Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
KaikennÀköisiÀ pelkureita sitÀ on liikkeellÀ. Ei voi kuin ihmetellÀ.
Vierailija kirjoitti:
No minÀ olisin ollut helkkarin hyvÀ ystÀvÀ kaivatulleni. En tiedÀ tiedostiko hÀn sitÀ koskaan, koska voi olla ettei hÀn tarvitse ystÀviÀ eli niitÀ on jo tarpeeksi. Mutta olisin tuonut hÀnen maailmaansa toista nÀkökulmaa asioista ja ymmÀrrystÀ laajalla skaalalla. Myös luottamusta.
Ihana, kenellehÀn tÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minÀ olisin ollut helkkarin hyvÀ ystÀvÀ kaivatulleni. En tiedÀ tiedostiko hÀn sitÀ koskaan, koska voi olla ettei hÀn tarvitse ystÀviÀ eli niitÀ on jo tarpeeksi. Mutta olisin tuonut hÀnen maailmaansa toista nÀkökulmaa asioista ja ymmÀrrystÀ laajalla skaalalla. Myös luottamusta.
Ihana, kenellehÀn tÀÀ?
Miehelle, naiselta. Tosin tÀmÀ alkaa olla menneen talven lumia. Lumia joita ei oikein tÀnÀ talvena edes ollut, ainakaan vielÀ.
MinÀ nykÀisen joskus hihasta jos jonkun kÀytös ÀrsyttÀÀ.
En pidÀ elÀÀ liiallisessa epÀtietoisuudessa.
Olen pÀÀssyt nÀin elÀmÀssÀni hyvin eteenpÀin.
Haluaisin löytÀÀ ihmisen, jota rakastaa ja joka rakastaa ja haluaa vielÀ ilmaista sen.
Rakkaudellani on ÀÀni, mutta se on vaiennettu.
Ajattelin sinua taas koko joulun ja toin sinut haaveissani vierelleni vaikka olin toisella puolella Suomea. Muistelin niitÀ muutamia yhteisiÀ joulujamme nuorena, lahjasi ovat edelleen tallessa, olin silloin niin onnellinen ja elÀmÀ oli edessÀ. Se olisi voinut mennÀ toisin. Olen palannut kotiin ja odotan ettÀ pyhÀt pÀÀttyy jolloin ehkÀ nÀen sinut edes ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytÀÀ ihmisen, jota rakastaa ja joka rakastaa ja haluaa vielÀ ilmaista sen.
Eikö kaivattu ole sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn kaivattu toivoo minusta tai minulta, pohdin.
En tiedÀ sinun kaivatusta, mutta itse olen toivonut ystÀvyyttÀ. Sellaista erityistÀ, jossa ei tarvitse olla niin tiheÀsti yhteydessÀ, mutta jossa on syvÀÀ ymmÀrrystÀ, luottamusta ja lÀmpöÀ sitten, kun yhteydessÀ ollaan tai nÀhdÀÀn.
TÀmÀ ois ihanaa. Toivottavasti ei tarkoita, etteikö vois olla yhteydessÀ myös useammin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jÀi paha mieli.
MistÀ niin kÀvi ?
99% varmuudella nÀhdÀÀn illalla
Sun laulusi vapaana soi đ¶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaivattu ole sellainen?
Ei ole. HÀn ei ole halunnut ilmaista, jos nyt ylipÀÀnsÀ edes vÀlittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
SÀ oot niin lÀhellÀ.
SiltÀ tuntuu <3
MitÀ tekee rakkaudella, jota ei saa jakaa ja josta ei itse pÀÀse nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko istua mun pÀÀlle? đ€
Tietenkin
Olen omaisuuttasi kuin kirottu kirpputorinukke!
Varalla pitÀmistÀ se on. - sivulta