Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Mulle tulee supisuomalaisesta kaivatustani mieleen Persian mystiset yöt.
Dima mussukka, allways number one đđ„đđđ€©
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee supisuomalaisesta kaivatustani mieleen Persian mystiset yöt.
Mystiset? Perkeleellinen kuumuus, hiki koko ajan, helvetillinen suitsukkeiden kÀry, oksettaa.
VÀhÀkalorisia herkkuja ovat elokuvat ja musiikki. EiniitÀ kÀyttÀessÀ tarvitsesyödÀ ja juoda. Voi tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tie on niin liukas ettÀ pulukin kaatuu siinÀ. Suora ja huoleton. Laitoin pululle kannukset.
Se oli hauska 15 vuotta sitten.
Ei vaan 35 vuotta sitten kun ne olivat tuoreita ja kymmenvuotiaan ÀlyÀ kutitttelevia. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đ€
Miksi menis? En ole suorittaja vaikka somen perusteella voi siltÀ nÀyttÀÀ. Pikemminkin yritÀn jatkuvasti muuttaa elÀmÀÀ siihen suuntaan ettei tarvitsisi liikaa suorittaa. Viesti ei ehkÀ ollut sulta koska hÀn taitaa olla meistÀ se pahempi suorittaja. MÀ osaan ottaa rennosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole terve komminikointitapa. Viittaa ihmisen kommunikointitaitoihin ja epÀkypsyyteen. Totta, tuollaiset ihmiset joutaa roskiin. White trash sakkia.
Olet vÀÀrÀssÀ. On ihan tervettÀ itsesuojeluvaistoa, ettei vastaa epÀmÀÀrÀisiin anonyymeihin viesteihin.
On tervettÀ itsesuojelua ohittaa ihmiset, jotka ovat loukanneet sinua ja jÀttÀÀ huomiotta.
Se ei tee kenestÀkÀÀn roskaa.
Miksi sÀ laardilatva osallistut keskusteluun kun et edes ymmÀrrÀ kÀsitteitÀ ja sanastoa. Ghostaaminen ei liity tuntemattomien anonyymien viesteihin millÀÀn laillla. Se tarkoittaa yhteydenpidon ÀkillistÀ selittÀmÀtöntÀ katkaisemista. Siis ihan kuule jollain lailla tutun ihmisen, jonka kanssa aiemmin ON ollut kommunikaatiota, ÀkillistÀ hylkÀÀmistÀ. Loukkaamiset, hÀiriköinnit ja muu huono kÀytös toisen puolelta on myös eri asia. Silloin on hyvÀ peruste ignoroida ja yleensÀ se ei ole selittÀmÀtönkÀÀn yhteyden katkaisu, kun normaali tervepÀinen ensin kertoo toiselle ettÀ ei halua tÀmÀn yhteydenottoja tms.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đ€
Miksi menis? En ole suorittaja vaikka somen perusteella voi siltÀ nÀyttÀÀ. Pikemminkin yritÀn jatkuvasti muuttaa elÀmÀÀ siihen suuntaan ettei tarvitsisi liikaa suorittaa. Viesti ei ehkÀ ollut sulta koska hÀn taitaa olla meistÀ se pahempi suorittaja. MÀ osaan ottaa rennosti
No eikös tuossa lukenutkin, ettĂ€ hĂ€neltĂ€ menee suorittamiseks đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole terve komminikointitapa. Viittaa ihmisen kommunikointitaitoihin ja epÀkypsyyteen. Totta, tuollaiset ihmiset joutaa roskiin. White trash sakkia.
Olet vÀÀrÀssÀ. On ihan tervettÀ itsesuojeluvaistoa, ettei vastaa epÀmÀÀrÀisiin anonyymeihin viesteihin.
On tervettÀ itsesuojelua ohittaa ihmiset, jotka ovat loukanneet sinua ja jÀttÀÀ huomiotta.
Se ei tee kenestÀkÀÀn roskaa.Miksi sÀ laardilatva osallistut keskusteluun kun et edes ymmÀrrÀ kÀsitteitÀ ja sanastoa. Ghostaaminen ei liity tuntemattomien anonyymien viesteihin millÀÀn laillla. Se tarkoittaa yhteydenpidon ÀkillistÀ selittÀmÀtöntÀ katkaisemista. Siis ihan kuule jollain lailla tutun ihmisen, jonka kanssa aiemmin ON ollut kommunikaatiota, ÀkillistÀ hylkÀÀmistÀ. Loukkaamiset, hÀiriköinnit ja muu huono kÀytös toisen puolelta
Juurikin nĂ€in đ sivusta
PelleilyÀhÀn se vaan olikin. Joten so what. Toivottavasti et huomenna ole siellÀ. Mahtaa olla kiusallista jos olet.
Sun jalat mun hartioilla, sĂ€ lepÀÀt sĂ€ngyllĂ€ raukeana pĂ€ivĂ€stĂ€. MĂ€ oon polvillani sĂ€ngyn ja sun edessĂ€ valmiina illan loppukohtaukseen đ€đđ
MeidĂ€n PITĂĂ pitÀÀ MustajĂ€rvi biisi muistelu ilta. Taas yksi to do listaan.
PitkÀstÀ aikaa jÀin kiinni johonkin tv-ohjelmaan. Austenin elÀmÀstÀ kertova toinen osa. Tuon esittÀjÀ muistuttaa etÀisesti kaivattuani. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tulla mieleen mistÀÀn ulkoapÀin, olet ollut minussa jo vuosia. Olen nyt tunteellinen hössö ja mukavaa iltaa Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
PitkÀstÀ aikaa jÀin kiinni johonkin tv-ohjelmaan. Austenin elÀmÀstÀ kertova toinen osa. Tuon esittÀjÀ muistuttaa etÀisesti kaivattuani. Sinun ei kuitenkaan tarvitse tulla mieleen mistÀÀn ulkoapÀin, olet ollut minussa jo vuosia. Olen nyt tunteellinen hössö ja mukavaa iltaa Sinulle.
Onko n-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko n-n?
MieheltÀ naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pogosovin kappale ollut Kaksplussalla Ogen jakamana ennen joulua. Ăskeinen saman biisin jako tai mikÀÀn muukaan kommentti ei hĂ€neltĂ€.
Et alota tuota trollipakotusta enÀÀ.
Miksi haastat epÀystÀvÀllisesti asialliseen kommenttiin? Aika mautonta. HÀn pyrkii irtautumaan lopullisesti / kokonaan tÀltÀ sivustolta ja toivoo kaiken hÀneen liittyvÀn kommentoinnin loppuvan samoin kokonaan. Kiitos, hyvÀÀ tapania.
Joo on, porkkana. Sori.