Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9541/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pusua tuulen mukana. Poskelle, niskaan ja suulle. Tunnethan ne, kun sinne asti pÀÀsevÀt. Rakkaudella

Tuuli puhaltaakin juuri sopivasti sieltĂ€ suunnalta tĂ€nne. EikĂ€ tullut kylmĂ€ myrskyn jĂ€lkiĂ€ raivatessa, kun tunsi lĂ€mmön.  EhkĂ€ nĂ€in sitten oikeastikin, kun tuulet kÀÀntyvĂ€t taas tÀÀltĂ€ sinne suuntaan. 

Vierailija
9542/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uupunu. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9543/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moro

Vierailija
9544/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TörmĂ€sin vĂ€hĂ€n aikaa sitten Minun kĂ€yttöopas tms. kirjaan. Pointtina, ettĂ€ siihen kirjoitetaan toiselle osapuolelle auki erilaisia asioita itsestĂ€. Tuo olis kovin kĂ€tevĂ€. Mutta vĂ€hĂ€n myös pelottava ja jĂ€nnitystĂ€ aiheuttavaa. Osaisinko kirjoittaa itseni auki. Ja miltĂ€ sen kirjoittaminen tuntuisi. EhkĂ€ jotain seikkoja voisi, mutta on myös sellasta mitĂ€ ei voi itse sanoittaa. NĂ€in uskon. 

Mun mielestÀ ei kuulosta ollenkaan kÀtevÀltÀ, vaan ainoastaan cringeltÀ. Kuka v t u n pÀlli antaa toiselle jonkun Minun kÀyttöoppaan?

Somessa tuli vastaan jotain mtv3:sen klippejĂ€ siitĂ€ Ensitreffi -ohjelmasta, ja siinĂ€ se joku sekomuija ihan tosissaan selosti, ettĂ€ etkö lukenut sitĂ€ Mun Manuaalia jonka annoin sulle, niinku kĂ€yttöoppaaksi minusta xD 

Vierailija
9545/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah teen sulle tyttÀriÀ ja poikia siittimellÀni!

Oon kyllÀ pikkusen tarkempi siitÀ kenen geenit haluan lapsilleni.

Ja kannattaa olla! Ei esim. tyhmyrin geenejĂ€, rasittavaa perhettĂ€, epĂ€viehĂ€ttĂ€viĂ€ piirteitĂ€ jne. 

Vierailija
9546/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uupunu. 

Lepoa hyvĂ€llĂ€ mielellĂ€. Peiton alle, kuuma suihku jossain vaiheessa, anna unen tulla, jos on tullakseen, lue jos se on sun juttus, lĂ€hde kĂ€velylle paikkaan, jossa kaikella todennĂ€kösyydellĂ€ on vain vĂ€hĂ€n ihmisiĂ€. Minimoi Ă€rsykkeet, nuku niin paljon kuin voit. 

Vierailija
9547/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko kun nÀhtiin yks sunnuntai? Aavistin silloin jo etukÀteen ettÀ nÀhdÀÀn.

Voisit aavistella useamminkin nÀkemisiÀ. Jos seuraavalla kerralla vaikka juteltaisiinkin.

Vierailija
9548/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EpĂ€varma uuvatti alkoi heti sarja-alapeukuttelemaan, lol. 

Vierailija
9549/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kivaa sunnuntaita kaivatulle!

n>m

Vierailija
9550/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies57, oletko elÀinsuojelusÀÀtiön tms. nimettömÀnÀ pysyttelevÀ haltiakummi? Kerroit joskus laittavasi varojasi elÀinten hyvÀksi.

Taidan ollakin.

