Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. MiltÀ vaikuttaa vuoden 2026 energia? MitÀ sanoisitte?
Kaikille meille tulee parempi vuosi, kun uskomme niin. ĂlĂ€ maalaa piruja seinille, vaan odota kaikkea hyvÀÀ.
Sen sijaan, kun kysyt "entÀ jos mokaan?" Kysy "mitÀ jos onnistun? MitÀ sen jÀlkeen teen?"
No joo mutta tykkÀÀn sÀilyttÀÀ realismin. Pessimismiin taipuvaisille tsempparisi voisi toimiakin. SÀilyttÀisin silti sen realismin.
Hehheh.
Alitajunnan työstÀmistÀ ja uusien shatusmsllirn luomista. Ei sen kummempaa.
Vittuiluahan tuo oli.
No saattaa olla mutta hyvÀssÀ hengessÀ. Huumorini on toisinaan aika kuivaa. MielestÀni energian pitÀisi kuitenkin pysyÀ plussan puolella. HyvÀ kun toit ajatuksesi esille, aistimme jokainen omalla tavallamme.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut susta. Siksi "en huomannut" sua tÀnÀÀn.
miehelle
Tuskin oli itselle mutta olisihan se hauska ellei oikeasti olisi tullut huomattuakaan moista itse. :D
Rakastan sua. Et ole elÀmÀssÀni, etkÀ tule olemaankaan. Tyhjiön jÀtÀt, jota en osaa korvata. Se on mun elÀmÀn laulu, surullisin asia. EhkÀ tÀmÀ kaikki ohjaa minua suuntaan, jossa minulla on annettavaa enemmÀn. En vaan osaa nÀhdÀ sitÀ, vielÀ.
KierrÀtyshyllyllÀ oli myös Venus - Naiskauneuden tarina. :)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Et ole elÀmÀssÀni, etkÀ tule olemaankaan. Tyhjiön jÀtÀt, jota en osaa korvata. Se on mun elÀmÀn laulu, surullisin asia. EhkÀ tÀmÀ kaikki ohjaa minua suuntaan, jossa minulla on annettavaa enemmÀn. En vaan osaa nÀhdÀ sitÀ, vielÀ.
Miksi jÀttÀÀ tyhjiön? Milloin nÀitte viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.
PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.
Sori, taisin porautua ky*vÀllÀni sieluusi syvimpÀÀn.
Minunko? Ei sinne sillÀ porauduta vaan energialla. HyvÀ yritys kuitenkin, arvostan.
Energiaa saa energiajuomista. Ihminen ei ole ikiliikkuja. HĂ€n joka liitÀÀ keveimmin ja pisimmĂ€lle ei ole allerginen elĂ€mĂ€lle. ElĂ€mĂ€ ei ole mitÀÀn pitsinnyplĂ€ystĂ€ vaan se jolla puikot pysyy kĂ€sissĂ€ niin ompeleet on sellaisia ettĂ€ niitĂ€ kehtaa esitellĂ€. Rakkauden hinta mitataan siinĂ€ kun pĂ€rstĂ€ alkaa Ă€rsyttÀÀ. ĂkkiĂ€ tĂ€ytyy vetÀÀ monot jalkaan ja suksia metsÀÀn. TĂ€ytyy funtsia vĂ€hĂ€n aikaa mikĂ€ on elĂ€mĂ€n tarkoitus.
ĂitĂ€ sulle,komialle kaivatulle. đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa tuoksuu joulusilli ja vuoteessa kehrÀÀ joulumirri.
PistÀ se pesulle ja sen jÀlkeen tekemÀÀn muutoksia.
Sori, taisin porautua ky*vÀllÀni sieluusi syvimpÀÀn.
Minunko? Ei sinne sillÀ porauduta vaan energialla. HyvÀ yritys kuitenkin, arvostan.
Energiaa saa energiajuomista. Ihminen ei ole ikiliikkuja. HĂ€n joka liitÀÀ keveimmin ja pisimmĂ€lle ei ole allerginen elĂ€mĂ€lle. ElĂ€mĂ€ ei ole mitÀÀn pitsinnyplĂ€ystĂ€ vaan se jolla puikot pysyy kĂ€sissĂ€ niin ompeleet on sellaisia ettĂ€ niitĂ€ kehtaa esitellĂ€. Rakkauden hinta mitataan siinĂ€ kun pĂ€rstĂ€ alkaa Ă€rsyttÀÀ. ĂkkiĂ€ tĂ€ytyy vetÀÀ monot jalkaan ja suksia metsÀÀn. TĂ€ytyy
HyvÀÀ pohdintaa. Energiaa saa monestakin asiasta, ruoasta ja juomasta myöskin. Lepokin on tÀrkeÀÀ palautumisen kannalta, nukkukaa hyvin.
Mites siellĂ€ baarissa sujuu ? Hyvin ilmeisesti kun ei viestejĂ€ tule đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jÀttÀÀ tyhjiön? Milloin nÀitte viimeksi?
EipÀ olla nÀhty moniin kuukausiin. Tyhjiö jÀÀ siitÀ kun on ihminen jonka kanssa haluaisi olla lÀhekkÀin, olla hÀnen elÀmÀssÀÀn, ihastella hÀnen juttujaan kaikissa pyörteissÀÀn - on poissa. EipÀ sitÀ voi kellÀ tahansa vastaantulijalla korvata. Ei tunnu miltÀÀn.
Ei kukaan tajua tÀtÀ tyhjiötÀ mihin olen matkalla. TÀtÀ kaikesta luopumista. Toivottavasti siitÀ vielÀ puhkeaa jotain suurenmoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tajua tÀtÀ tyhjiötÀ mihin olen matkalla. TÀtÀ kaikesta luopumista. Toivottavasti siitÀ vielÀ puhkeaa jotain suurenmoista.
Sivusta tÀmÀ siis. En ole se toinen tyhjiöstÀ puhuva.
Suukkkonen yöksi, nuku hyvin
t
LÀmpimÀn suloisia unia ihana..
Gallup:
Kenelle haluatte toivottaa hyvÀÀ joulua? EtunimellÀ, kiitos. Suomessa on triljoonittain penttejÀ, antteja, minnoja, marioita. Ei tÀÀltÀ ketÀÀn tunnista etunimellÀ. EttÀ olkaatte hyvÀt - antakaa kaivatullenne mitÀ mainioin jouluharha!
Ei hÀn ole tÀÀllÀ. EhkÀ ei koskaan ollutkaan.
Mielikuvia. Mielikuvia. MiltÀhÀn se nÀyttÀÀ. Kympin peppu. Varmasti upeat rintalihakset upeat sitÀ, upeat tÀtÀ. NiinpÀ niin. Kaikista tulee toisen mielikuvissa tÀydellisiÀ, hoikkia ja lihaksikkaita. JÀtÀnpÀ edelleen tuomatta pettymystÀ sille naiselle ja pysyn etÀÀllÀ ja vaatteet pÀÀllÀ. Etsikööt se*sikropan sÀnkyynsÀ muualta.