super yhteyden kautta pelkkÀÀ hyvÀÀ. Love you 4ever.
Mihin nÀmÀ terveiset? MikÀ kaupunki?
M nainen
Sivusta terveiset M naiselle Lahteen.
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Otapa kunnon askel oikeassa elÀmÀssÀ ja jututa sitÀ kaivattuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
No tĂ€ssĂ€ on oikea asenne đ
Kirjoitusvirheet huomioiden, tuossa lukee - rakkautta ei vÀliÀ mitÀ. Huomio i ei ole englanninkielen sana vaan kirjain. I = sana. u on myös pelkkÀ kirjain. U taas on slangia. KatujengeissÀ, rikolliset, rÀppÀÀjÀt + muut sivistymÀttömÀt kÀyttÀÀ tuota, jenkeissÀ. vrt FU.
i, pienellÀ koska mulla ei ole niin suurta egoa kuin Lontoon vÀellÀ.
u, koska ei jaksa kirjottaa aina auki.
En ole varma oonko rikollinen, rĂ€ppÀÀjĂ€ vai muu sivistymĂ€tön.đđ€·
lisÀksi, se ei ole asenne vaan tosiasia. (Emojeista vaihtuu varmaan taas sukupuolet miten sattuu)
Pakko katkaista tÀmÀ nÀkymÀtön lanka. Teit selvÀksi, ettÀ inhoat minua. MikÀ lie karminen rakkaus tÀmÀ on ollut. EhkÀ edellisesÀ elÀmÀssÀni olen sinua loukannut pahasti. HyvÀÀ yötÀ kaikille sÀÀtyyn katsomatta.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
Kirjoitusvirheet huomioiden, tuossa lukee - rakkautta ei vÀliÀ mitÀ. Huomio i ei ole englanninkielen sana vaan kirjain. I = sana. u on myös pelkkÀ kirjain. U taas on slangia. KatujengeissÀ, rikolliset, rÀppÀÀjÀt + muut sivistymÀttömÀt kÀyttÀÀ tuota, jenkeissÀ. vrt FU.
i, pienellÀ koska mulla ei ole niin suurta egoa kuin Lontoon vÀellÀ.
u, koska ei jaksa kirjottaa aina auki.En ole varma oonko rikollinen, rĂ€ppÀÀjĂ€ vai muu sivistymĂ€tön.đđ€·
lisÀksi, se ei ole asenne vaan tosiasia. (Emojeista vaihtuu varmaan taas sukupuolet miten sattuu)
Ok. ĂĂ€rettömĂ€n huono lause vaan. Ja perustelut myös. Sama kun minĂ€ sanoisin: kitos paljon kinostelee, ihan vaan siks koska en vĂ€litĂ€ puhua suomen kielellĂ€.
Iso muna tekee naiset onnelliseksiđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
Ottiko eteen?
Eri
HyvÀÀ yötÀ Kaivatulleni !
Muistatkohan sitÀ mun punasta tekonahkatakkia?
Kauniita unia đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love u no matter what
TÀytyy olla harvinaisen sivistymÀtön ihminen, jos tulee kaipausketjuun horisemaan kieliopista. HÀpeÀ! Hieman saat anteeksi, jos on elÀmÀsi ainut paikka pÀteÀ. Not!
Sivusta
IkÀvÀ. Mahdatkohan olla enÀÀ missÀÀn. Kaipaan.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Niin oliko muutakin kuin đ„
Tuleva vuosi nĂ€yttÀÀ lupaavalta, vain sinĂ€ puutut đđ
"Ok. ĂĂ€rettömĂ€n huono lause vaan. Ja perustelut myös. Sama kun minĂ€ sanoisin: kitos paljon kinostelee, ihan vaan siks koska en vĂ€litĂ€ puhua suomen kielellĂ€."
Mun mielestĂ€ oikein hyvĂ€ perustelu, eikĂ€ paljoa kyllĂ€ kiinnosta mitĂ€ siitĂ€ ajatellaan. EikĂ€ lauseessakaan mitÀÀn vikaa. đ
Kohde ymmÀrtÀÀ sisÀllön oikein jos haluaa ymmÀrtÀÀ
Katso peiliin niin nÀet munapÀÀn