Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MÀ mietin, et onks mun kaipaamani tuollainen, joka kommentoi toisten kirjoituksia tai kirjoitusvirheitÀ. En tiedÀ, kun ei tunneta. Hassua, kun joka asiasta tulee mieleen mun kaipaamani.
Ei niitÀ tarvitse korjata jos sisÀltö on ymmÀrrettÀvÀÀ. Tosin oon vaivihkaa korjannut muiden kielellisiÀ virheitÀ ryhmÀtöissÀ, koska kun se palautetaan niin siinÀ on mun nimi myös alla. Omia töitÀÀn tehkööt millÀ tasolla haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ok. ĂĂ€rettömĂ€n huono lause vaan. Ja perustelut myös. Sama kun minĂ€ sanoisin: kitos paljon kinostelee, ihan vaan siks koska en vĂ€litĂ€ puhua suomen kielellĂ€."
Mun mielestĂ€ oikein hyvĂ€ perustelu, eikĂ€ paljoa kyllĂ€ kiinnosta mitĂ€ siitĂ€ ajatellaan. EikĂ€ lauseessakaan mitÀÀn vikaa. đKohde ymmĂ€rtÀÀ sisĂ€llön oikein jos haluaa ymmĂ€rtÀÀ
Jos sun kohde taitaa englantia, niin vÀhÀn nolo lause. Miks se pitÀÀ kirjoittaa tarkoituksella vÀÀrin ? TÀysin vailla pointtia. Sivusta
SyvĂ€ huokaus. Jos joku haluaa mut lempata epĂ€tĂ€ydellisen lauseen takia joka mun mielestĂ€ on tĂ€ydellinen kyl, niin sitten on todellakin parempi et lemppaa. Mulla on oikeus kĂ€yttÀÀ kieltĂ€ miten haluan, ihan sama mitĂ€ mieltĂ€lontoolaiset on asiastađ huomattavasti nolompaa tollanen n
Joo huomattu on, n*tsit puhuu Lontoosta, kun kyse on englanninkielestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jos oli muutakin kuin đ„
Haluan sinut kokonaan itelleni loppuelÀmÀksi. Rakastan sua. Vastaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Eikö neljÀs vaihtoehto olisi se, ettÀ molemmat tulee vastaan. SitÀ mÀ ainakin toivon kaipaamani kanssa, ainakin vielÀ.
Iho huutaa ikÀvÀÀ. Sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas M(n) mielessÀni tosi paljon. Onkohan sulla kaikki hyvin tÀnÀ pÀivÀnÀ? LÀhetÀn helliÀ ja pitkiÀ haleja sulle ja super yhteyden kautta pelkkÀÀ hyvÀÀ. Love you 4ever.
Mihin nÀmÀ terveiset? MikÀ kaupunki?
M nainen
Helsinkiin meni.
Vierailija kirjoitti:
MÀ mietin, et onks mun kaipaamani tuollainen, joka kommentoi toisten kirjoituksia tai kirjoitusvirheitÀ. En tiedÀ, kun ei tunneta. Hassua, kun joka asiasta tulee mieleen mun kaipaamani.
En oo autisti tai ocd, niin en kommentoi kirjoitusvirheitÀ. T. Dandere
Joo huomattu on, n*tsit puhuu Lontoosta, kun kyse on englanninkielestÀ.
^đ voi sua. Tuu tĂ€nne mun luo teelle niin voidaan keskittyĂ€ vĂ€hĂ€n muihin asioihin.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jos oli muutakin kuin đ„
Haluan sinut kokonaan itelleni loppuelÀmÀksi. Rakastan sua. Vastaa jo.
Onpa kaunista. đ§Ą -Sivusta
Aivoni kÀrÀhtivÀt nÀhdessÀni sun seisovan lantio kenossa paino toisella jalalla. Muoto oli tÀydellinen. Pasmani sekosivat ja unohdin asiat. <3
Nyt laitetaan talkoot kÀyntiin! Lapsentekotalkoot!Haarat levÀlleen nainen!
Vierailija kirjoitti:
đ€
đ
TÀÀllÀ olis M naiselle aina kainalopaikka peiton alla varattuna. Voitas jutella kaikki miten meillÀ on mennyt ja silittÀisin sun hiuksia hellÀsti samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaipaamani, vaan tulit sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vaan sanoa, et sua rakastan.
Sanoisitpađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. EnsimmÀinen on roikkua mahdottomassa eli toteutumattomassa haaveessa, mikÀ tarkoittaa vain ja ainoastaan keskustelua ketjussa, ei ajatuksia enempÀÀ oikeassa elÀmÀssÀ. EnsimmÀinen tuo iloa ja edes ohuen yhteyden, mutta ei edistÀ mitÀÀn vaan sotkee asioita harhaillessa. Toinen vaihtoehto on pÀÀstÀÀ irti mahdottomasta eli lakata toiveilemasta, kun asiassa ei ole edistymisen merkkejÀ. Silloin menetÀn ainoan yhteyden hÀneen, joka ei ole ollut yhteistyöhaluinen. (Kolmaskin vaihtoehto olisi, jos ja vain jos toinen haluaisi tulla vastaan. TÀhÀn asti ei ole halunnut.)
Eikö neljÀs vaihtoehto olisi se, ettÀ molemmat tulee vastaan. SitÀ mÀ ainakin toivon kaipaamani kanssa, ainakin vielÀ.
Sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitetaan talkoot kÀyntiin! Lapsentekotalkoot!Haarat levÀlleen nainen!
Sopii mut oota niin kÀyn ensin sterilisaatiossa.
Vierailija kirjoitti:
Iho huutaa ikÀvÀÀ. Sekin.
Hiljaista huutoa.
Nyt just olis ihanaa kÀpertyÀ kainaloon tai ihan liki. EttÀ kaikki olis hyvin, oltais niin tuttuja toisillemme, yhteiset tuumailut asioista.