Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7670)
EnÀÀ yksi yö jouluun. Hehkuvin poskin toivottelen HyvÀÀ illanjatkoa ja kauniita unia kaivattu mies x x.
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos nÀhtÀis sittenkin
Nyt joulunako đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joulunako đđ
Ei sinua viti!
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos lehmÀt lentÀis? Ehdota ja katso mitÀ vastaa, vai vastaako ollenkaan.
Pusuja ja hyvÀÀ joulua sinulle ihanuus đđ Kunpa oltaisiin yhdessĂ€ joulu.
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos lehmÀt lentÀis? Ehdota ja katso mitÀ vastaa, vai vastaako ollenkaan.
Ihanan positiivista
Joulumiehelle,
voitaispa törmÀtÀ huomenna viime hetken ostoksilla.
T. JouluLady
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The blue cafe (kuuntele)
Chris rea
Blue Cafe- tÀynnÀ tunnelatausta. LöytyyköhÀn sellaista paikkaa?
Hieman arkisempaa mutta jokaisen kahvilla kÀvijÀn pitÀisi löytÀÀ itselleen vakiomesta missÀ kÀydÀ. Minulla on oma pieni blue cafe, no joo ketjupaikka keskellÀ kylÀÀ mutta kummiskin.
Kaipailu on p@#âŹ*:stĂ€. Kahta ihmistĂ€ olin epĂ€toivoisesti kaipaillut ja varsinkin ensimmĂ€isen perÀÀn tĂ€llĂ€kin palstalla itkenyt. Molemmat pÀÀttyivĂ€t yhtĂ€ surkeaksti, oli muitakin ja jĂ€in kakkoseksi. NĂ€iden traumatisoimana en kai uskonut, ettĂ€ kukaan josta itse olisin kiinnostunut voisi oikeasti haluta minut. Niin siinĂ€ sitten kĂ€vi, ettĂ€ menin itse satuttamaan kolmatta miestĂ€, kun ajattelin, ettĂ€ parempi lopettaa kaikki "ennen kuin sattuu taas" đ„Ž. Jospa sitĂ€ seuraavaksi keskittyisi itsensĂ€ parantamiseen. Toivoa kai kuitenkin on, ettĂ€ joskus joku voi haluta minutkin. HyvÀÀ joulua vaan kaikille!
SinÀ olet siellÀ varmaan perheesi parissa ja minÀ yksin ikÀvöin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipailu on p@#âŹ*:stĂ€. Kahta ihmistĂ€ olin epĂ€toivoisesti kaipaillut ja varsinkin ensimmĂ€isen perÀÀn tĂ€llĂ€kin palstalla itkenyt. Molemmat pÀÀttyivĂ€t yhtĂ€ surkeaksti, oli muitakin ja jĂ€in kakkoseksi. NĂ€iden traumatisoimana en kai uskonut, ettĂ€ kukaan josta itse olisin kiinnostunut voisi oikeasti haluta minut. Niin siinĂ€ sitten kĂ€vi, ettĂ€ menin itse satuttamaan kolmatta miestĂ€, kun ajattelin, ettĂ€ parempi lopettaa kaikki "ennen kuin sattuu taas" đ„Ž. Jospa sitĂ€ seuraavaksi keskittyisi itsensĂ€ parantamiseen. Toivoa kai kuitenkin on, ettĂ€ joskus joku voi haluta minutkin. HyvÀÀ joulua vaan kaikille!
Et sit kokeillut kolmatta loppuun ? Tai hyvÀ laastari olisi ollut. Tietysti laastarinhan pitÀÀ olla erittÀin hyvÀ ettÀ se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀn vaan tÀhÀn.
Behmii ei kyl olis ilman tota kundii
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joulunako đđ
Ei sinua viti!
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀn vaan tÀhÀn.
đ
Onko se sitten Behmin isÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀn tÀn vaan tÀhÀn.
đ
Onko se sitten Behmin isÀ?
Siis what?
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet siellÀ varmaan perheesi parissa ja minÀ yksin ikÀvöin.
Et ole yksin, kun olet ikÀvöinnin kohde aina kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The blue cafe (kuuntele)
Chris rea
Blue Cafe- tÀynnÀ tunnelatausta. LöytyyköhÀn sellaista paikkaa?
Hieman arkisempaa mutta jokaisen kahvilla kÀvijÀn pitÀisi löytÀÀ itselleen vakiomesta missÀ kÀydÀ. Minulla on oma pieni blue cafe, no joo ketjupaikka keskellÀ kylÀÀ mutta kummiskin.
EhkÀ melkein arvaan ko.paikan, koska joskus siellÀ kÀynyt.
Voisin olla mökillÀ yksinkin, hÀnen kanssaan mieluumin. Tilaa olisi molempien lapsille ja lÀheisillekin. Kaksin silti olisi paras.