Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
Onko joku tykÀnnyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. MiltÀ vaikuttaa vuoden 2026 energia? MitÀ sanoisitte?
Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ĂlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.
Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"
Kaivatulle hyvÀÀ yötĂ€. Mulla jatkuu vielĂ€ valmistelut huomista varten.đ
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.
PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.
Voi mammat teitÀ. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. ErÀpÀivÀ 26:pvÀ.
Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ĂlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.
Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"
No joo mutta tykkÀÀn sÀilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SÀilyttÀisin silti sen realismin.
Hehheh.
Toiveikkuus on hyvÀ asia ja on hyvÀ nÀhdÀ valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. ItseÀÀn ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tÀrkeitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on aivan fantastinen peppu.
-miesope
Niin tÀllÀ miesopellakin, jota kaipaan. Muita avuja tai tunnisteita?
Mahtava kulli
Juu. Anna tulla lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mutta tykkÀÀn sÀilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SÀilyttÀisin silti sen realismin.
Hehheh.
Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.
Erikoista. En vÀhÀttelisi syvÀllisyyttÀ muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?
Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.
Luonteeltani pohdin erittÀin paljon ja olen herkkÀ. PÀÀn sisÀisiÀ ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmÀn fyysisestÀ ilmaisusta ja tekemisestÀ tai vain olemisesta, kuitenkin syvÀllisessÀ seurassa. Tosin pidÀn myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kadoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Toiveikkuus on hyvÀ asia ja on hyvÀ nÀhdÀ valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. ItseÀÀn ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tÀrkeitÀ.
Ehdottomasti nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tykÀnnyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Kun oli vaikeaa löysin hÀnen kirjansa erÀÀn roskahuoneen kierrÀtyshyllystÀ. SillÀ on nyt erityinen merkitys minulle (sattumat, symbolit), vaikka en oikeastaan itse kirjaa lukenut. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh.
Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.
Aina kannattaa jos on tarvetta. Tarkoitin lÀhinnÀ sitÀ ongelmaa ettÀ jotkut työntÀvÀt ongelmia tai vastuualueita pois ja haluavat vain keskittyÀ omasta mielestÀ hyviin asioihin. HyvÀ tulee luonnollisesti kun hoitaa oman tonttinsa, samalla pÀÀkin pysyy paremmassa kunnossa.
Punaviini tekee minut nykyÀÀn surulliseksi.
Naantalin komistus, missÀs olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.
Erikoista. En vÀhÀttelisi syvÀllisyyttÀ muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?
Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.
Luonteeltani pohdin erittÀin paljon ja olen herkkÀ. PÀÀn sisÀisiÀ ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmÀn fyysisestÀ ilmaisusta ja tekemisestÀ tai vain olemisesta, kuitenkin syvÀllisessÀ seurassa. Tosin pidÀn myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kado
Kuulostaa hyvÀltÀ, ehkÀ se siitÀ. Pakottaminen ei aina kannata, fyysinen työstÀminen voi auttaa hyvin eteenpÀin.
Vierailija kirjoitti:
Voi mammat teitÀ. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. ErÀpÀivÀ 26:pvÀ.
Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.
Oliko K, S vai L?
En ole kiinnostunut susta. Siksi "en huomannut" sua tÀnÀÀn.
miehelle
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
En myöskÀÀn tykkÀÀ krapulasta.