Söin vahingossa virpojien suklaamunat
Kommentit (18)
Mä söin patukat, suffelit, jimit ja pätkiksen. Yht 6kpl.
Niin sinä kävi.
Minä en muistanut ostaa virpoma munia, annan euron/virkoja, voivat ostaa itse.
Pistät oveen lapun, että ei virpojia.
Vierailija kirjoitti:
Pistät oveen lapun, että ei virpojia.
Ja sitten kun kuulet käytävästä liikettä, hyökkäät pajunoksien kanssa virpomaan vimmatusti.
Pistän oveen lapun, että munat ja karkit syöty. Voit virpoa ilman palkkaa.
Etkö tosiaan tiedä, että lasten tavaraan sekaantuminen on kielletty ihan laissakin. Häpeä!
Trullit tulee viikonpäästä lankalauantaina. Sulla viikko aikaa ostaa uudet munat!
Mä söin jo kaks viikkoo sitten. Onneks ehdin ostaa uudet, mutta nekin hupenee kovaa vauhtia :(
Samanlainen pelko oli itsellänikin kun tänään ostin sulkaat. Suklaista tuli syötyä vain yksi kun oli tarpeeksi muita herkkuja tarjolla.
Mää oon kans monesti syönny lahjat, tuliaiset ja vierasvarat. Ainoot mitkä säilyy on marmeladi ja vohvelikeksit kun niistä en tykkää.;)
Miten voi syödä vahingossa? Luulit niitä lihapulliksi, joita piti olla lounaaksi, ja söit?
Vierailija kirjoitti:
Trullit tulee viikonpäästä lankalauantaina. Sulla viikko aikaa ostaa uudet munat!
Jos asuu Etelä- tai Keski-Pohjanmaalla.
Mä en voi ostaa kotiin esim. Nutellaa koska lusikoisin nopeasti purkin tyhjäksi suoraan suuhun. Jaffaleivoskeksit ovat vihoviimeinen, niihin tulee fenomenaalinen himo.
En sen takia koskaan osta jaffaleivoskeksejä. Ajattelen asian niin että olen tavallaan allerginen niille.
Mulla on vielä Halloween kallo jossa karkkia puolet jäljellä. Voin antaa sen.
Unohdan kuitenkin ja avaan oven vahingossa.
Ehditkö ottaa kääreen ympäriltä ?