Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7736)
Vierailija kirjoitti:
EipÀ olla nÀhty moniin kuukausiin. Tyhjiö jÀÀ siitÀ kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lÀhekkÀin, olla hÀnen elÀmÀssÀÀn, ihastella hÀnen juttujaan kaikissa pyörteissÀÀn - on poissa. EipÀ sitÀ voi kellÀ tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltÀÀn.
Voimia sinulle, tuo kirpaisee, mutta siitÀ selviÀÀ ja ajan kanssa elÀmÀ alkaa taas kirkastua kuin pÀivÀt talvipÀivÀnseisauksen jÀlkeen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kenelle haluatte toivottaa hyvÀÀ joulua? EtunimellÀ, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejÀ, antteja, minnoja, marioita. Ei tÀÀltÀ ketÀÀn tunnista etunimellÀ. EttÀ olkaatte hyvÀt - antakaa kaivatullenne mitÀ mainioin jouluharha!
Jollekin noista menee mun terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tykÀnnyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Rakastan Torey Haydenin kirjoja. Luin Tiikerin lapsen joskus kauan, kauan sitten, mutta muistan sen elÀvÀsti vielÀkin. Olen lukenut muutkin, mutta Tiikerin lapsi on suosikkini. PitÀisi taas lukea uudestaan.
MinÀ istun iloissani ja annan surun huilata.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kenelle haluatte toivottaa hyvÀÀ joulua? EtunimellÀ, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejÀ, antteja, minnoja, marioita. Ei tÀÀltÀ ketÀÀn tunnista etunimellÀ. EttÀ olkaatte hyvÀt - antakaa kaivatullenne mitÀ mainioin jouluharha!
Yhdelle noista olen tÀÀllÀ muutaman viestin laittanut.
Gallupiin vastaan Markus. Suloisuus olet!
MinÀkö pÀÀttÀmÀtön?
EnpÀ olisi siitÀ ihan varma...
Vierailija kirjoitti:
PĂ€ivi tys đ§Ą
tys??? nyt ei kyllĂ€ oikein avaudu.đ€
-P-
Ei syötÀis kinkkua ja kuunneltais jotain ihan muuta kuin joulurenkutuksia. HyvÀÀ yötÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PĂ€ivi tys đ§Ą
-P-
PĂ€ivitys, mutta viesti on PĂ€iville
Vierailija kirjoitti:
Punaviini tekee minut nykyÀÀn surulliseksi.
ĂlĂ€ juo sitĂ€ đ©a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PĂ€ivi tys đ§Ą
-P-
PÀivi -tyssÀsi matkasi tÀhÀn, kÀytit jÀrkeÀsi liian vÀhÀn.
Minulla on meidÀn kesÀkuvat tallessa. SÀilytÀn ne puhelimessa ja sydÀmessÀ, mutta menen kohti sellaista elÀmÀÀ, jossa voin hyvin.
M-- Miehelle