Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Muistatkohan mua vielÀ? MÀ oon kovin vÀsynyt kaikesta uurastuksesta, joten tekstiÀ ei oikein irtoo. Ajatuksissa oot.
Miten vanha hĂ€n on đ€
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
Alkaa mennÀ villiksi tÀmÀ
Kukkien kastelukannukin ihan rÀmÀ
Nokka vuotaa liikaa itsestÀÀn
Miten kannum nenÀ niistetÀÀn?
TÀmÀhÀn on kohta sulki
ja meikÀ sen jÀlkeen ilkimulki
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko nykÀistÀ hihasta jos nÀet minut jossakin? En tiedÀ miksi kysyn koska ette tiedÀ kuka olen enkÀ tiedÀ keitÀ te olette.
En uskalla
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
Kuka tÀÀ ja mikÀ vÀri?
VielÀ ennÀttÀÀ viestiÀ pukata
Jos viittii mielenrauhan hukata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ olla nÀhty moniin kuukausiin. Tyhjiö jÀÀ siitÀ kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lÀhekkÀin, olla hÀnen elÀmÀssÀÀn, ihastella hÀnen juttujaan kaikissa pyörteissÀÀn - on poissa. EipÀ sitÀ voi kellÀ tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltÀÀn.
Voimia sinulle, tuo kirpaisee, mutta siitÀ selviÀÀ ja ajan kanssa elÀmÀ alkaa taas kirkastua kuin pÀivÀt talvipÀivÀnseisauksen jÀlkeen. Sivusta.
EipÀ se niin mene. Ei ihmiset ole monistettavissa, eikÀ rakkauteni jaettavissa. On yksi tarkkaan valittu yksilö olemassa. HÀntÀ vain.
Meinaatko viikonloppuun asti mennÀ nÀin ? Jos, niin viikonloppu on peruttu.
Takarenkaat sutii jo
Riimit mietin - hutiiko?
Ei nÀillÀ ajatuksilla ole enÀÀ vÀliÀ mutta olen ajatellut sinua tÀnÀÀn vÀhintÀÀn yhtÀ paljon kuin sitÀ toistakin.
Vierailija kirjoitti:
EhdinpÀ, tulin just ulkoa..
Hyvin ehtii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
Kuka tÀÀ ja mikÀ vÀri?
Punaset sydÀmet ei toimi tÀÀl
Kun katson kuvaasi, nÀen siinÀ ihmisen, jota rakastan. Posken, jota vasten haluaisin laittaa omani, hiukset, joita haluaisin pörröttÀÀ, silmÀt, joiden taakse piiloudut ja huulet, joita haluaisin suudella, kÀdet, jotka haluaisin ympÀrilleni. NÀen siinÀ sinut, jota on vaikea vastustaa ja jota sydÀmeni halajaa elÀmÀni loppuun asti. HyvÀÀ yötÀ.
Kerrankin jouluvalmistelut oli tehty jo eilen. Oli niin ihana rentoutua pÀivÀ ennen sukulointeja ja ystÀvien nÀkemisiÀ. PelkkÀÀ hyvÀÀ oloa ja loikoiluja. Terkkuja kaipaamalleni, sinne, missÀ toivoisin nyt olevani viettÀmÀssÀ joulua kanssaan. Niin kateellinen niille, jotka pÀÀsevÀt hÀnen haliin nyt jouluna.
Kehiin joku rohkeÀ ÀkkiÀ
VielÀ ennÀttÀÀ heilauttaa tÀkkiÀ
Ei viestiĂ€ baarin lĂ€hdön jĂ€lkeen. Eli nĂ€inkö se menee, kun oot reissussa niin on parempaakin tekemistĂ€, jopas jopas. Paljastui pieni heikko kohta jutussamme đ€