Sinä jonka palkka bruttona n. 2650, niin mikä on veroprosenttisi? Mielellään sellaiset joilla ei ole mitään erikoisia vähennyksiä
Joo joo tiedän, että jokaisella omansa, mutta jos saisin vähän suuntaan asiaan.
Mulla ei mene vähennyksiä muuta kuin ne perusjutut verojen lisäksi eli työeläkemaksut yms. Työmatka niin lyhyt, että ei sitä voi laittaa verotukseen.
Nyt mulla on veroprosentti 23,5 kun itse sen nostin siihen, mutta tuntuu aika isolta.
Kommentit (58)
Mulla oli 11.5, joulukuussa meni yli 30 prossa.
Mitäs jos lasket sen vaikka vero.fi veroprosenttilaskurilla
Ap:lle jää siis käteen palkasta 1800 ja risat. En viitsisi käydä tuolla summalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle jää siis käteen palkasta 1800 ja risat. En viitsisi käydä tuolla summalla töissä.
Käteen jää n.1950€. Mä en viitsi maata kotona työttömänä vaan haluan tehdä töitä alalla jolle opiskelin. Vai onko parempi, että me kaikki hoitoalan ihmiset lopetetaan työnteko?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos lasket sen vaikka vero.fi veroprosenttilaskurilla
"Emmää viitti, helpompi kysyä joltakin"?
Oma verossa pystyt laskemaan ihan tarkalleen.
Vierailija kirjoitti:
23,5
Hyvä luoja miksi? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23,5
Hyvä luoja miksi? 😳
Ei niin paha kuitenkaan kuin työttömillä, joilla on perus-tmt:stäkin (jotain 600 per kk?) veroprosentti 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23,5
Hyvä luoja miksi? 😳
Ei niin paha kuitenkaan kuin työttömillä, joilla on perus-tmt:stäkin (jotain 600 per kk?) veroprosentti 20
Mulla ansiosidonnainen brutto 1400 euroa ja siitä menee 25 % veroa. Kyllä kannatti maksaa kassan jäsenmaksua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23,5
Hyvä luoja miksi? 😳
Joo mutta miksi antaa vapaaehtoisesti valtiolle korotonta lainaa joka kuukausi 23,5% noin pienestä palkasta? Ei niin mitään järkeä.
Brutto 2500€, veropros. 11,5. Käteen jää 2050€/kk.
Ihan liikaa. Asun korkeasti verottavassa kunnassa ja mulla on 3400e/20%
Sulle tulee komeat palautukset ellet laske uutta verokorttia omaverossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23,5
Hyvä luoja miksi? 😳
Niin mitä miksi? Se nyt on veroprosenttini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteen jää n.1950€. Mä en viitsi maata kotona työttömänä vaan haluan tehdä töitä alalla jolle opiskelin. Vai onko parempi, että me kaikki hoitoalan ihmiset lopetetaan työnteko?
ap
Sehän on valtava summa, sähkötöiden johtajana en koskaan ole tuollaiseen päässyt.
up