Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Muistatkohan mua vielä? Mä oon kovin väsynyt kaikesta uurastuksesta, joten tekstiä ei oikein irtoo. Ajatuksissa oot.
Miten vanha hän on 🤔
Hyvää yötä kesäheinä💖
Alkaa mennä villiksi tämä
Kukkien kastelukannukin ihan rämä
Nokka vuotaa liikaa itsestään
Miten kannum nenä niistetään?
Ehdinpä, tulin just ulkoa..
Tämähän on kohta sulki
ja meikä sen jälkeen ilkimulki
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko nykäistä hihasta jos näet minut jossakin? En tiedä miksi kysyn koska ette tiedä kuka olen enkä tiedä keitä te olette.
En uskalla
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kesäheinä💖
Kuka tää ja mikä väri?
Vielä ennättää viestiä pukata
Jos viittii mielenrauhan hukata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olla nähty moniin kuukausiin. Tyhjiö jää siitä kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lähekkäin, olla hänen elämässään, ihastella hänen juttujaan kaikissa pyörteissään - on poissa. Eipä sitä voi kellä tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltään.
Voimia sinulle, tuo kirpaisee, mutta siitä selviää ja ajan kanssa elämä alkaa taas kirkastua kuin päivät talvipäivänseisauksen jälkeen. Sivusta.
Eipä se niin mene. Ei ihmiset ole monistettavissa, eikä rakkauteni jaettavissa. On yksi tarkkaan valittu yksilö olemassa. Häntä vain.
Meinaatko viikonloppuun asti mennä näin ? Jos, niin viikonloppu on peruttu.
Takarenkaat sutii jo
Riimit mietin - hutiiko?
Ei näillä ajatuksilla ole enää väliä mutta olen ajatellut sinua tänään vähintään yhtä paljon kuin sitä toistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdinpä, tulin just ulkoa..
Hyvin ehtii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kesäheinä💖
Kuka tää ja mikä väri?
Punaset sydämet ei toimi tääl
Kun katson kuvaasi, näen siinä ihmisen, jota rakastan. Posken, jota vasten haluaisin laittaa omani, hiukset, joita haluaisin pörröttää, silmät, joiden taakse piiloudut ja huulet, joita haluaisin suudella, kädet, jotka haluaisin ympärilleni. Näen siinä sinut, jota on vaikea vastustaa ja jota sydämeni halajaa elämäni loppuun asti. Hyvää yötä.
Kerrankin jouluvalmistelut oli tehty jo eilen. Oli niin ihana rentoutua päivä ennen sukulointeja ja ystävien näkemisiä. Pelkkää hyvää oloa ja loikoiluja. Terkkuja kaipaamalleni, sinne, missä toivoisin nyt olevani viettämässä joulua kanssaan. Niin kateellinen niille, jotka pääsevät hänen haliin nyt jouluna.
Kehiin joku rohkeä äkkiä
Vielä ennättää heilauttaa täkkiä
Ei viestiä baarin lähdön jälkeen. Eli näinkö se menee, kun oot reissussa niin on parempaakin tekemistä, jopas jopas. Paljastui pieni heikko kohta jutussamme 🤔