Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
MÀ olin tyytyvÀinen vielÀ alle 10 vuotiaana ulkonÀkööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllÀ kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin.
Kaipaat sitÀ lapsuuden tyyppiÀ.
Oi rakas, pitkÀ kiihkeÀ suudelma.
Vierailija kirjoitti:
surusilmÀ
Niin, vÀkisin melkeinpÀ itkusilmÀ, kun lukee nÀitÀ ota tai jÀtÀ-viestejÀ ja syyttelyjÀ yms. PitÀis melkein laittaa ketjuun yhden lakitoimiston mainoslauseen mukainen ohje: TÀÀll ei sitte rÀhinöörÀ!
Vierailija kirjoitti:
Voisin niin syödÀ sinut.
Et kai vaan ole se Iso pahasusi.
Vierailija kirjoitti:
Arjessa ja parisuhteessa pienet sanat ja pienet teot ovat suuria sanoja ja suuria tekoja.
NiinpĂ€. MinĂ€ haluan tyydyttÀÀ Uhkeataren tarpeet, niin ettĂ€ hĂ€n kokee nauttivansa yhdessĂ€olostamme <3333333 Niin paljon vĂ€litĂ€n hĂ€nestĂ€ đ„șđđđ€
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
En oo ikinÀ tykÀnnyt omasta ulkonÀöstÀ. Sen takia mulla ei ole koskaan ollut julkisia someja, eikÀ tule.
Joten jatkakaa vaan niitten feikkien kans pyörimistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Arjessa ja parisuhteessa pienet sanat ja pienet teot ovat suuria sanoja ja suuria tekoja.
Suuria panoja ja suuria lekoja.
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ olin tyytyvÀinen vielÀ alle 10 vuotiaana ulkonÀkööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllÀ kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin.
Kaipaat sitÀ lapsuuden tyyppiÀ.
Joo. SiitÀ lÀhtien kaikki on vaan mennyt huonompaan suuntaan. No runnomalla kuitenkin pakolliset jutut tehty.
Aarrrggghhh. Kunnon kaipausta eikÀ tappelua tai valitusta.
Kiitos kaikille palstailijoille kevÀÀstÀ 2023 ja siitÀ tÀhÀn pÀivÀÀn.
Keskustelu kÀvi raskaaksikin vÀlillÀ ja sitten myös hyvin tylsÀksi.
Sosialisoiminen alkoi tökkiÀ ja nyt tuntuu siltÀ ettÀ soittorasiani on sulkeutunut ihan lopultakin. Seurustelu palstalla ei enÀÀ kiinnosta minua.
On pakko keskittyÀ kokonaan vain omiin juttuihin.
Lapsista eristÀmisen jÀlkeinen palautusprosessi on saapunut sellaiseen pisteeseen jossa tÀytyy taas joustaa enemmÀn.
Olipas huima matka ja paljon tapahtui myös sen aikana.
Nyt tarvitsen itseni kokonaan takaisin. First things first.
HyvÀÀ jatkoa. đ€
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuleva suhteemme ei mene mulla suorittamiseksi đ€
Mun kanssa ei tarvi suoriutua kuin seksistÀ jokatoinen pÀivÀ 20minaa, sit voi hÀipyÀ.
Onko olemassa vÀhÀkalorisia herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
surusilmÀ
Surulliset silmÀs nuo mÀ heti huomasin,
katse mua kiehtoi tuo, kun surin itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa vÀhÀkalorisia herkkuja.
Mun kaivattu.