Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (7737)

Vierailija
7641/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mielikuvia. Mielikuvia. MiltĂ€hĂ€n se nĂ€yttÀÀ. Kympin peppu. Varmasti upeat rintalihakset upeat sitĂ€, upeat tĂ€tĂ€. NiinpĂ€ niin. Kaikista tulee toisen mielikuvissa tĂ€ydellisiĂ€, hoikkia ja lihaksikkaita. JĂ€tĂ€npĂ€ edelleen tuomatta pettymystĂ€ sille naiselle ja pysyn etÀÀllĂ€ ja vaatteet pÀÀllĂ€. Etsikööt se*sikropan sĂ€nkyynsĂ€ muualta. 

Vierailija
7642/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. MiltÀ vaikuttaa vuoden 2026 energia? MitÀ sanoisitte?

Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ÄlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.

Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"

No joo mutta tykkÀÀn sĂ€ilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SĂ€ilyttĂ€isin silti sen realismin. 

Hehheh.

Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.

Vittuiluahan tuo oli.

No saattaa olla mutta hyvÀssÀ hengessÀ. Huumorini on toisinaan aika kuivaa. MielestÀni energian pitÀisi kuitenkin pysyÀ plussan puolella. HyvÀ kun toit ajatuksesi esille, aistimme jokainen omalla tavallamme.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut susta. Siksi "en huomannut" sua tĂ€nÀÀn. 

miehelle 

Tuskin oli itselle mutta olisihan se hauska ellei oikeasti olisi tullut huomattuakaan moista itse. :D

Vierailija
7644/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*ettei..

Vierailija
7645/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
7646/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan sua. Et ole elÀmÀssÀni, etkÀ tule olemaankaan. Tyhjiön jÀtÀt, jota en osaa korvata. Se on mun elÀmÀn laulu, surullisin asia. EhkÀ tÀmÀ kaikki ohjaa minua suuntaan, jossa minulla on annettavaa enemmÀn. En vaan osaa nÀhdÀ sitÀ, vielÀ.

Vierailija
7647/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KierrĂ€tyshyllyllĂ€ oli myös Venus - Naiskauneuden tarina.  :)

Vierailija
7648/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Et ole elÀmÀssÀni, etkÀ tule olemaankaan. Tyhjiön jÀtÀt, jota en osaa korvata. Se on mun elÀmÀn laulu, surullisin asia. EhkÀ tÀmÀ kaikki ohjaa minua suuntaan, jossa minulla on annettavaa enemmÀn. En vaan osaa nÀhdÀ sitÀ, vielÀ.

Miksi jĂ€ttÀÀ tyhjiön? Milloin nĂ€itte viimeksi? 

Vierailija
7649/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.

PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.

Sori, taisin porautua ky*vÀllÀni sieluusi syvimpÀÀn.

Minunko? Ei sinne sillÀ porauduta vaan energialla. HyvÀ yritys kuitenkin, arvostan.

Energiaa saa energiajuomista. Ihminen ei ole ikiliikkuja. HĂ€n joka liitÀÀ keveimmin ja pisimmĂ€lle ei ole allerginen elĂ€mĂ€lle. ElĂ€mĂ€ ei ole mitÀÀn pitsinnyplĂ€ystĂ€ vaan se jolla puikot pysyy kĂ€sissĂ€ niin ompeleet on sellaisia ettĂ€ niitĂ€ kehtaa esitellĂ€. Rakkauden hinta mitataan siinĂ€ kun pĂ€rstĂ€ alkaa Ă€rsyttÀÀ. ÄkkiĂ€ tĂ€ytyy vetÀÀ monot jalkaan ja suksia metsÀÀn. TĂ€ytyy funtsia vĂ€hĂ€n aikaa mikĂ€ on elĂ€mĂ€n tarkoitus. 

Vierailija
7650/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€ sulle,komialle kaivatulle. đŸ€—đŸ˜˜

Vierailija
7651/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.

PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.

Sori, taisin porautua ky*vÀllÀni sieluusi syvimpÀÀn.

Minunko? Ei sinne sillÀ porauduta vaan energialla. HyvÀ yritys kuitenkin, arvostan.

Energiaa saa energiajuomista. Ihminen ei ole ikiliikkuja. HĂ€n joka liitÀÀ keveimmin ja pisimmĂ€lle ei ole allerginen elĂ€mĂ€lle. ElĂ€mĂ€ ei ole mitÀÀn pitsinnyplĂ€ystĂ€ vaan se jolla puikot pysyy kĂ€sissĂ€ niin ompeleet on sellaisia ettĂ€ niitĂ€ kehtaa esitellĂ€. Rakkauden hinta mitataan siinĂ€ kun pĂ€rstĂ€ alkaa Ă€rsyttÀÀ. ÄkkiĂ€ tĂ€ytyy vetÀÀ monot jalkaan ja suksia metsÀÀn. TĂ€ytyy

HyvÀÀ pohdintaa. Energiaa saa monestakin asiasta, ruoasta ja juomasta myöskin. Lepokin on tÀrkeÀÀ palautumisen kannalta, nukkukaa hyvin.

Vierailija
7652/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mites siellĂ€ baarissa sujuu ? Hyvin ilmeisesti kun ei viestejĂ€ tule đŸ€”

Vierailija
7653/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jĂ€ttÀÀ tyhjiön? Milloin nĂ€itte viimeksi? 

EipÀ olla nÀhty moniin kuukausiin. Tyhjiö jÀÀ siitÀ kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lÀhekkÀin, olla hÀnen elÀmÀssÀÀn, ihastella hÀnen juttujaan kaikissa pyörteissÀÀn - on poissa. EipÀ sitÀ voi kellÀ tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltÀÀn.

Vierailija
7654/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kukaan tajua tĂ€tĂ€ tyhjiötĂ€ mihin olen matkalla. TĂ€tĂ€ kaikesta luopumista. Toivottavasti siitĂ€ vielĂ€ puhkeaa jotain suurenmoista. 

Vierailija
7655/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tajua tĂ€tĂ€ tyhjiötĂ€ mihin olen matkalla. TĂ€tĂ€ kaikesta luopumista. Toivottavasti siitĂ€ vielĂ€ puhkeaa jotain suurenmoista. 

Sivusta tÀmÀ siis. En ole se toinen tyhjiöstÀ puhuva.

Vierailija
7656/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miia ja MikkođŸ€—

Vierailija
7657/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suukkkonen yöksi, nuku hyvin

t

Vierailija
7658/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LÀmpimÀn suloisia unia ihana..

Vierailija
7659/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Gallup:

Kenelle haluatte toivottaa hyvÀÀ joulua? EtunimellÀ, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejÀ, antteja, minnoja, marioita. Ei tÀÀltÀ ketÀÀn tunnista etunimellÀ. EttÀ olkaatte hyvÀt - antakaa kaivatullenne mitÀ mainioin jouluharha!

Vierailija
7660/7736 |
23.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei hÀn ole tÀÀllÀ. EhkÀ ei koskaan ollutkaan.