Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7736)
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele minÀ ja sinÀ yksin mökillÀ.
Haaveiden hetki: hellyyttÀ, herkkiÀ hetkiÀ, herkuttelua, hiihtoa ja saunan löylyjÀ.
Kuulostaa melkeinpÀ tÀydelliseltÀ.
MitÀ puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipailu on p@#âŹ*:stĂ€. Kahta ihmistĂ€ olin epĂ€toivoisesti kaipaillut ja varsinkin ensimmĂ€isen perÀÀn tĂ€llĂ€kin palstalla itkenyt. Molemmat pÀÀttyivĂ€t yhtĂ€ surkeaksti, oli muitakin ja jĂ€in kakkoseksi. NĂ€iden traumatisoimana en kai uskonut, ettĂ€ kukaan josta itse olisin kiinnostunut voisi oikeasti haluta minut. Niin siinĂ€ sitten kĂ€vi, ettĂ€ menin itse satuttamaan kolmatta miestĂ€, kun ajattelin, ettĂ€ parempi lopettaa kaikki "ennen kuin sattuu taas" đ„Ž. Jospa sitĂ€ seuraavaksi keskittyisi itsensĂ€ parantamiseen. Toivoa kai kuitenkin on, ettĂ€ joskus joku voi haluta minutkin. HyvÀÀ joulua vaan kaikille!
Et sit kokeillut kolmatta loppuun ? Tai hyvÀ laastari olisi ollut. Tietysti laastarinhan pitÀÀ olla erittÀin hyvÀ ettÀ se toimii.
En kokeillut joo, kun iski paniikki đ EnpĂ€ tainnut olla sitten valmis mihinkÀÀn edellisten sekoilujen satuttamana. Jatkossa tĂ€ytyy kovasti yrittÀÀ toimia jotenkin eri tavalla..
En silti oikeastaan hÀiritse ketÀÀn, tulen lÀhinnÀ itse hÀirityksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on aivan fantastinen peppu.
-miesope
Kiitos, rakas. Niin sinullakin.
Artsi
Tuo Artsina esiintyvĂ€ on oikeasti joku Tate perĂ€hikiĂ€ltĂ€ ja mustasukkainen sille oikealle Artolle joka hurmurina vie kaikki naiset Taten edestĂ€. đI love Artođ
Uskallatko nykÀistÀ hihasta jos nÀet minut jossakin? En tiedÀ miksi kysyn koska ette tiedÀ kuka olen enkÀ tiedÀ keitÀ te olette.
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.
Jaahas. MiltÀ vaikuttaa vuoden 2026 energia? MitÀ sanoisitte?
Onko valot ripustettu (aikaa jo), safkat duunattu ja viini valittu? HyvÀÀ yötÀ toivottaa vain jonkin verran vÀsynyt
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi kanssani luulen, ettÀ ei puhuttaisi niin paljon vaikka molemmat olemme syvÀllisiÀ ja paljon olisi jaettavaa. PidÀn enemmÀn fyysisestÀ huomiosta ja olen parempi ilmaisemaan itseÀni myös niin.
Erikoista. En vÀhÀttelisi syvÀllisyyttÀ muiltakaan osin. Kuka edes pystyy olemaan puhumatta jos löytyy puhuttavaa ja jaettavaakin?
SyvÀllisyys on hyve, kannattaa vaalia sitÀ.
Kun on pienet paikat, ei oo tarvetta isolle vehkeelle. EttÀ piti tÀmÀkin kirjottaa.
HyvÀÀ joulua ihan kaikille paikoille ja vehkeille.
Vierailija kirjoitti:
M
M niinkuin..Markkuđ HyvÀÀ Joulua Markulle, viime nĂ€kemĂ€stĂ€mme on kulunut jo liian kauan. VielĂ€köhĂ€n kuljet samoja polkuja? Johdattaispa polkumme taas vastakkain. Ujo nainen menneisyydestĂ€
Vierailija kirjoitti:
HyvÀltÀ.
Voi hyvÀnen aika mikÀ logiikka edellisellÀ. Sokeana suoraan vÀÀrÀÀn henkilöön. No, makunsa kullakin.
Kaikki paitsi viini on valmista. En kÀytÀ alkoholia oikeastaan lainkaan. Ei vaan maistu. Ja krapula maistuu vielÀ vÀhemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀltÀ.
Parempi kuin 2025. TÀmÀ vuosi oli jopa pahempi kuin odotin. Kituvuosi. Hyi olkoonkin.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Kunhan nyt jakelin taas hyviÀ asioita. Itse tykkÀÀn elÀÀ vapaasti ja olla ihmisten keskuudessakin. Vastapainoksi koti on paras paikka jossa saa olla ihan rauhassa.