Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4831)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puet pÀÀllesi jouluaattona?
Tonttulakin
Tonttulakin, norsubokserit ja villasukat.
norsustringit đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiotani enÀÀ henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ei ole maksanut mitÀÀn. En ole hintalappua laittanut.
Ei olekaan, sen juuri luulisi olevan arvostettavaa. Arvostuksen puute syö hengiltÀ. On laitettava uudet rajat.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Kaipaan sinua. đ„ș
Voisinpa olla viekussasi. đ„°
Oon ollut kipeenĂ€ taas vaihteeksi. Varmaan influenssa. Inhottavaa kun paleltaa koko ajan. Toivottavasti olisi huomenna jo parempi olla. đ Oon itkenyt tĂ€n pĂ€ivĂ€n kun on niin kova ikĂ€vĂ€ iskÀÀ. MĂ€ en vielĂ€kÀÀn ymmĂ€rrĂ€ miksi hĂ€nen piti tehdĂ€ niin. HĂ€n lĂ€hti oman kĂ€den kautta. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
RytmiÀ pimeyteen!
Yöks, inhosin tÀtÀ paskaa 80-luvulla. Tulee mieleen manala ja huono poronkÀristys, hampaanvÀlit tÀynnÀ rasvasia jÀnteitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passenger-Let Her Go. Antaa mennÀ sitten.
Ihana kappale đ€
Niin on. HyvÀÀ yötÀ kaikille. Sivusta.
Jumissa tÀssÀ ketjussa. Koko elÀmÀni tuntuu siltÀ kuin se olisi pysÀhtynyt paikoilleen vuosia sitten.
Harmi kun se hetki oli niin lyhyt :( oli silti pisin mitÀ on ollut ;)
Vierailija kirjoitti:
Rakas oot ihan ÀlyttömÀn söpö ja muutenkin ihana. MitÀköhÀn sÀ mahdat miettiÀ meistÀ?
Sulle riittÀÀ virtuaaliromantiikka. Se tarkoittaa sitÀ, ettÀ minulle ei ole tÀssÀ elÀmÀssÀ enÀÀ rakkautta tarjolla.
Mulle jÀi lÀmmin lÀiskÀhdys sydÀmessÀ.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puet pÀÀllesi jouluaattona?
Samat kamppeet kuin tÀnÀÀnkin luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn selittÀÀ itselleni, ettÀ kaikella on tarkoituksensa. En sitÀ itse ymmÀrrÀ, mutta se ei toki ole mikÀÀn yllÀtys.
Ei ole. Ihmiset yrittÀÀ vaan pitÀÀ tuolla ajatuksella pÀÀnsÀ kasassa. Ilman uskoa harhoihin ei jaksa elÀÀ.
Sanoinko sanaakaan harhoista?
Vierailija kirjoitti:
Sekin on turhaa harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiotani enÀÀ henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ei ole maksanut mitÀÀn. En ole hintalappua laittanut.
Ei olekaan, sen juuri luulisi olevan arvostettavaa. Arvostuksen puute syö hengiltÀ. On laitettava uudet rajat.
Arvostuksen puute? Se arvostuksen puute nÀkyy kyllÀ ihan oikeassa elÀmÀssÀ, kun olen mitÀtön, olematon ja ohitettava. Mutta ehkÀ rakkaudessa on lajeja, joita en vain ymmÀrrÀ.
Mikset koskaan kertonut ettÀ oot ihastunut muhun ja aloit vaan seurustella toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on turhaa harhaa.
Sulle ehkÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas oot ihan ÀlyttömÀn söpö ja muutenkin ihana. MitÀköhÀn sÀ mahdat miettiÀ meistÀ?
Sulle riittÀÀ virtuaaliromantiikka. Se tarkoittaa sitÀ, ettÀ minulle ei ole tÀssÀ elÀmÀssÀ enÀÀ rakkautta tarjolla.
Et ole hÀn, koska hÀn tietÀÀ, ettÀ en ole sanonut enkÀ ajattele niin.
MitÀ teet tÀÀllÀ?