Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (7737)

Vierailija
7621/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi viini on valmista. En kÀytÀ alkoholia oikeastaan lainkaan. Ei vaan maistu. Ja krapula maistuu vielÀ vÀhemmÀn.

En myöskÀÀn tykkÀÀ krapulasta. 

Vierailija
7622/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko joku tykÀnnyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. MiltÀ vaikuttaa vuoden 2026 energia? MitÀ sanoisitte?

Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ÄlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.

Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"

Vierailija
7624/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivatulle hyvÀÀ yötĂ€. Mulla jatkuu vielĂ€ valmistelut huomista varten.🎄

Vierailija
7625/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.

PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.

Vierailija
7626/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi mammat teitÀ. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. ErÀpÀivÀ 26:pvÀ.

Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.

Vierailija
7627/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ÄlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.

Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"

No joo mutta tykkÀÀn sĂ€ilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SĂ€ilyttĂ€isin silti sen realismin. 

Hehheh.

Vierailija
7628/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toiveikkuus on hyvÀ asia ja on hyvÀ nÀhdÀ valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. ItseÀÀn ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tÀrkeitÀ.

Vierailija
7629/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatullani on aivan fantastinen peppu.

-miesope

Niin tÀllÀ miesopellakin, jota kaipaan. Muita avuja tai tunnisteita?

Mahtava kulli

Juu. Anna tulla lisÀÀ.

Vierailija
7630/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta tykkÀÀn sĂ€ilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SĂ€ilyttĂ€isin silti sen realismin. 

Hehheh.

Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.

Vierailija
7631/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.

Erikoista. En vÀhÀttelisi syvÀllisyyttÀ muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?

Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.

Luonteeltani pohdin erittĂ€in paljon ja olen herkkĂ€. PÀÀn sisĂ€isiĂ€ ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmĂ€n fyysisestĂ€ ilmaisusta ja tekemisestĂ€ tai vain olemisesta, kuitenkin syvĂ€llisessĂ€ seurassa. Tosin pidĂ€n myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kadoksissa. 

Vierailija
7632/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveikkuus on hyvÀ asia ja on hyvÀ nÀhdÀ valoa tulevaisuudessa ainakin ajatuksen tasolla. ItseÀÀn ei kannata kuitenkaan alkaa sokaisemaan, siksi realiteetit ovat tÀrkeitÀ.

Ehdottomasti nÀin.

Vierailija
7633/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tykÀnnyt Torey Haydenin kirjoista? Minulla on samaa osaamista. Rakkaus lajia kohtaan.

Kun oli vaikeaa löysin hÀnen kirjansa erÀÀn roskahuoneen kierrÀtyshyllystÀ. SillÀ on nyt erityinen merkitys minulle (sattumat, symbolit), vaikka en oikeastaan itse kirjaa lukenut. ;)

Vierailija
7634/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh.

Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.

Aina kannattaa jos on tarvetta. Tarkoitin lĂ€hinnĂ€ sitĂ€ ongelmaa ettĂ€ jotkut työntĂ€vĂ€t ongelmia tai vastuualueita pois ja haluavat vain keskittyĂ€ omasta mielestĂ€ hyviin asioihin. HyvĂ€ tulee luonnollisesti kun hoitaa oman tonttinsa, samalla pÀÀkin pysyy paremmassa kunnossa. 

Vierailija
7635/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Punaviini tekee minut nykyÀÀn surulliseksi.

Vierailija
7636/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naantalin komistus, missÀs olet?

Vierailija
7637/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.

Erikoista. En vÀhÀttelisi syvÀllisyyttÀ muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?

Voi olla etten pystyisi olemaan puhumatta. Se on minulle hyvin luonteenomaista kuitenkin.

Luonteeltani pohdin erittÀin paljon ja olen herkkÀ. PÀÀn sisÀisiÀ ongelmia on. Mieleni on siis uupunut ja nautin enemmÀn fyysisestÀ ilmaisusta ja tekemisestÀ tai vain olemisesta, kuitenkin syvÀllisessÀ seurassa. Tosin pidÀn myös mielikuvituksen ja luovuuden soveltamisesta fyysiseen tekemiseen. Kiinnostus moniin tavanomaisiin asioihin on kado

Kuulostaa hyvÀltÀ, ehkÀ se siitÀ. Pakottaminen ei aina kannata, fyysinen työstÀminen voi auttaa hyvin eteenpÀin.

Vierailija
7638/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mammat teitÀ. Sinne meni iso lohi roskiin kun tuoksahti niin pahasti. ErÀpÀivÀ 26:pvÀ.

Ei taida olla puppua uutisointi vanhoista kaloista.

Oliko K, S vai L?

Vierailija
7639/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut susta. Siksi "en huomannut" sua tĂ€nÀÀn. 

miehelle 

Vierailija
7640/7737 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€,kauniita unia! đŸ§ĄđŸ€—