Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Onko joku tykännyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Miltä vaikuttaa vuoden 2026 energia? Mitä sanoisitte?
Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. Älä maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvää.
Sen sijaan, kun kysyt "entä jos mokaan?" Kysy "mitä jos onnistun? Mitä sen jälkeen teen?"
Kaivatulle hyvää yötä. Mulla jatkuu vielä valmistelut huomista varten.🎄
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrää joulumirri.
Pistä se pesulle ja sen jälkeen tekemään muutoksia.
Voi mammat teitä. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. Eräpäivä 26:pvä.
Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. Älä maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvää.
Sen sijaan, kun kysyt "entä jos mokaan?" Kysy "mitä jos onnistun? Mitä sen jälkeen teen?"
No joo mutta tykkään säilyttää realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. Säilyttäisin silti sen realismin.
Hehheh.
Toiveikkuus on hyvä asia ja on hyvä nähdä valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. Itseään ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on aivan fantastinen peppu.
-miesope
Niin tällä miesopellakin, jota kaipaan. Muita avuja tai tunnisteita?
Mahtava kulli
Juu. Anna tulla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo mutta tykkään säilyttää realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. Säilyttäisin silti sen realismin.
Hehheh.
Alitajunnan työstämistä ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, että ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvällisiä ja paljon olisi jaettavaa. Pidän enemmän fyysisestä huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseäni myös niin.
Erikoista. En vähättelisi syvällisyyttä muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?
Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.
Luonteeltani pohdin erittäin paljon ja olen herkkä. Pään sisäisiä ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmän fyysisestä ilmaisusta ja tekemisestä tai vain olemisesta, kuitenkin syvällisessä seurassa. Tosin pidän myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kadoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Toiveikkuus on hyvä asia ja on hyvä nähdä valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. Itseään ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tärkeitä.
Ehdottomasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tykännyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.
Kun oli vaikeaa löysin hänen kirjansa erään roskahuoneen kierrätyshyllystä. Sillä on nyt erityinen merkitys minulle (sattumat, symbolit), vaikka en oikeastaan itse kirjaa lukenut. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh.
Alitajunnan työstämistä ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.
Aina kannattaa jos on tarvetta. Tarkoitin lähinnä sitä ongelmaa että jotkut työntävät ongelmia tai vastuualueita pois ja haluavat vain keskittyä omasta mielestä hyviin asioihin. Hyvä tulee luonnollisesti kun hoitaa oman tonttinsa, samalla pääkin pysyy paremmassa kunnossa.
Punaviini tekee minut nykyään surulliseksi.
Naantalin komistus, missäs olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, että ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvällisiä ja paljon olisi jaettavaa. Pidän enemmän fyysisestä huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseäni myös niin.
Erikoista. En vähättelisi syvällisyyttä muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?
Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.
Luonteeltani pohdin erittäin paljon ja olen herkkä. Pään sisäisiä ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmän fyysisestä ilmaisusta ja tekemisestä tai vain olemisesta, kuitenkin syvällisessä seurassa. Tosin pidän myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kado
Kuulostaa hyvältä, ehkä se siitä. Pakottaminen ei aina kannata, fyysinen työstäminen voi auttaa hyvin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Voi mammat teitä. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. Eräpäivä 26:pvä.
Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.
Oliko K, S vai L?
En ole kiinnostunut susta. Siksi "en huomannut" sua tänään.
miehelle
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
En myöskään tykkää krapulasta.