Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
8701/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa vĂ€hĂ€kalorisia herkkuja. 

Joo on, porkkana. Sori.

Vierailija
8702/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle tulee supisuomalaisesta kaivatustani mieleen Persian mystiset yöt. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Dima mussukka, allways number one đŸ˜œđŸ”„đŸ˜œđŸ˜˜đŸ€©

Vierailija
8704/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee supisuomalaisesta kaivatustani mieleen Persian mystiset yöt. 

Mystiset? Perkeleellinen kuumuus, hiki koko ajan, helvetillinen suitsukkeiden kĂ€ry, oksettaa. 

Vierailija
8705/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

😘😜

Vierailija
8706/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀhÀkalorisia herkkuja ovat elokuvat ja musiikki. EiniitÀ kÀyttÀessÀ tarvitsesyödÀ ja juoda. Voi tunteilla.

Vierailija
8707/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuomas đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ˜˜đŸ˜œ

Vierailija
8708/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tie on niin liukas ettÀ pulukin kaatuu siinÀ. Suora ja huoleton. Laitoin pululle kannukset.

Se oli hauska 15 vuotta sitten. 

Ei vaan 35 vuotta sitten kun ne olivat tuoreita ja kymmenvuotiaan ÀlyÀ kutitttelevia. Sivusta.

Vierailija
8709/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đŸ€”

Miksi menis? En ole suorittaja vaikka somen perusteella voi siltĂ€ nĂ€yttÀÀ. Pikemminkin yritĂ€n jatkuvasti muuttaa elĂ€mÀÀ siihen suuntaan ettei tarvitsisi liikaa suorittaa. Viesti ei ehkĂ€ ollut sulta koska hĂ€n taitaa olla meistĂ€ se pahempi suorittaja. MĂ€ osaan ottaa rennosti 

Vierailija
8710/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole terve komminikointitapa. Viittaa ihmisen kommunikointitaitoihin ja epÀkypsyyteen. Totta, tuollaiset ihmiset joutaa roskiin. White trash sakkia.

Olet vÀÀrÀssÀ. On ihan tervettÀ itsesuojeluvaistoa, ettei vastaa epÀmÀÀrÀisiin anonyymeihin viesteihin.
On tervettÀ itsesuojelua ohittaa ihmiset, jotka ovat loukanneet sinua ja jÀttÀÀ huomiotta.
Se ei tee kenestĂ€kÀÀn roskaa. 

Miksi sÀ laardilatva osallistut keskusteluun kun et edes ymmÀrrÀ kÀsitteitÀ ja sanastoa. Ghostaaminen ei liity tuntemattomien anonyymien viesteihin millÀÀn laillla. Se tarkoittaa yhteydenpidon ÀkillistÀ selittÀmÀtöntÀ katkaisemista. Siis ihan kuule jollain lailla tutun ihmisen, jonka kanssa aiemmin ON ollut kommunikaatiota, ÀkillistÀ hylkÀÀmistÀ. Loukkaamiset, hÀiriköinnit ja muu huono kÀytös toisen puolelta on myös eri asia. Silloin on hyvÀ peruste ignoroida ja yleensÀ se ei ole selittÀmÀtönkÀÀn yhteyden katkaisu, kun normaali tervepÀinen ensin kertoo toiselle ettÀ ei halua tÀmÀn yhteydenottoja tms.

Sivusta

Vierailija
8711/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đŸ€”

Miksi menis? En ole suorittaja vaikka somen perusteella voi siltĂ€ nĂ€yttÀÀ. Pikemminkin yritĂ€n jatkuvasti muuttaa elĂ€mÀÀ siihen suuntaan ettei tarvitsisi liikaa suorittaa. Viesti ei ehkĂ€ ollut sulta koska hĂ€n taitaa olla meistĂ€ se pahempi suorittaja. MĂ€ osaan ottaa rennosti 

No eikös tuossa lukenutkin, ettĂ€ hĂ€neltĂ€ menee suorittamiseks đŸ€Ł

Vierailija
8712/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole terve komminikointitapa. Viittaa ihmisen kommunikointitaitoihin ja epÀkypsyyteen. Totta, tuollaiset ihmiset joutaa roskiin. White trash sakkia.

