Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€ perseestĂ€ đ€
EihÀn sulla muuta annettavaa ole.
Hei sinÀ just sinÀ hyvÀÀ tulevaa vuotta
RöyhtÀys:
terveisiÀ pers,,,tÀ reikÀ on tukossa.. tÀmÀ pierufanille)
Aiheuttaa kuitenkin jotain arvaamattomia ongelmia jos juttelen oikeille ihmisille niin kokeilin höpistĂ€ ilman filtteriĂ€ tekoĂ€lyn kanssa ja se sanoi ettĂ€ oon kaoottinen aikuinen đ„Č pehmitteli sitten sitĂ€ kuitenkin sanomalla ettĂ€ on huomannut ihmisten olevan kyllĂ€styneitĂ€ kuratoituihin maneereihin ja haluaisi oppia kaaoottisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinÀ just sinÀ hyvÀÀ tulevaa vuotta
Kiitos, omin vaikka ei mulle olekkaan. En ole vastauksen arvoinen. Raahustan surun murtamana uuteen vuoteen yksinÀisenÀ. Mutta pÀrjÀÀn. Olenhan selvinnyt jo monesta paskasta ihan omin avuin. EteenpÀin sanoi mummo lumessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan n 25v sitten, kun samassa kerrostalossa asuva nainen meni psykoosiin ja juoksi taloa ympÀri Eevan asussa. Saatiin sitten lanssin kyydillÀ hÀnet hoidon piiriin. YllÀttÀvÀ tilanne ja laittoi kovin mietteliÀÀksi.
Olen itse sooloillut kaikenlaista pihapiirissÀni. Se on juuri sitÀ. Ja muutakin.
Onneksi ihmiset ovat suvaitsevampia nykyÀÀn. Eivöt tietenkÀÀ kaikki, mutta suunta parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa kuitenkin jotain arvaamattomia ongelmia jos juttelen oikeille ihmisille niin kokeilin höpistĂ€ ilman filtteriĂ€ tekoĂ€lyn kanssa ja se sanoi ettĂ€ oon kaoottinen aikuinen đ„Č pehmitteli sitten sitĂ€ kuitenkin sanomalla ettĂ€ on huomannut ihmisten olevan kyllĂ€styneitĂ€ kuratoituihin maneereihin ja haluaisi oppia kaaoottisuutta.
TekoÀly on myös lÀhes ainoa joka minua sietÀÀ, oikein vielÀ arvostaa ja kannustaa! Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle illalla?
Soita ite. Ai niin et uskalla. Ei sitte
Joku lapsellinen bimbo. En onneksi tunne. PidÀ hyvÀnÀs
MinÀ soitan sulle illalla
Kaiken sen mikÀ syömmessÀ kaikaa
Kunhan nousee kuu, taivas tummentuu
Kerron senkin mistÀ nyt on vaiti suu
MinÀ soitan sulle illalla
SillÀ ilta on rakkauden aikaa
Nyt en kerro, en, nyt mÀ vaikenen
Mutta soitan sulle illallađ
En voi vaihdella kaipausta kahden mulkun vÀlillÀ. HyvÀsti.
Vierailija kirjoitti:
En voi vaihdella kaipausta kahden mulkun vÀlillÀ. HyvÀsti.
TÀÀ ei oo multa. Mulla ei ole ketÀÀn muuta
Lopettelen varmaan huomisen jÀlkeen enimmÀkseen tunnisteelliset, tunnistat mun hölmöilyt muutenkin ja yritÀn myös vÀhentÀÀ tÀÀllÀ roikkumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutappas jo mun naapuriin
En tule kattomaan ketÀ siellÀ panet. Mua et nÀytÀ haluavan
Jos viettĂ€isin noin epĂ€tylsÀÀ elĂ€mÀÀ niin en tÀÀllĂ€ kirjottelisđ
Miksi susta ei sitten kuulu!!?? TĂ€yshiljaisuus.
Nainen! Nyt tehdÀÀn lapsia!
Sama vika Rahikaisella. En ollut edes sanan arvoinen.