Vierailija
9551/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Piirtyy kuva netissĂ€ kĂ€rkkÀÀsti omat mielipiteensĂ€ ilmaisevasta ihmisestĂ€, jonka ei tartte haastaa itseÀÀn oikein millÀÀn tavalla. Mun mielipiteet ovat nĂ€mĂ€ ja piste. KĂ€ytetÀÀn ilmaisuja kuten lol ja cringe. Kaikki (aivo) toiminta keskittyy siihen oman minĂ€n ympĂ€rille. Ei minkÀÀnnĂ€köstĂ€ mielenkiintoa pohtia tai yrittÀÀ ymmĂ€rtÀÀ miksi joku toinen ihminen toimii, ajattelee ja tuntee. Ja netti mahdollistaa tĂ€llaisten ihmisten itseilmaisun ja toimii heidĂ€n leikkikenttĂ€nÀÀn. KĂ€ydÀÀn vaan ilmaisemassa se oma mielipide. Ja samalla heitetÀÀn lol tms. EttĂ€ semmosta keskustelukulttuuria nĂ€illĂ€. 

Vierailija
9552/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄÀliöt hĂ€iriköi, kuten aina tÀÀllĂ€. Ei viestejĂ€ Minulta👋

EikÀ minulta.

Vierailija
9553/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aurinkoista pÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
9554/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirtyy kuva netissĂ€ kĂ€rkkÀÀsti omat mielipiteensĂ€ ilmaisevasta ihmisestĂ€, jonka ei tartte haastaa itseÀÀn oikein millÀÀn tavalla. Mun mielipiteet ovat nĂ€mĂ€ ja piste. KĂ€ytetÀÀn ilmaisuja kuten lol ja cringe. Kaikki (aivo) toiminta keskittyy siihen oman minĂ€n ympĂ€rille. Ei minkÀÀnnĂ€köstĂ€ mielenkiintoa pohtia tai yrittÀÀ ymmĂ€rtÀÀ miksi joku toinen ihminen toimii, ajattelee ja tuntee. Ja netti mahdollistaa tĂ€llaisten ihmisten itseilmaisun ja toimii heidĂ€n leikkikenttĂ€nÀÀn. KĂ€ydÀÀn vaan ilmaisemassa se oma mielipide. Ja samalla heitetÀÀn lol tms. EttĂ€ semmosta keskustelukulttuuria nĂ€illĂ€. 

Kuule ei kaikilla liiku ne ajatukset pelkĂ€stÀÀn Oman MinĂ€n ympĂ€rillĂ€, toisin kuin nimenomaan nĂ€illĂ€ Ensitreffi -ohjelman sekomuija ja muilla Minun kĂ€yttöopas -tyyppisillĂ€ oman navan kaivelijoilla :D 

KĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€, totaalisen itsekritiikin puutetta joku tuollainen Minun Manuaali! 

Vierailija
9555/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SiitĂ€ Ensitreffi-muijasta varoittava esimerkki, millainen EI kannata olla sitten kun on 40. 

Vierailija
9556/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kaikki on ohi niin varmaan "jumala" tai joku psykedeelinen ryhmÀ konetonttuja (machine-elves) tuonpuoleisessa nÀyttÀvÀt mitkÀ kaikki kohdat harhailustani menivÀt pieleen.

KyllĂ€ tĂ€ssĂ€ totuutta on. 

Minulle on jo nÀytetty nÀitÀ asioita kuluneesta elÀmÀstÀni, ei aina ihan helppoa kuulla ja nÀhdÀ sekÀ tietÀÀ kaikenlaisia asioita. Omia ja muiden asioita. Fakta.

Vierailija
9557/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. 🙈🙊

Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.

Vierailija
9558/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies57, oletko elÀinsuojelusÀÀtiön tms. nimettömÀnÀ pysyttelevÀ haltiakummi? Kerroit joskus laittavasi varojasi elÀinten hyvÀksi.

Taidan ollakin.

Haa! HyvĂ€ sinĂ€!đŸ™đŸœ (Olen hyvin tyytyvĂ€inen pÀÀttelystĂ€ni)

Vierailija
9559/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoista pÀivÀÀ kaivatulleni !

Kiitos samoin. Aurinko vaihteeksi paistaakin melkein hÀikÀisten ja hippunen kevÀÀn tuntua

Vierailija
9560/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sunnuntaisuukkonen

Sinua,

minÀ

Ketju on lukittu.