Olet vÀÀrÀssÀ. On ihan tervettÀ itsesuojeluvaistoa, ettei vastaa epÀmÀÀrÀisiin anonyymeihin viesteihin.
On tervettÀ itsesuojelua ohittaa ihmiset, jotka ovat loukanneet sinua ja jÀttÀÀ huomiotta.
Se ei tee kenestĂ€kÀÀn roskaa. 

Miksi sÀ laardilatva osallistut keskusteluun kun et edes ymmÀrrÀ kÀsitteitÀ ja sanastoa. Ghostaaminen ei liity tuntemattomien anonyymien viesteihin millÀÀn laillla. Se tarkoittaa yhteydenpidon ÀkillistÀ selittÀmÀtöntÀ katkaisemista. Siis ihan kuule jollain lailla tutun ihmisen, jonka kanssa aiemmin ON ollut kommunikaatiota, ÀkillistÀ hylkÀÀmistÀ. Loukkaamiset, hÀiriköinnit ja muu huono kÀytös toisen puolelta

Juurikin nĂ€in 👍 sivusta

Vierailija
8713/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelleilyÀhÀn se vaan olikin. Joten so what. Toivottavasti et huomenna ole siellÀ. Mahtaa olla kiusallista jos olet.

Vierailija
8714/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun jalat mun hartioilla, sĂ€ lepÀÀt sĂ€ngyllĂ€ raukeana pĂ€ivĂ€stĂ€. MĂ€ oon polvillani sĂ€ngyn ja sun edessĂ€ valmiina illan loppukohtaukseen đŸ–€đŸ˜˜đŸ’™

Vierailija
8715/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeidĂ€n PITÄÄ pitÀÀ MustajĂ€rvi biisi muistelu ilta. Taas yksi to do listaan. 

Vierailija
8716/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitkĂ€stĂ€ aikaa jĂ€in kiinni johonkin tv-ohjelmaan. Austenin elĂ€mĂ€stĂ€ kertova toinen osa. Tuon esittĂ€jĂ€ muistuttaa etĂ€isesti kaivattuani. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tulla mieleen mistÀÀn ulkoapĂ€in, olet ollut minussa jo vuosia. Olen nyt tunteellinen hössö ja mukavaa iltaa Sinulle. 

Vierailija
8717/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pate 😱

Vierailija
8718/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitkĂ€stĂ€ aikaa jĂ€in kiinni johonkin tv-ohjelmaan. Austenin elĂ€mĂ€stĂ€ kertova toinen osa. Tuon esittĂ€jĂ€ muistuttaa etĂ€isesti kaivattuani. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tulla mieleen mistÀÀn ulkoapĂ€in, olet ollut minussa jo vuosia. Olen nyt tunteellinen hössö ja mukavaa iltaa Sinulle. 

Onko n-n?

Vierailija
8719/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko n-n?

MieheltĂ€ naiselle. 

Vierailija
8720/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pogosovin kappale ollut Kaksplussalla Ogen jakamana ennen joulua. Äskeinen saman biisin jako tai mikÀÀn muukaan kommentti ei hĂ€neltĂ€. 

Et alota tuota trollipakotusta enÀÀ.

Miksi haastat epĂ€ystĂ€vĂ€llisesti asialliseen kommenttiin? Aika mautonta. HĂ€n pyrkii irtautumaan lopullisesti / kokonaan tĂ€ltĂ€ sivustolta ja toivoo kaiken hĂ€neen liittyvĂ€n kommentoinnin loppuvan samoin kokonaan. Kiitos, hyvÀÀ tapania. 

Ketju on lukittu.