Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
TörmÀsin vÀhÀn aikaa sitten Minun kÀyttöopas tms. kirjaan. Pointtina, ettÀ siihen kirjoitetaan toiselle osapuolelle auki erilaisia asioita itsestÀ. Tuo olis kovin kÀtevÀ. Mutta vÀhÀn myös pelottava ja jÀnnitystÀ aiheuttavaa. Osaisinko kirjoittaa itseni auki. Ja miltÀ sen kirjoittaminen tuntuisi. EhkÀ jotain seikkoja voisi, mutta on myös sellasta mitÀ ei voi itse sanoittaa. NÀin uskon.
Mun mielestÀ ei kuulosta ollenkaan kÀtevÀltÀ, vaan ainoastaan cringeltÀ. Kuka v t u n pÀlli antaa toiselle jonkun Minun kÀyttöoppaan?
Somessa tuli vastaan jotain mtv3:sen klippejÀ siitÀ Ensitreffi -ohjelmasta, ja siinÀ se joku sekomuija ihan tosissaan selosti, ettÀ etkö lukenut sitÀ Mun Manuaalia jonka annoin sulle, niinku kÀyttöoppaaksi minusta xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah teen sulle tyttÀriÀ ja poikia siittimellÀni!
Oon kyllÀ pikkusen tarkempi siitÀ kenen geenit haluan lapsilleni.
Ja kannattaa olla! Ei esim. tyhmyrin geenejÀ, rasittavaa perhettÀ, epÀviehÀttÀviÀ piirteitÀ jne.
Vierailija kirjoitti:
Uupunu.
Lepoa hyvÀllÀ mielellÀ. Peiton alle, kuuma suihku jossain vaiheessa, anna unen tulla, jos on tullakseen, lue jos se on sun juttus, lÀhde kÀvelylle paikkaan, jossa kaikella todennÀkösyydellÀ on vain vÀhÀn ihmisiÀ. Minimoi Àrsykkeet, nuku niin paljon kuin voit.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun nÀhtiin yks sunnuntai? Aavistin silloin jo etukÀteen ettÀ nÀhdÀÀn.
Voisit aavistella useamminkin nÀkemisiÀ. Jos seuraavalla kerralla vaikka juteltaisiinkin.
EpÀvarma uuvatti alkoi heti sarja-alapeukuttelemaan, lol.
Kivaa sunnuntaita kaivatulle!
n>m
Vierailija kirjoitti:
Mies57, oletko elÀinsuojelusÀÀtiön tms. nimettömÀnÀ pysyttelevÀ haltiakummi? Kerroit joskus laittavasi varojasi elÀinten hyvÀksi.
Taidan ollakin.
Piirtyy kuva netissÀ kÀrkkÀÀsti omat mielipiteensÀ ilmaisevasta ihmisestÀ, jonka ei tartte haastaa itseÀÀn oikein millÀÀn tavalla. Mun mielipiteet ovat nÀmÀ ja piste. KÀytetÀÀn ilmaisuja kuten lol ja cringe. Kaikki (aivo) toiminta keskittyy siihen oman minÀn ympÀrille. Ei minkÀÀnnÀköstÀ mielenkiintoa pohtia tai yrittÀÀ ymmÀrtÀÀ miksi joku toinen ihminen toimii, ajattelee ja tuntee. Ja netti mahdollistaa tÀllaisten ihmisten itseilmaisun ja toimii heidÀn leikkikenttÀnÀÀn. KÀydÀÀn vaan ilmaisemassa se oma mielipide. Ja samalla heitetÀÀn lol tms. EttÀ semmosta keskustelukulttuuria nÀillÀ.
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€liöt hĂ€iriköi, kuten aina tÀÀllĂ€. Ei viestejĂ€ Minultađ
EikÀ minulta.
Aurinkoista pÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Piirtyy kuva netissÀ kÀrkkÀÀsti omat mielipiteensÀ ilmaisevasta ihmisestÀ, jonka ei tartte haastaa itseÀÀn oikein millÀÀn tavalla. Mun mielipiteet ovat nÀmÀ ja piste. KÀytetÀÀn ilmaisuja kuten lol ja cringe. Kaikki (aivo) toiminta keskittyy siihen oman minÀn ympÀrille. Ei minkÀÀnnÀköstÀ mielenkiintoa pohtia tai yrittÀÀ ymmÀrtÀÀ miksi joku toinen ihminen toimii, ajattelee ja tuntee. Ja netti mahdollistaa tÀllaisten ihmisten itseilmaisun ja toimii heidÀn leikkikenttÀnÀÀn. KÀydÀÀn vaan ilmaisemassa se oma mielipide. Ja samalla heitetÀÀn lol tms. EttÀ semmosta keskustelukulttuuria nÀillÀ.
Kuule ei kaikilla liiku ne ajatukset pelkÀstÀÀn Oman MinÀn ympÀrillÀ, toisin kuin nimenomaan nÀillÀ Ensitreffi -ohjelman sekomuija ja muilla Minun kÀyttöopas -tyyppisillÀ oman navan kaivelijoilla :D
KÀsittÀmÀtöntÀ, totaalisen itsekritiikin puutetta joku tuollainen Minun Manuaali!
SiitÀ Ensitreffi-muijasta varoittava esimerkki, millainen EI kannata olla sitten kun on 40.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun kaikki on ohi niin varmaan "jumala" tai joku psykedeelinen ryhmÀ konetonttuja (machine-elves) tuonpuoleisessa nÀyttÀvÀt mitkÀ kaikki kohdat harhailustani menivÀt pieleen.
KyllÀ tÀssÀ totuutta on.
Minulle on jo nÀytetty nÀitÀ asioita kuluneesta elÀmÀstÀni, ei aina ihan helppoa kuulla ja nÀhdÀ sekÀ tietÀÀ kaikenlaisia asioita. Omia ja muiden asioita. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies57, oletko elÀinsuojelusÀÀtiön tms. nimettömÀnÀ pysyttelevÀ haltiakummi? Kerroit joskus laittavasi varojasi elÀinten hyvÀksi.
Taidan ollakin.
Haa! HyvĂ€ sinĂ€!đđœ (Olen hyvin tyytyvĂ€inen pÀÀttelystĂ€ni)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista pÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin. Aurinko vaihteeksi paistaakin melkein hÀikÀisten ja hippunen kevÀÀn tuntua
Sunnuntaisuukkonen
Sinua,
minÀ