Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Eipä olla nähty moniin kuukausiin. Tyhjiö jää siitä kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lähekkäin, olla hänen elämässään, ihastella hänen juttujaan kaikissa pyörteissään - on poissa. Eipä sitä voi kellä tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltään.
Voimia sinulle, tuo kirpaisee, mutta siitä selviää ja ajan kanssa elämä alkaa taas kirkastua kuin päivät talvipäivänseisauksen jälkeen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kenelle haluatte toivottaa hyvää joulua? Etunimellä, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejä, antteja, minnoja, marioita. Ei täältä ketään tunnista etunimellä. Että olkaatte hyvät - antakaa kaivatullenne mitä mainioin jouluharha!
Jollekin noista menee mun terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tykännyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Rakastan Torey Haydenin kirjoja. Luin Tiikerin lapsen joskus kauan, kauan sitten, mutta muistan sen elävästi vieläkin. Olen lukenut muutkin, mutta Tiikerin lapsi on suosikkini. Pitäisi taas lukea uudestaan.
Minä istun iloissani ja annan surun huilata.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kenelle haluatte toivottaa hyvää joulua? Etunimellä, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejä, antteja, minnoja, marioita. Ei täältä ketään tunnista etunimellä. Että olkaatte hyvät - antakaa kaivatullenne mitä mainioin jouluharha!
Yhdelle noista olen täällä muutaman viestin laittanut.
Gallupiin vastaan Markus. Suloisuus olet!
Minäkö päättämätön?
Enpä olisi siitä ihan varma...
Vierailija kirjoitti:
Päivi tys 🧡
tys??? nyt ei kyllä oikein avaudu.🤔
-P-
Ei syötäis kinkkua ja kuunneltais jotain ihan muuta kuin joulurenkutuksia. Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi tys 🧡
-P-
Päivitys, mutta viesti on Päiville
Vierailija kirjoitti:
Punaviini tekee minut nykyään surulliseksi.
Älä juo sitä 💩a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi tys 🧡
-P-
Päivi -tyssäsi matkasi tähän, käytit järkeäsi liian vähän.
Minulla on meidän kesäkuvat tallessa. Säilytän ne puhelimessa ja sydämessä, mutta menen kohti sellaista elämää, jossa voin hyvin.
M-- Miehelle