Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oot paikalla đ
Joo olen, mutta oon se ruskeasilmÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tollanen kĂ€ytös mies vie fiiliksen ja kiinnostuksen ihan nollaan. KĂ€yttĂ€ydyt kuin hamekansa konsanaan đ Onneks ei keretty peuhaamaan. MitĂ€ se sit olis ollut, jos jo nyt tĂ€mmöistĂ€ settiĂ€ tulee.
MikÀ hamekansa`?
Joku puhelee itsekseen tai randojen kanssa ja projisoi vÀlistÀ puuttuvan kaipaamansa sisÀllön merkiksi mitÀÀn aavistamattoman, todennÀköisesti parempaa tekemistÀ omaavan kaivattunsa luonteenlujuudesta. :P
En tiiÀ auttaako tÀhÀn mikÀÀn.
Mun fantsuissa liehittelisin ja palvelisin sua siveydessÀ. Olisin palvelusneitisi ja sulla olisi avaimet mun miellyttÀmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
8737, anteeksi mutta vaikutat psykoottiselta. Ei ole vÀittÀnyt kÀyneensÀ Kaksplussalla. Miksi esitÀt ja keksit perÀttömiÀ?
Ogella on muutto edessĂ€. Uusi kaupunki, kaikki kujeet ja kuviot uusiks. Vauva.fi sivuston kĂ€yttö pÀÀttyy nyt tĂ€hĂ€n. E ei siis kirjoita enÀÀ kummallakaan sivulla. (E, e ja đ tai đ„ž, đ„ł, đ€ eivĂ€t jatkossa ole hĂ€neltĂ€.)
No just vĂ€itti julkaisseensa biisin kaks plussalla aiemmin ja korjaili nyt tÀÀllĂ€ julkaistua samaa biisiĂ€ ettei ole hĂ€neltĂ€ đ€Żđđ Joo tiedetÀÀn, "ei kirjoita kummallakaan sivustolla" - koskaan. "EivĂ€t -jatkossa- hĂ€neltĂ€ ? EivĂ€t ole olleet aiemminkaan!! đ€Łđ€Łđđ Lopeta jo tuo lĂ€nkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot paikalla đ
Joo olen, mutta oon se ruskeasilmÀinen.
T: lle aloitus mieheltÀ
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Aika monta luovaa tulkitsijaa on siirtyny toisiin ulottuvuuksiin tÀnÀ kaipauksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀn opetuksia.
SitÀ saattaa tehdÀ aivan pÀinvastoin, kuin mitÀ tarpeet olisivat.
Niin saattaa. Mutta sitten voi myös ottaa itseÀÀn niskasta kiinni ja alkaa tehdÀ niitÀ asioita joita oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tulistella kanssasi. Kuumaa glögiÀ ja makkaraa ja henkeviÀ juttuja ja silmistÀ leimuava rovio pitkÀÀn katsottuna
Glögi kÀy, mutta makkaroista vain tuhdisti maustetut. Ei mitÀÀn HK:ta tai kabanossia. EnkÀ syö makkaraa usein. Joskus mausteinen makkara ja muna ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu mikĂ€ sika đ·đ
But she loves me đ„°
Sekoboltsiđ
Oikeesti haluisin oman pienen sopin, jonka vuorata lÀmmikkeellÀ. Ja nukkua siellÀ kevÀÀseen asti. Talvella on turvaton olo.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tulistella kanssasi. Kuumaa glögiÀ ja makkaraa ja henkeviÀ juttuja ja silmistÀ leimuava rovio pitkÀÀn katsottuna
Niin. đ€©
Vierailija kirjoitti:
Me oltais semmoisia ettÀ viihdyttÀisiin myös ihan hyvin omissa puuhissamme.
KyllÀ vain.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Se haluaisi myös kokea onnen.
Vierailija kirjoitti:
8737, anteeksi mutta vaikutat psykoottiselta. Ei ole vÀittÀnyt kÀyneensÀ Kaksplussalla. Miksi esitÀt ja keksit perÀttömiÀ?
Ogella on muutto edessĂ€. Uusi kaupunki, kaikki kujeet ja kuviot uusiks. Vauva.fi sivuston kĂ€yttö pÀÀttyy nyt tĂ€hĂ€n. E ei siis kirjoita enÀÀ kummallakaan sivulla. (E, e ja đ tai đ„ž, đ„ł, đ€ eivĂ€t jatkossa ole hĂ€neltĂ€.)
Jatkossa? Et ole koskaan ollut pieni e.
t. e
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀn opetuksia.
SitÀ saattaa tehdÀ aivan pÀinvastoin, kuin mitÀ tarpeet olisivat.
Silti se on sinusta paras ratkaisu. Paradoksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin "sinisistÀ silmistÀ" ja mökötin tÀtÀ ainakin 10min :D
Sellaiset omaan.