Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tyytyväinen vielä alle 10 vuotiaana ulkonäkööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllä kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin.
Kaipaat sitä lapsuuden tyyppiä.
Oi rakas, pitkä kiihkeä suudelma.
Vierailija kirjoitti:
surusilmä
Niin, väkisin melkeinpä itkusilmä, kun lukee näitä ota tai jätä-viestejä ja syyttelyjä yms. Pitäis melkein laittaa ketjuun yhden lakitoimiston mainoslauseen mukainen ohje: Tääll ei sitte rähinöörä!
Vierailija kirjoitti:
Voisin niin syödä sinut.
Et kai vaan ole se Iso pahasusi.
Vierailija kirjoitti:
Arjessa ja parisuhteessa pienet sanat ja pienet teot ovat suuria sanoja ja suuria tekoja.
Niinpä. Minä haluan tyydyttää Uhkeataren tarpeet, niin että hän kokee nauttivansa yhdessäolostamme <3333333 Niin paljon välitän hänestä 🥺💜💋🖤
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
En oo ikinä tykännyt omasta ulkonäöstä. Sen takia mulla ei ole koskaan ollut julkisia someja, eikä tule.
Joten jatkakaa vaan niitten feikkien kans pyörimistä.
Vierailija kirjoitti:
Arjessa ja parisuhteessa pienet sanat ja pienet teot ovat suuria sanoja ja suuria tekoja.
Suuria panoja ja suuria lekoja.
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tyytyväinen vielä alle 10 vuotiaana ulkonäkööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllä kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin.
Kaipaat sitä lapsuuden tyyppiä.
Joo. Siitä lähtien kaikki on vaan mennyt huonompaan suuntaan. No runnomalla kuitenkin pakolliset jutut tehty.
Aarrrggghhh. Kunnon kaipausta eikä tappelua tai valitusta.
Kiitos kaikille palstailijoille keväästä 2023 ja siitä tähän päivään.
Keskustelu kävi raskaaksikin välillä ja sitten myös hyvin tylsäksi.
Sosialisoiminen alkoi tökkiä ja nyt tuntuu siltä että soittorasiani on sulkeutunut ihan lopultakin. Seurustelu palstalla ei enää kiinnosta minua.
On pakko keskittyä kokonaan vain omiin juttuihin.
Lapsista eristämisen jälkeinen palautusprosessi on saapunut sellaiseen pisteeseen jossa täytyy taas joustaa enemmän.
Olipas huima matka ja paljon tapahtui myös sen aikana.
Nyt tarvitsen itseni kokonaan takaisin. First things first.
Hyvää jatkoa. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi 🤔
Mun kanssa ei tarvi suoriutua kuin seksistä jokatoinen päivä 20minaa, sit voi häipyä.
Onko olemassa vähäkalorisia herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
surusilmä
Surulliset silmäs nuo mä heti huomasin,
katse mua kiehtoi tuo, kun surin itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa vähäkalorisia herkkuja.
Mun kaivattu.